Gjest Skya Skrevet 28. april 2009 #181 Del Skrevet 28. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinelise Skrevet 28. april 2009 #182 Del Skrevet 28. april 2009 Haha! Ja da har jeg hørt det også! Visste ikke at det var mulig at en bil bare kunne knekke i to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 29. april 2009 Forfatter #183 Del Skrevet 29. april 2009 Det går visst an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 29. april 2009 Forfatter #184 Del Skrevet 29. april 2009 Dagens økt ble litt bedre enn i går, det løsnet litt i bena de siste 20 minuttene. Dessuten kom jeg 100 meter lenger på samme tiid Tror ikke det har så stor betydning, hehe. I morgen blir det styrke, noe jeg har gledet meg til i 2 dager nå Kanskje jeg trår til og tar en kondisøkt etterpå, men bare kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 29. april 2009 Forfatter #185 Del Skrevet 29. april 2009 :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 29. april 2009 #186 Del Skrevet 29. april 2009 Nesten som å se meg det jo!! Kødda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 29. april 2009 #187 Del Skrevet 29. april 2009 Human flag er dritkult! Skulle gjerne ønske at jeg kunne fått det til en gang ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 29. april 2009 #188 Del Skrevet 29. april 2009 Ser du tar "litt" mer i vekter enn meg ja! Kan absolutt ikke klage på at jeg har gratis svømmehall og treningssenter nei, men så kan jeg avsløre at lønnen min er så lav at det nesten bare skulle mangle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 30. april 2009 #189 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Sant det var Life vi kjøpte de røra på ja? Helsekosten som ligger nesten rett ovenfor Systembolaget?! De har nemlig sluttet og selge de. Og dama bak disken nektet for at de noengang hadde hatt de! Hun hadde jobbet der i to år og hadde ansvar for varebestillingen, så det visst hun. Så det var nok jeg som blandet ja! Og det er jo ingen annen helsekost der, så det må jo være der? I stedet så ble det at jeg kjøpte et saftlignende proteinpulver på den proteinsjappa over godtebutikken. Masse proteiner og lite kalorier og karbohydrater. Om det er godt så er det jo billigere enn de røra i lengden da, så jeg får prøve. Men den dama provoserte meg noe voldsomt altså!! Endret 30. april 2009 av Skya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 30. april 2009 #190 Del Skrevet 30. april 2009 Det pulveret jeg kjøpte idag smakte høgg. Iallefall når jeg bare blandet det med vann, slik jeg hadde tenkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 30. april 2009 Forfatter #191 Del Skrevet 30. april 2009 Human flag er dritkult! Skulle gjerne ønske at jeg kunne fått det til en gang ja Bare litt trening, om et par uker så klarer du det Ser du tar "litt" mer i vekter enn meg ja! Kan absolutt ikke klage på at jeg har gratis svømmehall og treningssenter nei, men så kan jeg avsløre at lønnen min er så lav at det nesten bare skulle mangle. Koselig å se deg her og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 30. april 2009 Forfatter #192 Del Skrevet 30. april 2009 Sant det var Life vi kjøpte de røra på ja? Helsekosten som ligger nesten rett ovenfor Systembolaget?! De har nemlig sluttet og selge de. Og dama bak disken nektet for at de noengang hadde hatt de! Hun hadde jobbet der i to år og hadde ansvar for varebestillingen, så det visst hun. Så det var nok jeg som blandet ja! Og det er jo ingen annen helsekost der, så det må jo være der? I stedet så ble det at jeg kjøpte et saftlignende proteinpulver på den proteinsjappa over godtebutikken. Masse proteiner og lite kalorier og karbohydrater. Om det er godt så er det jo billigere enn de røra i lengden da, så jeg får prøve. Men den dama provoserte meg noe voldsomt altså!! Ja, det stemmer 100000% sikkert!! Det var Life ovenfor Systembolaget. Det er nemlig bare helsekost og alkohol jeg fokuserer på når jeg er der, så det husker jeg Og jeg blir provosert av å bare høre på du forteller om det. Skråsikre folk som tar feil, fortjener ei lårhøne! Det pulveret jeg kjøpte idag smakte høgg. Iallefall når jeg bare blandet det med vann, slik jeg hadde