Gå til innhold

Drømmejenta har endelig kommet! <3


Drømmeren

Anbefalte innlegg

Oi. Her gikk det fort, gitt. Du er jo allerede passert 12 uker og vel så det! Blir ikke lenge til UL. Og rett før det er det jo 17. mai :)

Så morsomt med ertingen mellom din far og tante. Kjenner den litt igjen her. Tantes ene sønn venter nr 2, og de er kommet ca 2,5 uke i graviditeten lenger enn oss. Så pappas håp er at vi får en jente og at fetteren min får en gutt til. Foreløpig har det kun kommet gutter her, så det knives litt om å få første jentebarnebarnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi. Her gikk det fort, gitt. Du er jo allerede passert 12 uker og vel så det! Blir ikke lenge til UL. Og rett før det er det jo 17. mai :)

Så morsomt med ertingen mellom din far og tante. Kjenner den litt igjen her. Tantes ene sønn venter nr 2, og de er kommet ca 2,5 uke i graviditeten lenger enn oss. Så pappas håp er at vi får en jente og at fetteren min får en gutt til. Foreløpig har det kun kommet gutter her, så det knives litt om å få første jentebarnebarnet.

hehe.. :) hos oss er det litt motsatt.. :gjeiper: her er vi mange jenter :) i allefall på min side av familien... :)

flere har jo allerede gjort seg opp en mening om hva det blir da.. :)

:babygutt:

mamma

min kjæres nevø

:babyjente:

mine to søstre

svigermor

svigersøster

min kjære

så dette blir spennende å se :) ingen som får vite før barnet er født :) vi skal ikke vite det vi heller.. :) er i allefall planen nå :)

:hoppe::)

jaaaa!! :)

hvordan gikk det på din UL i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan gikk det på din UL i går?

Det gikk veldig fint. Veldig spennende! Ble virkelig for begge! Veldig liten, og først ble vi bekymra for han lå helt i ro, men så vifta han med handa :hjerte:

Gleder meg på neste UL, da er han større :)

Hvordan er formen? Og hvordan går det med alt av skolestyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk veldig fint. Veldig spennende! Ble virkelig for begge! Veldig liten, og først ble vi bekymra for han lå helt i ro, men så vifta han med handa :hjerte:

Gleder meg på neste UL, da er han større :)

Hvordan er formen? Og hvordan går det med alt av skolestyr?

Formen er betydelig bedre :) heldigvis! :) mens skolestyret går sin vante gang.. :) blir ikke noe fred å få nå før jeg slutter i juni! :) :) :)

gleder meg til UL jeg også :) men gruer meg litt også, ettersom at jeg ikke har sett noe.. :) men gleder meg aller mest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemnings rapport fra babyverden :)

Du er nå 14 uker på vei.

Unnfangelsen finner sted omkring: 22. januar 2009

Hjertet begynner å slå: 16. februar 2009

Embryoet beveger seg: 12. mars 2009

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 19. mars 2009

Alle indre organer er ferdig formet: 19. mars 2009

Risikoen for spontanabort avtar: 2. april 2009

Kvalmen avtar for de fleste: 9. april 2009

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 16. april 2009

Fosteret svelger og tisser: 30. april 2009

Tid for ultralyd: 7. mai 2009

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 14. mai 2009

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 28. mai 2009

Fosteret begynner å høre: 18. juni 2009

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 16. juli 2009

Mange fostre legger seg med hodet ned: 20. august 2009

Svangerskapspermisjonen begynner: 26. september 2009

Antatt termindato: 17. oktober 2009

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette er rart og veldig tidlig.., men det er stadig vekk, og stadig oftere at det kjennes ut som det er noe som snurrer rundt inni magen.. det er en sånn pussig følelse, men på en måte litt "behagelig".. :) som sagt.., så synes jeg dette er veeldig tidlig, men krysser likevell for at det faktisk er den lille som rører på seg.. :) det er som oftest på kvelden dette skjer og av og til for jeg denne pussige kile følelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får liksom ikke skrevet noe særlig her for tida.. det blir bare med tanken.. går mye med de samme tankene om enkelte ting hele tiden, og da er det jo heller ikke vits i å skrive det samme HVER gang...

Er om dagen ganske sliten, og det hjelper ikke akkurat på humør og skolegang.. mange som stresser rundt meg, og da blir jeg også stressa.. mange sure miner og mye glefsing i mellom de fleste i klassen.. i alle fall er det slik jeg føler og ser det.

også går jeg å undrer på om det er liv der inne.. har ingen anelse på hva jeg kan "kjenne etter".. og selvsagt er det tidlig enda.., men har ikke fått hørt noe eller sett noe.. og jeg synes det er LENGE til den 19. mai.. :/

dere får ha en fin lillelørdag jenter og gutter!! :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke lenge til vi er ferdige med å male gangen vår nå :) bare takliste og to dørspeilkarmer igjen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro med litt oppussing ;)

Ja :) det er det alltid! :) ikke at det skjer så ofte, men når man først begynner og fulfører er det alltid morsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da er vi omsider med å male og rydde gangen :) vi er ganske fornøyd! :)

Vi var barnpi til kjæres nevø i helga :) vanvittig aktiv kar det der du gitt! :gjeiper: var litt deilig at kjære og lillemannen kunne være litt ute da.. :) var helt utslått i helga.. legger meg halv ti nesten hver kveld og sovner bare noen knipser mellom fingrene...:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

to uker til UL...! :)

Så spennende! Vil dere vite kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Vil dere vite kjønn?

Jeg vil gjerne vite, men tror nokk det står litt på kjære.. :) han har ikke så lyst til å vite det.. :P min mor foreslo at hun kunne være med i stedet for kjære.. :) hun har i allefall lyst til å vite det.. :) men så lenge barnet er friskt så er jeg mer enn fornøyd :) prøvde det der ring trikset.. holde over magen etc.. :) det sa i allefall at det blir en gutt, men det blir spennende å se :) min kjæres mor mener derimot at det blir en jente.. :gjeiper: :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kan kanskje hende at innlegget over kan misstolkes litt.. det med friske barn osv.. vi kommer jo selvsagt til å være like glad i det uansett om det skal "være noe med det". om man kan si det på den måten..,..... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imli

Synes ikke det er dumt å si man ønsker seg et friskt barn. Ingen ønsker seg jo et sykt barn, selv om man blir glad i dem også!

Alt er sikkert bra med bebisen deres :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er dumt å si man ønsker seg et friskt barn. Ingen ønsker seg jo et sykt barn, selv om man blir glad i dem også!

Alt er sikkert bra med bebisen deres :kose:

Vi krysser alt som krysses kan for det i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg aner ikke hva det er, men av og til stikker det i magen.. av og til er det bare en morsom litt rar følelse, men andre ganger er det som et skikkelig stikk og det er ikke særlig godt.. sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...