Gå til innhold

Ungkaren 20 vs 40


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Han her ungkaren var så schtøgg at jeg ikke klarer følge med på programmet pga. trynet hans. HAHAHA, mislykket TVNorge. Producerne vet tydeligvis ikke at et attraktivt utseende på deltagerne trekker flere seere, og når hovedpersonen ser ut som en atombombe i trynet så blir det færre seertall.

Nei, han er ikke stygg.

Høy, trent kropp, fin hårfarge, sterke hender og jeg tror kanskje det er noe å hente innvendig også, mulig en smule umoden grunnet manglende livserfaring men det vil komme med årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noe creepy med de øynene hans altså.. Han har en tendens til å sperre de opp i tide og utide, og det er IKKE sjarmerende..!!
:ler:

...litt sånn Elin Tvedt? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiskerjenten
Jeg er den gjesten som etterlyser Fiskerjentens svar på hvilken dato hun fløy hjem. Men jeg ser at hun ikke svarer, derfor kan dere andre trygt gå ut fra at ungkaren ikke valgte den Fiskerjenta skrev at han valgte :) Jeg vet faktisk hva jeg snakker om, og jeg vet når de fløy hjem. At Fiskerjenten ikke forteller hvilken dato hun fløy hjem, gjør at jeg vet at hun ikke snakker sant.

Hei Hanne!

Ser du har etterlyst meg - beklager at jeg ikke har svart før - har ikke vært inne på Kg siden sist, skjønner du; travel dame, må skjønne!! ;)

Jeg ser du ønsker deg en dato, og det kan jeg i og for seg forstå, om du har behov for å verifisere innlegget mitt.

Jeg ser at innlegget mitt ble sensurert av KG, og viser forståelse og respekt for dette - jeg velger derfor ikke å fortsette å skrive noe som kan bidra til å avsløre hvem "vinneren" er, av respekt for andre Kg'ere som ikke ønsker avsløringen og av respekt for KG som har et slikt flott forum for oss.

Jeg VAR faktisk på samme flyet - hadde vært nede på kombinert ferie /bryllup, og hadde en flott tur - at jeg havnet oppi denne " produksjonen" var vel nesten bare en morsom bonus for en som synes programmet er underholdende.

Ble nok litt overivrig fordi jeg skjønte at jeg visste hvem vinneren var, og beklager ovenfor dere alle at jeg i min iver, avslørte noen jeg ikke burde ha gjort. Enden blir ihvertfall god, og det er jo kjekt å vite - men jeg vet ingenting om "veien" dit, så det gleder jeg meg til å se.

Hanne, vær snill å ikke dra min kunnskap om dette i tvil., det er litt respektløst - følg heller med på programmet og ta det for det dette er!!

:) fFiskerjenten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt
Hei Hanne!

Ser du har etterlyst meg - beklager at jeg ikke har svart før - har ikke vært inne på Kg siden sist, skjønner du; travel dame, må skjønne!! ;)

Jeg ser du ønsker deg en dato, og det kan jeg i og for seg forstå, om du har behov for å verifisere innlegget mitt.

Jeg ser at innlegget mitt ble sensurert av KG, og viser forståelse og respekt for dette - jeg velger derfor ikke å fortsette å skrive noe som kan bidra til å avsløre hvem "vinneren" er, av respekt for andre Kg'ere som ikke ønsker avsløringen og av respekt for KG som har et slikt flott forum for oss.

Jeg VAR faktisk på samme flyet - hadde vært nede på kombinert ferie /bryllup, og hadde en flott tur - at jeg havnet oppi denne " produksjonen" var vel nesten bare en morsom bonus for en som synes programmet er underholdende.

Ble nok litt overivrig fordi jeg skjønte at jeg visste hvem vinneren var, og beklager ovenfor dere alle at jeg i min iver, avslørte noen jeg ikke burde ha gjort. Enden blir ihvertfall god, og det er jo kjekt å vite - men jeg vet ingenting om "veien" dit, så det gleder jeg meg til å se.

Hanne, vær snill å ikke dra min kunnskap om dette i tvil., det er litt respektløst - følg heller med på programmet og ta det for det dette er!!

:) fFiskerjenten

Men å si datoen, det kunne du ikke nei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskerjenten: KG har ikke sensurert innlegget ditt, de har bare lagt en spoiler over avsløringen, slik at folk kan velge om de vil se den eller ikke. Du kan gjøre akkurat det samme selv når du skriver datoen eller andre avslørende ting, så trenger ikke folk å få vite om du snakker sant eller ikke, hvis de ikke oppsøker det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fiskerjenten

Tittitt: Selvsagt kan jeg det - men hvorfor gjøre det, når det er så morsomt å følge med på sirkuset Hanne lager i sin frustrasjon over at jeg fortalte om det til å begynne med!!??!! ;)

Også ganske morsomt at hun glemmer seg og nevner navnet selv i dag i innlegget sitt klokken 12.09 - Grunnen til at jeg ikke har vært innpå siden sist, er at jeg jobber som flyvertinne, og derfor har muligheten for " slengesegpåturer " ( klappsete-tur ), og det var tilfeldig at jeg ble med på denne turen istedenfor å reise hjem 4 dager tidligere!!

