Aud Long Skrevet 17. mai 2009 #81 Del Skrevet 17. mai 2009 Takk, håper dagen blir fin for deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #82 Del Skrevet 18. mai 2009 Takk, håper dagen blir fin for deg også! Dagen ble ganske bra den mye avslapping og lite feiring. for første året etter mange år i korps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #83 Del Skrevet 18. mai 2009 UL i morgen!!!! gleder/gruer meg virkelig! lurer på hva de finner inni der! Nå de siste dagene er jeg ganske sikker på at jeg har kjent noe inni der.. eller... helt sikker kan jeg aldri bli tror jeg... :gjeiper: men gleder meg sånn til UL! lurer på hva de kommer til å gjøre, si og jeg lurer på hva jeg kommer til å spørre om, hva som er vanlig å spørre om UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. mai 2009 #84 Del Skrevet 18. mai 2009 Så moro, lykke til i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #85 Del Skrevet 18. mai 2009 Så moro, lykke til i morra! Taakk Imli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 18. mai 2009 #86 Del Skrevet 18. mai 2009 Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #87 Del Skrevet 18. mai 2009 Lykke til i morgen! hjertelig takk Klematis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. mai 2009 #88 Del Skrevet 18. mai 2009 Lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 18. mai 2009 #89 Del Skrevet 18. mai 2009 Lykke til! Klemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 18. mai 2009 #90 Del Skrevet 18. mai 2009 Masse lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #91 Del Skrevet 19. mai 2009 Lykke til i morgen Lykke til! Klemmer! Masse lykke til i morgen Tusen takk jenter! Alt så fint ut og lille vinket og sprellet :) veldig glad og fornøyd og ble møtt av en veldig hyggelig jordmor faktisk samme jordmor som tok i mot meg for snart 19 år siden morkake lå høyt på baksiden så alt så fint ut for fødselen vi fikk ikke vite noe kjønn, ettersom at kjære ikke ville vite.. men jeg tror nokk at jordmor så hva det blir jeg er ikke så sikker på at jeg så det jeg heller, navlestrengen lå mellom bena når hun viste frem den men det blir nå bare enda mer spennende når lille kommer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #92 Del Skrevet 19. mai 2009 Ul termin er nå blitt den 22. oktober og jordmor sa også at jeg er 18+2 på vei så det ble fem dager senere enn mens termin, men ikke mer enn tre dager senere med tanke på 18+ dager.. jaja.. tickeren bli i allefall på feil termindato for at det skal bli riktig med hvor mange uker og dager.. jaja.. er i allefall meget lykkelig for at lille har det bra og lille var veldig pen å se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. mai 2009 #93 Del Skrevet 19. mai 2009 Så flott at alt stod bra til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 19. mai 2009 #94 Del Skrevet 19. mai 2009 Så bra at alt sto vel til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 19. mai 2009 #95 Del Skrevet 19. mai 2009 Så godt at alt sto bra til da også at termin var så riktig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #96 Del Skrevet 19. mai 2009 Er veldig glad for at alt sto bra til med lille var ganske nervøs når vi kom dit, men alt var bra så det gikk over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 19. mai 2009 #97 Del Skrevet 19. mai 2009 Så bra at alt sto bra til! Fikk innkalling til UL i dag jeg også, både gleder og gruer meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #98 Del Skrevet 19. mai 2009 Så bra at alt sto bra til! Fikk innkalling til UL i dag jeg også, både gleder og gruer meg... ååå! du må glede deg ja klematis!! det er så deilig å se den lille sprelle så mye uten at man kjenner det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 19. mai 2009 #99 Del Skrevet 19. mai 2009 Gratulerer med vel overstått UL! Gleder meg veldig til min, men det er jo så leeenge til. Fikk du bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 19. mai 2009 #100 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg har også lyst til å se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå