Gå til innhold

Drømmejenta har endelig kommet! <3


Drømmeren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk, håper dagen blir fin for deg også! :)

Dagen ble ganske bra den :) mye avslapping og lite feiring. for første året etter mange år i korps. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL i morgen!!!! :):hoppe: gleder/gruer meg virkelig! lurer på hva de finner inni der! :)

Nå de siste dagene er jeg ganske sikker på at jeg har kjent noe inni der.. :) eller... helt sikker kan jeg aldri bli tror jeg... :gjeiper:

men gleder meg sånn til UL! :) lurer på hva de kommer til å gjøre, si og jeg lurer på hva jeg kommer til å spørre om, hva som er vanlig å spørre om :)

:danser::duskedame::hoppe: UL :hoppe::duskedame::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til i morgen :)

Lykke til! :) Klemmer! :)

Masse lykke til i morgen :)

Tusen takk jenter! :)

Alt så fint ut og lille vinket og sprellet :) :) veldig glad og fornøyd :) og ble møtt av en veldig hyggelig jordmor :) faktisk samme jordmor som tok i mot meg for snart 19 år siden :) morkake lå høyt på baksiden så alt så fint ut for fødselen :) vi fikk ikke vite noe kjønn, ettersom at kjære ikke ville vite.. :) men jeg tror nokk at jordmor så hva det blir :) jeg er ikke så sikker på at jeg så det jeg heller, navlestrengen lå mellom bena når hun viste frem den :) men det blir nå bare enda mer spennende når lille kommer da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ul termin er nå blitt den 22. oktober og jordmor sa også at jeg er 18+2 på vei :) så det ble fem dager senere enn mens termin, men ikke mer enn tre dager senere med tanke på 18+ dager.. jaja.. :) tickeren bli i allefall på feil termindato for at det skal bli riktig med hvor mange uker og dager.. jaja.. :) er i allefall meget lykkelig for at lille har det bra :) og lille var veldig pen å se på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er veldig glad for at alt sto bra til med lille :) var ganske nervøs når vi kom dit, men alt var bra så det gikk over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra at alt sto bra til! :) Fikk innkalling til UL i dag jeg også, både gleder og gruer meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt sto bra til! :) Fikk innkalling til UL i dag jeg også, både gleder og gruer meg...

ååå! :) du må glede deg ja klematis!! :) det er så deilig å se den lille sprelle så mye uten at man kjenner det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått UL! :) Gleder meg veldig til min, men det er jo så leeenge til. :fnise:

Fikk du bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...