Sekretæren Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #301 Del Skrevet 24. mai 2009 Sidehev med 90 grader knekk i albuen, vel å merke!! Noen ganger glemmer jeg å skrive det, kan selvfølgelig være villedende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #302 Del Skrevet 24. mai 2009 Lager min favorittgryte for tiden Finhakker: Løk Hvitløk Purre Fennikel Paprika Jalapenos Squash (ikke fullt så finhakket) Og det jeg ellers har Krydder: Koriander Spisskummen Paprika Cayennepepper hvis jeg vil ha det ekstra hot Etter at det har frest litt putter jeg oppi litt kjøttdeig av en eller annen variant. I dag ble det kylling. Lager en stor gryte i dag, så det ble 800 gram. Tilslutt heller jeg oppi 500 gram hermetiske tomater! Dette smaker litt tacoaktig pga krydderne. Skikkelig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 24. mai 2009 #303 Del Skrevet 24. mai 2009 Så er det over to måneder med full fokus på trening!! Det er luksus det!!! Og bryllupsplanlegging...? :gjeiper: Lykke til i morra, heier på deg Og 9 kilo siden desember, jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #304 Del Skrevet 24. mai 2009 Ja, og bryllupsplanlegging Kanskje sende inn noen prøvningspapirer snart Føler at jeg ikke har så mye å planlegge, eneste jeg må er å betale leiligheten Festen, den får komme senere.... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 24. mai 2009 #305 Del Skrevet 24. mai 2009 Lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #306 Del Skrevet 25. mai 2009 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #307 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg har vel aldri gledet meg så til en økt før, som denne. Økta ETTER semesterets siste eksamen!! Og jeg er strålende fornøyd Knebøy: 40 kg - 8 reps 50 kg - 8 reps 60 kg - 5 reps 60 kg - 4 reps Pers i dag og Markløft: 30 kg - 8 reps 40 kg - 6 reps 50 kg - 2 reps Pers her og Og såvidt jeg så selv, var ikke teknikken så verst! Hadde egentlig tenkt meg 4 sett, men kjente stikking under det ene skulderbladet av alle ting... kjente det også da jeg løftet stanga på stående roing senere og... :klø: Nordic hamstring: 3 sett, 8 reps Chins m. assistanse: 30 kg ass - 8 reps 20 kg ass - 6 reps 15 kg ass - 2 reps Nærmer seg! Stående roing m. stang: 30 kg - 8 reps 35 kg - 6 reps 35 kg - 6 reps 35 kg - 6 reps Core m. terapimaster: 4 sett, 8 reps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 25. mai 2009 #308 Del Skrevet 25. mai 2009 Gratulerer med vel overstått eksamen og ikke minst pers i knebøy og markløft! Tipper du er fornøyd med å ha sommerferie... To dager igjen for min del, og jeg gruer meg til eksamen. Sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #309 Del Skrevet 25. mai 2009 To dager går fort, og det kommer sikkert til å gå superbra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 25. mai 2009 #310 Del Skrevet 25. mai 2009 Hurra for pers ! Litt misunnelig på deg som har sommerferie merker jeg.... Bare ikke vri hodet for å sjekke teknikk i speilet når du kjører markløft om du står med siden til speilet. Det er en skademagnet av dimensjoner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #311 Del Skrevet 25. mai 2009 Takk Er ikke lenge til du skal i ilden heller da, tida flyr!! Hehe, jeg står med fronten mot speilet, så den problemstillingen har jeg ikke vært borti. Men det kunne jo tenkes jeg hadde gjort det, bare som et utrolig teit innfall. Mye rart man gjør uten å tenke Fortsetter å stå med fronten mot, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. mai 2009 #312 Del Skrevet 25. mai 2009 Gratulerer med vel overstått eksamen og SOMMERFERIE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #313 