Gå til innhold

Drømmejenta har endelig kommet! <3


Drømmeren

Anbefalte innlegg

Kan snufse i kor med deg jeg ;)

Kjedelig med bløninger da, sånt er ekkelt.

God bedring!

tusen takk imli! :) kjennes ut som at det er spysjuka som står for tur hær.. :( føler meg ganske så grønn i tryne akkurat nå.. :/ blødninger er ekkelt ja, men de har gått over nå :) og det er bra synes jeg :) blir nokk en gang spennene å høre hva legen sier i morgen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du ikke blør noe mer da! :klemmer:

Og lykke til hos legen i morgen! Og håper du ikke får spysjuka men at det bare er litt lette graviditetssymptomer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er her du skjuler deg! Godt jeg fant deg igjen! :)

Lykke til hos legen i morgen.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du ikke blør noe mer da! :klemmer:

Og lykke til hos legen i morgen! Og håper du ikke får spysjuka men at det bare er litt lette graviditetssymptomer :)

ja jeg er veldig glad for at jeg ikke blør noe mer.. :) det er aldri så mye, men det er så ekkelt når det står på.. :( berget unna spysjuka ja :) ble en tidlig kvled i går.. :)

Så det er her du skjuler deg! Godt jeg fant deg igjen! :)

Lykke til hos legen i morgen.

:klemmer:

ja, her er jeg.. :) skulle sende deg en PM, men det ser ikke ut til at jeg har gjortdet.. :gjeiper:

Lykke til hos legen i morgen !

Tusen takk svipa! :) det blir spennende og jeg gruer meg faktisk ganske mye.. :( det gjør jeg alltid da :gjeiper:

håper det går ann å få til en tidlig UL.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til hos legen i dag, det går sikkert bra :)

Det bruker alltid å gjøre det :) håper det går ann å få noe for urinveisinfeksjonen også.. :) som jeg ikke har kjent noe særlig til... :gjeiper: kjente litt i går.. det er det jeg har kjent når jeghar tisset.. ellers så har det bare vært denne forferdelige lukten.., men den er så godt som borte nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes så synd på legesekretærene når jeg er der for å ta blodprøver... :/ de stikker og stikker og finner noe til slutt da... men de leter leeeenge før de i det heletatt stikker noe.. :) ikke noe mer urinveisinfeksjon, men de skal sende den inn til dyrking da.. så får høre mer.. GU var kjempe skummelt, men heldigvis gikk det fort over.. ikke noe jeg kommer til å løpe til for å si det slik.. :/ Legen har også henvist meg til ultralyd av magen og hjertet mitt.. hun fant en svak bilyd, så hun ville undersøke det.. :) ellers så var vell alt greit.. hadde forsåvidt litt høyt blodtrykk også.. så skal muligens tilbake for å sjekke det enda en gang... men hun sa at det ikke var så alt for høyt, men litt høyere enn vanlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er så ekkelt å være til etter GUen i dag.. :/ tørr liksom ikke å gå på do.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, synd at du hadde en dårlig opplevelse med GU! :klemmer:

Jeg synes du skal gå å ta deg en dusj så føler du deg mye freshere. Synes også det er litt ekkelt med glidemiddelet de bruker + at jeg alltid pleier å blø litt når de har tatt celleprøve.

Sa legen noe om hvor langt de trodde du var på veg da? Hvor stor livmora virket eller noe?

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med UL, når skal du dra? Håper det ikke er noe alvorlig med bilyden.

Ønsker deg ei fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, synd at du hadde en dårlig opplevelse med GU! :klemmer:

Jeg synes du skal gå å ta deg en dusj så føler du deg mye freshere. Synes også det er litt ekkelt med glidemiddelet de bruker + at jeg alltid pleier å blø litt når de har tatt celleprøve.

Sa legen noe om hvor langt de trodde du var på veg da? Hvor stor livmora virket eller noe?

God helg! :klemmer:

Hun sa ikke noe særlig om livmora nei.., men hun kjente på den.. trykket hardt synes jeg.. hun kjente livmora i beltehøyde.. sånn ca der buksa pleier å være.. :) men hun mener at jeg skal være 11+1 i dag da.. men det blir spennende å se på UL, når den tid kommer.. :)

Så spennende med UL, når skal du dra? Håper det ikke er noe alvorlig med bilyden.

Ønsker deg ei fin helg! :)

Får brev om UL i posten i løpet av 14 dager.. :) snakket litt med min mor å hun visste om bilyden, men når legen hørte det for leeenge siden sa han at det ikke var noe farlig.. :) at de aller fleste hadde en slik lyd, men vi får krysse fingrene for at alt er bra.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der var du jo ;)

Godt at GU´en er over, synes ikke det er noe videre artig jeg heller :riste:

Håper du får UL snart :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linnah

hei!

her var du jammen meg. var så spent på hvordan det gikk med deg og spiren, og det ser jo ut til å gå bra!

har du fått bekreftet hvor langt på vei du er eller? :)

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der var du jo ;)

Godt at GU´en er over, synes ikke det er noe videre artig jeg heller :riste:

Håper du får UL snart :jepp:

Ja, er da endelig glad for at den er over... :) har fått UL time tirsdag 19. Mai klokken 09.00.. :)

:hallo:

:hallo: til deg også :) koslig at du stikker innom :)

hei!

her var du jammen meg. var så spent på hvordan det gikk med deg og spiren, og det ser jo ut til å gå bra!

har du fått bekreftet hvor langt på vei du er eller? :)

lykke til!

ikke fått bekreftet noe med UL nei.., men blir UL 19. mai, så da blir det spennende å se og høre hva de sier, om det er noe liv der inne.. det er så ekkelt akkurat n for man kjenner jo ingenting.. helt fin form og kjenner liksom ikke noe som helst.. jaja.. :)

Koslig at dere titter innom jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Virker som det er den ordinære UL du er innkalt på, som ut fra mensterminen er i din uke 18. Håper du klarer å vente sålenge, men tida går nå virkelig fremover.

Noen store påskeplaner på gang?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det er den ordinære UL du er innkalt på, som ut fra mensterminen er i din uke 18. Håper du klarer å vente sålenge, men tida går nå virkelig fremover.

Noen store påskeplaner på gang?

:klemmer:

Japp, skjønner at det er ordinær UL jeg er inkalt på :gjeiper: Ingen påskeplaner hær nei. vært fem dager i Budapest på skoletur nå, så nå er det bare godt å være hjemme. Skal sansyniligvis på hytta og besøke mormor og morfar da :) det blir koselig :) lenge siden jeg har møtt de.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er det vel på tide å "opdatere" litt.. Forrige søndag reiste jeg og klassen på studietur.. :) det må jeg si ble en meget vellykket tur til Budapest, der vi har hatt masse sol og mange varme grader! :) vi kunne gå i korte bukser og korte ermer. kjempe hærligt! :) var på ballett forestilling og folkloreaften og har sett kjempe mye fint! :) er det noen som skal ut og reise så anbefales dette stedet på det aller sterkeste! folket er vennlige og hjelper gjerne med å peke ut retninger og lese kart :) og ikke minst metroen. Kom hjem natt til lørdag og nå kjenner jeg at kroppen holder på å få nokk søvn.. :) ikke alle var like stille når de kom og la seg klokka 04.00 på natten..

Har fåt innkallelse på ordinær UL nå. blir 19. mai! :) det blir spennende! og nå tror jeg hele verden vet at vi er gravide.. :) i allefall de som trenger og vite det :) jeg selv snakker faktisk ikke så alt for mye om det, for jeg vil forsikre meg om at det er liv der inne før jeg gjør noe mer. min mor har allerede begynt å spørre litt om hvilken vogn vi ønsker oss osv. og har allerede kjøpt en overmadrass og ammemadrass fra DRY, som vi ikke får inn på butikken igjen.. det er litt dumt, for det er kjempe gode produkter :)

fikk nå nettop en telefon fra min tante på farsiden. Hun får nå nummer to i juni. Noe hun begynte med å si var "jeg missliker sterkt" og jeg kjente bare hvordan magen knøt seg... :/ men så sier hun "tittelen jeg kommer til å få"... :) altså "gammel tante" haha! jeg måtte le litt.. :) det var ikke akkurat det jeg forventet da.. vi konkluderte med at det kom sansynligvis til å bli bare tante, for det er jo også det jeg sier.. :) etterpå fotalte jeg dette til min far. Og reaksjonen hans var "Nei, d blir det ikke" selvfølgelig på spøk.. :P det er lillesøsteren hans det er snakk om her.. :gjeiper: og han sa: "det skal gnus inn skikkelig!" slik som min lillesøster sier.. :) jeg måtte le og bare ser for meg min far terge skikkelig! hahah! :) De kommer på besøk nå om noen dager så det blir morsomt :)

dere får ha ei knall påske jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...