tenkt. Var det PF sitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 30. april 2009 Forfatter #193 Del Skrevet 30. april 2009 Vel, her er dagens: Knebøy: 30 kg - 8 reps 40 kg - 8 reps 50 kg - 8 reps 50 kg - 8 reps I dag føltes 50 kg lettere enn noensinne. Aner en økning neste gang Bulgarsk utfall m. hantler: 7 + 7 kg - 8 reps 7 + 7 kg - 8 reps 8 + 8 kg - 8 reps 9 + 9 kg - 8 reps Nordic hamstring: 3 sett, 8 reps Nedtrekk: 35 kg - 8 reps 40 kg - 8 reps 45 kg - 8 reps 50 kg - 6 reps Sidehev (skuldre) m. hantler: 6 kg - 8 reps 6 kg - 8 reps 8 kg - 5 reps 8 kg - 5 reps Det litt småtragiske her er at det er ikke skuldrene som svikter slik at jeg ikke klarer 8 reps på kg, det er klypa Nærmere bestemt tomlene, siden jeg holder hantlene slik at håndbaken kommer opp. Rygghev m. 2,5 kg på nakken: 3 sett, 10 reps Benkpress: 20 kg - 8 reps 20 kg - 8 reps 25 kg - 6 reps 25 kg - 6 reps Stående roing m. stang: 30 kg - 8 reps 30 kg - 8 reps 35 kg - 6 reps 35 kg - 6 reps Mye bedre teknikk enn sist hvertfall Fransk press: 10 kg - 8 reps 10 kg - 8 reps 12 kg - 4 reps 12 kg - 4 reps Færre reps på 12 enn sist, men bedre teknikk. Bicepscurl: 15 kg - 8 reps 15 kg - 8 reps 20 kg - 4 reps 20 kg - 3 reps Fryktet vel egentlig at jeg var litt eplekjekk da jeg økte her, men det gikk greit. Ikke så verst teknikk heller. For å si det sånn; jeg klarte ganske enkelt ikke løfte mer, dårlig teknikk eller ei Planken: 40 sek - vanlig 40 sek - hver side 40 sek - vanlig Bra dag i dag og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 30. april 2009 #194 Del Skrevet 30. april 2009 Ja, det stemmer 100000% sikkert!! Det var Life ovenfor Systembolaget. Det er nemlig bare helsekost og alkohol jeg fokuserer på når jeg er der, så det husker jeg Og jeg blir provosert av å bare høre på du forteller om det. Skråsikre folk som tar feil, fortjener ei lårhøne! Var det PF sitt? Og nå blir jeg provosert igjen og! Du må love at du går innom og spør om det neste gang. Så får vi satse på at det er det samme neket som er der. Ja, var fra PF ja. Og det er helt udrikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 30. april 2009 Forfatter #195 Del Skrevet 30. april 2009 Ja, det lover jeg. Skal se meg forskrekket rundt, og lure på hvor i all verden de har gjort av den fantastiske proteinsaften. Og så skal jeg bli fornærmet hvis hun nekter for å ha hatt de, og si høyt og tydelig: "Antyder De at jeg lyver???" Jeg ble forresten provosert på trening i dag. Hvis dere helvetes guttunger ikke klarer å rydde etter dere etter å ha fjasa i knebøystativet, kan dere holde dere til apparater!!! Morra di jobber ikke der!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. mai 2009 #196 Del Skrevet 1. mai 2009 Trenger man virkelig proteintilskudd når man bare er mosjonist? Trodde man fikk dekket det meste gjennom kosten :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #197 Del Skrevet 1. mai 2009 Kommer an på når man får spist etter trening. Skulle gjerne rukket hjem innen 1-2 timers tid for å spise en god og fullverdig middag, men det rekker jeg ganske enkelt ikke. Og det er innen den tiden det er mest optimalt for kroppen å motta næring for maksimal restitusjon. Og jeg merker jeg trenger så bra restitusjon som mulig når jeg løfter så tungt jeg kan hver gang jeg trener styrke. Derfor spiser jeg "latmannsrestitusjonen" min En proteinshake etter hver trening Får litt rare blikk i garderoben noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. mai 2009 #198 Del Skrevet 1. mai 2009 Ah. Da blir jeg restituert på null og minus skjønner jeg, for det går ofte noen timer mellom trening og middag, og jeg har ikke pleid å spise noe.... *se musklene svinne bort* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #199 Del Skrevet 1. mai 2009 Veldig viktig å spise etter trening, ellers får ikke musklene næring til å reparere seg. Stakkars muskler fulle av store blødende sår!!! Brutalt! *skremselspropaganda* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 1. mai 2009 #200 Del Skrevet 1. mai 2009 Deler rydde-frustrasjonen. Er man sterk nok til å ta 150 kg i knebøy er man faen sterk nok til å rydde det av igjen også! Flow i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg