Gå til innhold

Drømmejenta har endelig kommet! <3


Drømmeren

Anbefalte innlegg

Sukk.. jeg tror jeg skal gå i golvet snart... :( kjennes ut som at all energien er sugd uttav meg.. :/ har prøvd å vært ute å gått og også prøvd å spise en del havregrøt og lignende.., men det er liksom ikke noe som fungerer.. :( har bare lyst til å sove.. legger meg tidlig og kunne sove kjempe lenge.. hadde det ikke vært for alarmen hver morgen, er det nokk liten sjangs for at jeg i det heletatt har kommet meg opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For et forferdelig dritt vær vi har her i trøndelag for tiden!!! :fryser::regn::regn: og atter :regn: dett forferdelige regnværet gjør meg så vanvittig sliten!! og ikke minst at hodepina kommer sigende.. :/ tror jeg er det vi kaller værsjuk jeg.. ugh... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På østlandet er det nydelig vær i dag *gnir det inn*

Hvordan går det ellers?

Jeg er helt vanvittig misunnelig!!! jeg også vil ha :sol: !!!!

joda.. det går fremover.. dagene er skrekkelig lange når det er så lite å kunne gjøre ute... selvsagt er det koselig å gå en liten tur under paraplyen da :):regn: men det blåser så ælt også, så paraplyen vrenger seg hele tiden.. :gjeiper: men når man sitter fast på skolen fra 08.00 til 15.30 hver dag så blir de enda lengre... blir godt å bli ferdig med det :) or en liten stund i alle fall :)

hvordan går det hos dere? alle er friske og nyter sola? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alle friske og raske :)

Får håpe dere får litt sol lenger nord etterhvert også!

Hvor langt er du på vei nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alle friske og raske :)

Får håpe dere får litt sol lenger nord etterhvert også!

Hvor langt er du på vei nå?

17+5 i dag :) en uke til UL! :) gleder meg som en liten unge :) er veldig spent om jeg faktisk er 17+5 da... selv om jeg fortalte at jeg hadde vært plaget av uregelmessig TR, ble jeg ikke sendt på noen tidlig UL.... men lurer kanskje på om det er riktig, for jeg har sånn på en måte bobler som sprekker i magen... :) når jeg er sikker på at det IKKE er det at jeg har luft i magen.. :) er plaget en del av det... :/ i allefall en gang om dagen er magen spreng hard og jeg tror da jeg må på do, men det er ikke annet enn luft. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare en uke til UL ja, så spennende :) Får ikke håpe du blir satt langt tilbake da, det er jo kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en uke til UL ja, så spennende :) Får ikke håpe du blir satt langt tilbake da, det er jo kjedelig.

ja, så håper på at det er ca. riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal dagen etter meg da! Spennende! Kommer dere til å spørre etter kjønnet, eller vil dere spare overraskelsen fram til fødselen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal dagen etter meg da! Spennende! Kommer dere til å spørre etter kjønnet, eller vil dere spare overraskelsen fram til fødselen?

Det blir vell en overraskelse det.. kjære er så vanvittig sta og vil ikke vite det.. :gjeiper: så da er det vel bare å smøre seg med tålmodighete.. :) dessuten får jo jeg bære frem barnet.. :) han har jo på en måte ikke den samme kontakten som jeg/vi damer har, så synes nesten at han måtte få viljen sin. :) men jeg kunne godt tenkt meg å vite hva det er :)

skal dere vite det? dette blir så spennende ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vell en overraskelse det.. kjære er så vanvittig sta og vil ikke vite det.. :gjeiper: så da er det vel bare å smøre seg med tålmodighete.. :) dessuten får jo jeg bære frem barnet.. :) han har jo på en måte ikke den samme kontakten som jeg/vi damer har, så synes nesten at han måtte få viljen sin. :) men jeg kunne godt tenkt meg å vite hva det er :)

skal dere vite det? dette blir så spennende ! :)

Vi blir ikke enige, hehe. Men her er det jeg som ikke vil og mannen som vil vite ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, ikke lenge til UL nå! :hoppe:

TROR jeg har klart å overtale mannen til å vite kjønn. Men han var veldig imot det tidligere. Viktigste er jo uansett at alt ser fint ut!

Fikk gode nyheter i dag jeg også. Fikk høre hjertelyd hos legen :rødme: + jeg fikk vite at jeg skal på UL rundt 14. juni (ikke rundt 12. juli som jeg fikk vite først)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi blir ikke enige, hehe. Men her er det jeg som ikke vil og mannen som vil vite ;)

hehe.. :) godt å høre at det er andre veien også da :) hehe :) håper dere blir enige :) jeg og min hadde den diskusjonen etter sengetid i går.. og det endte med at jeg måtte gi meg..., men jeg kjenner litt på at jeg ikke er helt ferdig med diskusjonen enda.. :fnise:

Å, ikke lenge til UL nå! :hoppe:

TROR jeg har klart å overtale mannen til å vite kjønn. Men han var veldig imot det tidligere. Viktigste er jo uansett at alt ser fint ut!

Fikk gode nyheter i dag jeg også. Fikk høre hjertelyd hos legen :rødme: + jeg fikk vite at jeg skal på UL rundt 14. juni (ikke rundt 12. juli som jeg fikk vite først)!

ååå.. :) hjertelyd! :) :rødme: det har jeg ikke fått hørt jeg.. så er veldig spent på UL! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:danser: litt for :sol: og godvær også! :) masse :sol: i dag! :) men kanskje ikke så alt for varmt..., men :danser: for :sol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin 17. mai jenter!!! :):flagg: :flagg: :flagg:

Endret av Drømmeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...