Del Skrevet 25. mai 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #314 Del Skrevet 26. mai 2009 I dag ble det ikke tid til trening, på formiddagen i dag var det HAVA-trening med jobb. Står for Håndtering av voldelig adferd. Nå er ikke brukerne våre så ille, veldig lite utagering, men det er nå kjekt å få med seg. Og det er utrolig fort man glemmer. Hadde slik teknikktrening da jeg jobbet i Bergen kommune, og da trente vi ganske ofte, da det også opplevdes mer nødvendig m.t.p brukerne. Poenget er at jeg føler at jeg har hatt en treningsøkt likevel Å legge ned en voksen mann i bakken er ganske slitsomt Etterpå skal jeg se min lille nieses skoleforestilling, så det jeg må gjøre nå er å gå i dusjen. Snart... skal ta en espresso til først. Gjeeesp, er trøtt. Har forresten laget et skikkelig digg pålegg i dag En slags avart av min favorittsalat for tiden! Finhakk: Purre Paprika Syltede jalapenos (holder med tre små ringer) Mos sammen: 1 avocado 1/2 beger cottage cheese Krydre med: Koriander Spisskummen Urtesalt. Jeg bruker min favoritt fra helsekosten: Herbamare Bland alt sammen! Legg oppå knekkebrød/grovbrød og putt kjøttpålegg på toppen, agurk og tomatskiver!! NAMMENAM!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 26. mai 2009 #315 Del Skrevet 26. mai 2009 Å legge ned en voksen mann i bakken er ganske slitsomt Word! Man får virkelig brutt alt som minner om intimgrenser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #316 Del Skrevet 27. mai 2009 I dag har jeg hatt en luksusdag angående trening, hehe. Håper det blir mange av dem fremover! Først hadde jeg min sedvanlige bryst, biceps, triceps, skulder-økt. Hadde en avtale med ei venninne like etterpå, om å gå rundt Sognsvann. Det blåste litt, men det var sol, så det var utrolig deilig egentlig. Det endte opp med at vi også gikk fra Songsvann og ned til byen, noe som tilsammen ble 3,5 time med rimelig rask gange! Hadde 4 korte pauser med påfyll av drikke og karbs. Nå kjenner jeg det i bena her jeg sitter, jeg som var så vant til å gå mye... merker at den stillesittende eksamenslesinga har gjort sitt. Godt å være ferdig!! Og her er styrkeøkta! Oppvarming: Strikk Scapular push-up 8 reps m. 20 kg på benk Benkpress, 25 kg: 4 sett, 8 reps Det er jeg veldig fornøyd med. Har tidligere begynt med 20 kg, og ikke helt turt å ta mange sett med 25 alene. Dips m. assistanse: 20 kg ass - 8 reps 10 kg ass - 4 reps Haha, for en vits. Å ha 10 kg assistanse hjalp ikke stort, da brettet ikke fulgte føttene mine opp. Fint å oppdage at jeg kan dipse uten ass da Skulderpress m. manualer: 7+7 kg - 6 reps 7+7 kg - 6 reps 8+8 kg - 6 reps 8+8 kg - 6 reps Fransk press, 12 kg: 4 sett, 6 reps Sidehev, knekt albue: 8+8 kg - 8 reps 9+9 kg - 6 reps 10+10 kg - 4 reps 10+10 kg - 4 reps Bicepscurl m. stang: 15 kg - 8 reps 15 kg - 8 reps 20 kg - 4 reps 20 kg - 4 reps Core m. terapimaster: 4 sett, 8 reps Planken: Vanlig: 30 sek Hver side: 30 sek Nå er jeg skikkelig trøtt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. mai 2009 #317 Del Skrevet 27. mai 2009 Og nå har du god grunn til å slappe helt av!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #318 Del Skrevet 27. mai 2009 Ja, det syns jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinelise Skrevet 27. mai 2009 #319 Del Skrevet 27. mai 2009 Sukk.. Heldig du er som har sommerferie! Jeg har fortsatt 2 uker slit igjen Bra noen av oss er flinke og trener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #320 Del Skrevet 27. mai 2009 Men 2 uker går fort!! Og da har du en hel sommer! Skal du jobbe mye i sommer og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg