Gå til innhold

Ungkaren 20 vs 40


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Opplysningene JEG har er ikke relevante dersom ikke fiskerjentas dato stemmer. Hvis datoen stemmer kan jeg anta at reten av det hun sier er sant: altså hvem som ble ungkarens utvalgte. Jeg vet nemlig ikke hvem av dem som ble plukket ut, men jeg vet hvilken dato de fløy hjem...

Men det blir da påstand mot påstand for resten av oss! Med andre ord er det helt uinteressant! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Men det blir da påstand mot påstand for resten av oss! Med andre ord er det helt uinteressant! ;)

Du er svært dum, vet du det? Finn deg en stake å tre deg på i stedet, her bidrar du ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Med andre ord er det helt uinteressant! ;)

Dette er jo bare tull. Dersom "gjest" kan bekrefte datoen som fiskerjenta forhåpentligvis snart kommer med, så betyr det at fiskerjentas påstand om at ***** vant er riktig. Hvis fiskerjenta dato ikke stemmer, så kan "gjest" føre bevis for at en annen vant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Du er svært dum, vet du det? Finn deg en stake å tre deg på i stedet, her bidrar du ikke...

Gratulerer, du har skrevet trådens mest saklige innlegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Hvem er fiskerjenten....?

tror det er hun som påsto at hun visste hvem ungkaren valgte, fordi hun hadde sittet på samme fly som dem hjem fra Sør-Afrika, men hun har ikke svart på hvilken dag de fløy, og noen andre her vet tydeligvis fasiten på den datoen... Derfor: Om fiskerjenten sier datoen sin, kan den andre verifisere om det fiskerjenten sier stemmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Problemet er bare at om den ene snakker først, kan den andre bare verifisere det den andre sa uansett :fnise: Vi har to morsomme alternativer:

1. Fiskerjenten sier hvilken dato det var, gjest svarer at nehei, den datoen var det ikke, og vi andre aner ikke om gjest bare lyver eller ikke.

2. Gjest sier hvilken dato de kom, og fiskerjenten kommer deretter og forteller at det var akkurat den datoen, ja.

Ingen vet om verken fiskerjenten eller gjest bare lyver, og det er bare én måte å finne det ut på; gjest og fiskerjenten må skrive innleggene sine nøyaktig samtidig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Problemet er bare at om den ene snakker først, kan den andre bare verifisere det den andre sa uansett :fnise: Vi har to morsomme alternativer:

1. Fiskerjenten sier hvilken dato det var, gjest svarer at nehei, den datoen var det ikke, og vi andre aner ikke om gjest bare lyver eller ikke.

2. Gjest sier hvilken dato de kom, og fiskerjenten kommer deretter og forteller at det var akkurat den datoen, ja.

Ingen vet om verken fiskerjenten eller gjest bare lyver, og det er bare én måte å finne det ut på; gjest og fiskerjenten må skrive innleggene sine nøyaktig samtidig :fnise:

Takk! Det er akkurat det jeg har prøvd å påpeke tidligere i tråden. Men det var visst ingen andre som forsto det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke så viktig uansett, er jo ikke hvem han velger som er morsomt med serien ;)

Syntes forresten han her også var en klyse.. Stig var også ille.. Men men, blir gøy uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare bea

Han her ungkaren var så schtøgg at jeg ikke klarer følge med på programmet pga. trynet hans. HAHAHA, mislykket TVNorge. Producerne vet tydeligvis ikke at et attraktivt utseende på deltagerne trekker flere seere, og når hovedpersonen ser ut som en atombombe i trynet så blir det færre seertall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt
Han her ungkaren var så schtøgg at jeg ikke klarer følge med på programmet pga. trynet hans. HAHAHA, mislykket TVNorge. Producerne vet tydeligvis ikke at et attraktivt utseende på deltagerne trekker flere seere, og når hovedpersonen ser ut som en atombombe i trynet så blir det færre seertall.

:hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Utseende spiller liten rolle når alt kommer til alt. Tv Norge får ikke seere ved å ha en pen ungkar som ikke har noe mer å by på. Ungkaren dette året har definitivt noe å tilby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Hanne_*
Problemet er bare at om den ene snakker først, kan den andre bare verifisere det den andre sa uansett :fnise: Vi har to morsomme alternativer:

1. Fiskerjenten sier hvilken dato det var, gjest svarer at nehei, den datoen var det ikke, og vi andre aner ikke om gjest bare lyver eller ikke.

