Gå til innhold

Drømmejenta har endelig kommet! <3


Drømmeren

Anbefalte innlegg

jeg fikk fem nydelige bilder :) og jeg skal se hva jeg får til damer, men tror nokk ikke at det blir i kveld.. :gjeiper: har verdens kjipeste tentamen i morgen så skal se hva jeg får til i løpet at morgendagen :) nå blir det i allefall Natt her :) er super trøtt, men enn så lykkelig! :)

Mange :klemmer: til dere herlige KG jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig! :)

:hjerte:

Så fint at terminen var ganske så nærme den utregna. :)

Gleder meg på bilder, men først: Skikkelig lykke til på eksamen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! :)

:hjerte:

Så fint at terminen var ganske så nærme den utregna. :)

Gleder meg på bilder, men først: Skikkelig lykke til på eksamen! :D

takk estrella! :) det er bare en tentamen, men jeg tror nokk jeg trenger all den lykke jeg kan få :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nåmmen! Så fiiin! :rødme: Klar og tydelig profil jo! :)

Ja-a :) veldig fin synes jeg :) er litt forelsket i den :) men nå er det liksom litt uvirkelig igjen... nå var vi på UL i går og kunne se den røre seg, men nå er det gått litt tilbake igjen liksom.. skulle ønske jeg kunne se på at den rører seg og lever hver dag og hele tiden!! :) nå gleder jeg meg bare nå helt vanvittig til den lille kommer!!! :) og så spent på om det blir rosa eller blå! :)

Tror kanskje at det har blitt litt mer virkelig for kjære også nå :) lille babyen hans inne i magen min :) åååå!!! :) akkurat nå så seiler jeg på en rosa/lyseblå sky! :)

å det er ikke noe tvil om at lille får samme øverleppe som sin mor.. :) altså litt stor.. :gjeiper: men det går seg nokk til :)

:rødme:

Endret av Drømmeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er enda ett! :) er så stolt! :) her ligger lille og strekker seg! :)

post-27412-1242816584_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så nydelige bilder! :rødme:

Skjønner godt at du er stolt ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastiske bilder! :rødme: Og så utrolig kult at du allerede synes du kan se hvem h*n arver trekk fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så nydelige bilder! :rødme:

Skjønner godt at du er stolt ja :jepp:

jaaaa! :) å det er så deiligt å kunne se på de! :) lille lever inni meg!!! :) helt utrolig! :) :rødme:

Så fantastiske bilder! :rødme: Og så utrolig kult at du allerede synes du kan se hvem h*n arver trekk fra!

ja, min mor måtte le når hun så det.. :) hun sa akkurat det samme hun også. :) :rødme:

Strekker seg ja! :rødme: Herlig! :)

kjempe herlig! :) nå kan bare oktober komme så lille får komme ut til oss! :) :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rødme: Så nydelig

ja, jeg kan virkelig ikke si noe annet enn at jeg er veldig enig! :) jeg er nokk blitt forelsket i denne lille ja! :) :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine bilder da :hjerte:

jaa, ikke sant! :):hjerte: kjære tok bilder med telefonen, av det bilde med profilen, og sendte det til ganske mange :hjerte: kjenner litt på at han er litt stolt over hva han har vært med på å skape :hjerte: det blir stort å se han og lille når h*n kommer til oss :hjerte:

:hjerte: :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blæ! for en dag! hatt første eksamen i dag. Norsk hovedmål. noe som gikk helt rett vest. ikke EN av oppgavene sa "å, denne oppgaven kan jeg skrive". IKKE EN!! prøvde på flere, men alle satt like fast.. :/ fikk ikke til en og en halv side en gang! det ble nesten, men faen så irriterende! før jeg begynte å skrive hadde jeg en så god plan på hva jeg skulle skrive, men da jeg satte i gang fikk jeg skikkelig skrive sperre.. så dette har jeg ikke noen god følelse for.. Jeg syness oppgavene var kjempe kjipe!

men, men :) prøver å ikke tenke så mye på det.. :) tankene kom litt på avveie også når jeg av og til kjente et lite dult på lille i magen :) om kveldne når jeg legger meg kjennes det ut som jeg har en fremtidig tae kwon do utøver i magen :) det er kjempe koselig å faktisk være sikker på at det er lille som er der og sier i fra at alt er bra :) lå hjemme hos mor i natt og når jeg fortalte kjære det på telefonen tror jeg nokk han ble litt misunnelig.. :)

håper dere jenter har hatt en litt bedre 25. mai enn meg :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig når eksamensoppgaven ikke er så lett... Går du på videregående forresten?

japps... gjør nokk det, men er ferdig nå ganske så snart!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

japps... gjør nokk det, men er ferdig nå ganske så snart!! :)

OK, synes bare jeg leste en plass at dere hadde prøvd å få barn i to år eller noe (mulig jeg blander deg med en annen) og derfor trodde jeg du var eldre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...