Gå til innhold

Drømmejenta har endelig kommet! <3


Drømmeren

Anbefalte innlegg

Hei hei! :)

Ny dagbok, nye muligheter er det ikke det man skal si? :)

har vært prøvere en god stund, men nå har det klaffet :) litt usikker på om tickeren min er helt riktig.. :) skal til legen igjen på fredag. :) kanskje blir vi henvist til tidlig UL? :) hadde vært greit, det er vanskelig å vite om det er noe der eller ikke.. :)

Endret av Drømmeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva kan man si.. :)

er litt redd for at jeg har flytta hit litt tidlig.. 11 uker i morgen da.. :):strix: skal til doktor på fredag som sagt.. og jeg håper at hun kan henvise oss til en tidlig UL.. :) skulle så gjerne vite om alt står bra til der inne...! :) blir også første gang på GU på fredag så er litt nervøs for det da.. har fått litt tips om å ha på seg skjørt :) tror nesten at jeg må bruke det tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med en liten spire i magen!

GU er ikke noe å grue seg til. Du må ikke bruke skjørt, det har aldri jeg gjort iallefall.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med en liten spire i magen!

GU er ikke noe å grue seg til. Du må ikke bruke skjørt, det har aldri jeg gjort iallefall.

Lykke til:)

tusen takk effy! :)

det er ikke det at jeg må bruke skjørt, men tenkte kanskje at jeg ikke ville føle meg så naken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du en annen bruker med nytt nick eller? Kjenner igjen avataren din :)

Uansett, gratulerer (igjen?)!

Der gjettet du rett imli! :) ting kom ut litt på feil måte ved at noen på skolen fant meg her.. så da ble det sletting av dagbok og nytt nick :) fikk de til å fjerne den gamle profilen å lagde meg en ny istedet.. :)

tuden takk :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner deg igjen i allefall :jepp:

Sikkert ikke dumt å slette dagbøkerne sine i blandt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner deg igjen i allefall :jepp:

Sikkert ikke dumt å slette dagbøkerne sine i blandt ;)

nei, i dag så var det likegreit følte jeg :) følte jeg satt i en klemme, men tanken var at dere skulle kjenne meg igjen ved at jeg ikke byttet avatar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var du ja! Må ha deg inn på mine innlegg igjen.

Håer alt står bra til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var du ja! Må ha deg inn på mine innlegg igjen.

Håer alt står bra til! :klemmer:

ja, her er jeg :) var ikke meningen å forsvinne sånn uten videre.. :/ men det skjedde litt fort.. :/

alt står bra til vettu :) bortsett fra at jeg har blitt litt mer som forkjøla.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får pelle deg inn i terminklubben igjen ;)

ja, det var det også ja! :) så bra at det er noen som passer på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahhh... hjelpe meg.. har blitt så forkjøla over natten og utover dagen at det gjør vondt! :( snufs... :forkjola: er så vanvttig tett i nesa at jeg tror dette kan bli ei vanvittig lang natt.. :(

er det noen som har noe tips for hva som kan gjøre nesa og halsen litt bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant deg! :hoppe:

Saltvann hjelper litt på nesa, men ellers har jeg ingen lure tips. Er plaget med det samme selv, er vel bare å smøre seg med tålmodighet som hjelper. Du må i hvert fall unngå vanlig nesespray, men det visste du kanskje. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant deg! :hoppe:

Saltvann hjelper litt på nesa, men ellers har jeg ingen lure tips. Er plaget med det samme selv, er vel bare å smøre seg med tålmodighet som hjelper. Du må i hvert fall unngå vanlig nesespray, men det visste du kanskje. :)

ja, jeg vet det ja, men jeg har aldri helt fått med meg hvorfor..:gjeiper: :) så må vell finne meg noe saltvannsgreier... :gjeiper: ellers så tror jeg at det blir ei lang og slitsom natt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns at varm saft kan være godt på sår hals, mulig jeg bare er så vant til det fra barndommen at jeg tror det virker :fnise:

Ellers bruker kamillete å være godt for sår hals, og tett nese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns at varm saft kan være godt på sår hals, mulig jeg bare er så vant til det fra barndommen at jeg tror det virker :fnise:

Ellers bruker kamillete å være godt for sår hals, og tett nese.

å jaaa! :) varm saft har jeg jo helt glemt! må vel fikses når jeg kommer hjem i dag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ouch..! nå har jeg sånne små blødninger igjen.. :( det er så skummelt! :( men det gjør ikke noe vondt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...