2. Gjest sier hvilken dato de kom, og fiskerjenten kommer deretter og forteller at det var akkurat den datoen, ja.

Ingen vet om verken fiskerjenten eller gjest bare lyver, og det er bare én måte å finne det ut på; gjest og fiskerjenten må skrive innleggene sine nøyaktig samtidig :fnise:

Jeg er den gjesten som etterlyser Fiskerjentens svar på hvilken dato hun fløy hjem. Men jeg ser at hun ikke svarer, derfor kan dere andre trygt gå ut fra at ungkaren ikke valgte den Fiskerjenta skrev at han valgte :) Jeg vet faktisk hva jeg snakker om, og jeg vet når de fløy hjem. At Fiskerjenten ikke forteller hvilken dato hun fløy hjem, gjør at jeg vet at hun ikke snakker sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest moddi
Jeg er den gjesten som etterlyser Fiskerjentens svar på hvilken dato hun fløy hjem. Men jeg ser at hun ikke svarer, derfor kan dere andre trygt gå ut fra at ungkaren ikke valgte den Fiskerjenta skrev at han valgte :) Jeg vet faktisk hva jeg snakker om, og jeg vet når de fløy hjem. At Fiskerjenten ikke forteller hvilken dato hun fløy hjem, gjør at jeg vet at hun ikke snakker sant.

Hvordan kan vi gå trygt ut fra det? Og hvordan skal vi kunne vite at DU snakker sant? Nei, dette blir for dumt. For min del virker det ganske klart at det er en TvNorge-ansatt som er redd for at dette skal lekke ut.

Da foreslår jeg å pense tråden inn på riktig spor igjen, for dette er ganske off-topic.

Hvem sier magefølelsen dere at står igjen til slutt i årets sesong? Jeg tipper det blir en 40-åring, for 20-åringene er usedvanlige umodne i forhold til Ungkaren! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan vi gå trygt ut fra det? Og hvordan skal vi kunne vite at DU snakker sant? Nei, dette blir for dumt. For min del virker det ganske klart at det er en TvNorge-ansatt som er redd for at dette skal lekke ut.

Da foreslår jeg å pense tråden inn på riktig spor igjen, for dette er ganske off-topic.

Hvem sier magefølelsen dere at står igjen til slutt i årets sesong? Jeg tipper det blir en 40-åring, for 20-åringene er usedvanlige umodne i forhold til Ungkaren! :)

Jeg tipper også en 40-åring, ikke bare fordi magefølelsen sier det, men fordi jeg synes 20-åringene der var ubrukelige og dermed heier på 40-åringene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han ender opp med å velge en av 40-åringene, men det blir ikke noe varig forhold. En måneds tid eller så etter at serien er avsluttet kommer sladrepressen med artikkelen "Ungkaren ikke ungkar lenger!" eller "Ungkaren fant tilbake til gamlekjæresten", eller noe i den duren...

Dét er nå min magefølelse... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en gjest
Han her ungkaren var så schtøgg at jeg ikke klarer følge med på programmet pga. trynet hans. HAHAHA, mislykket TVNorge. Producerne vet tydeligvis ikke at et attraktivt utseende på deltagerne trekker flere seere, og når hovedpersonen ser ut som en atombombe i trynet så blir det færre seertall.

Det spiller da ingen rolle at du eller andre tv-tittere synes han er schtøgg.

Så lenge damene/jentene på tv finner ham tiltrekkende og blir forelska så blir det jo "god" tv-underholdning.

Jeg trenger ihvertfall ikke identifisere meg med damene/jentene (og synes han er kjekk, tro at jeg kunne falt for ham selv) for å kunne sitte og se på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvordan kan vi gå trygt ut fra det? Og hvordan skal vi kunne vite at DU snakker sant? Nei, dette blir for dumt.

Ro deg ned. Jeg kan dokumentere dersom det viser seg at fiskerjentens dato stemmer med mine opplysninger, men du skjønner vel at mine opplysninger er poengløse så lenge jeg ikke vet om fiskerjenten snakker sant? Om du har problemer med å diskutere dette, så bør du kanskje finne deg en egen tråd å lage apestreker i. Kansskje dte er DU som er fiskerjenten? HUn har jo ikke svart, og derfor tror jeg dere andre trygtr kan gå utfra at det IKKE er silje som velges...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe creepy med de øynene hans altså.. Han har en tendens til å sperre de opp i tide og utide, og det er IKKE sjarmerende..!!

Hun svenske tar jo kaka.. Det eneste jeg klarer å tenke på når jeg ser henne er "hvordan så hun ut før all denne botoxen?"

Sikkert mye bedre enn hun gjør nå! Plastic fantastic..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...