Dette er morsomt å følge med på: tro meg, jeg har absolutt ingen interesse av å skryte på meg noe som ikke stemmer; I was there, og vet hva jeg vet - følg med så ser dere selv at det var riktig - døm meg ( eller Hanne!!! ) heller da!!! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig at fiskerjenten ikke kunne skrive datoen når hun først var her, da det var det eneste Hanne ville ha svar på. Forøvrig også jeg. Om ikke fiskerjenten kan bekrefte datoen, så synes jeg det er unødvendig å fare med løgner. Ro deg i land nå fiskerjenten.. gi oss det vi vil ha, en dato!

Det virker nemlig som du er på dypt vann!

*sier seg fornøyd med sine ordspill* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiskerjenten
Fiskerjenten: KG har ikke sensurert innlegget ditt, de har bare lagt en spoiler over avsløringen, slik at folk kan velge om de vil se den eller ikke. Du kan gjøre akkurat det samme selv når du skriver datoen eller andre avslørende ting, så trenger ikke folk å få vite om du snakker sant eller ikke, hvis de ikke oppsøker det selv.

OK, Gåsemor - takk! Dette visste jeg faktisk ikke - er ikke inne her så mye, og trodde egentlig spoiler var det samme som sensur!! Oops!! *rødme* Takk!! :)

fiskerjenten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Fiskerjenten, har du sagt a, må du si b. Dette er bare roing fra din side!

Vi har spurt deg:

A. Hvilken dato dette var

B. Hvem som var den andre finalisten, siden du skjønte hvem denne var

C. Hvordan det kunne ha seg at du tydelig så hvem som var vinneren og medfinalisten, dersom det stemmer at alle jentene og damene var på samme fly.

Dersom du ikke klarer å svare på ett eneste av disse spørsmålene, kan vi ikke tro annet enn at du farer med løgn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis bare bløff og trolling Fiskerjenten driver med da.......

Mhm! Så ufattelig unødvendig! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Herregud, skjerp dere! Fiskejenta har ingen plikt overfor dere til å måtte svare på spørsmål hun. Kan hende hun føler hun har utlevert for mye også, og at hun velger å holde lav profil, selv om det ikke er nødvendig da vi har lov å utlvere spoilere her.

Bare så det er sagt er jeg like spent på dette som dere, men :behave!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Fiskerjenten, har du sagt a, må du si b. Dette er bare roing fra din side!

Vi har spurt deg:

A. Hvilken dato dette var

B. Hvem som var den andre finalisten, siden du skjønte hvem denne var

C. Hvordan det kunne ha seg at du tydelig så hvem som var vinneren og medfinalisten, dersom det stemmer at alle jentene og damene var på samme fly.

Dersom du ikke klarer å svare på ett eneste av disse spørsmålene, kan vi ikke tro annet enn at du farer med løgn...

Det er en selvfølge at hun ikke snakker sant. Nå er datoen etterlyst så mange ganger, at om utsagnet hennes skal ha noe som helst troverdighet, så må hun jo svare på hvilken dato hun dro hjem... Men hun gjør ikke det, og det kan kun tyde på en ting: at hun bare prøver å lure dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskerjenten, har du sagt a, må du si b.

Feil. Har man sagt a så har man sagt a. Man MÅ ingenting her.

Dere sier at hun bare tuller (=lyger) Samtidig vil dere at hun skal bekrefte/avkrefte. Hvis hun tuller så tuller hun vel da. Hvorfor må dere ha det bekreftet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var altså EKSTREMT unødvendig å legge inn spoilere i en tråd uten å skrive noe om dette i beskrivelsen av tråden. Det står fortsatt navn her som ikke er moderert bort.

:fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Det var altså EKSTREMT unødvendig å legge inn spoilere i en tråd uten å skrive noe om dette i beskrivelsen av tråden. Det står fortsatt navn her som ikke er moderert bort.

:fy_fy:

Enig med deg, men i dette tilfellet så er spoilerer bare trollerier fra fiskerjenten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hanne_*
Hei Hanne!

Ser du har etterlyst meg - beklager at jeg ikke har svart før - har ikke vært inne på Kg siden sist, skjønner du; travel dame, må skjønne!! ;)

Jeg ser du ønsker deg en dato, og det kan jeg i og for seg forstå, om du har behov for å verifisere innlegget mitt.

Jeg ser at innlegget mitt ble sensurert av KG, og viser forståelse og respekt for dette - jeg velger derfor ikke å fortsette å skrive noe som kan bidra til å avsløre hvem "vinneren" er, av respekt for andre Kg'ere som ikke ønsker avsløringen og av respekt for KG som har et slikt flott forum for oss.

Jeg VAR faktisk på samme flyet - hadde vært nede på kombinert ferie /bryllup, og hadde en flott tur - at jeg havnet oppi denne " produksjonen" var vel nesten bare en morsom bonus for en som synes programmet er underholdende.

Ble nok litt overivrig fordi jeg skjønte at jeg visste hvem vinneren var, og beklager ovenfor dere alle at jeg i min iver, avslørte noen jeg ikke burde ha gjort. Enden blir ihvertfall god, og det er jo kjekt å vite - men jeg vet ingenting om "veien" dit, så det gleder jeg meg til å se.

Hanne, vær snill å ikke dra min kunnskap om dette i tvil., det er litt respektløst - følg heller med på programmet og ta det for det dette er!!

:) fFiskerjenten

Haha, den var god :ler: Vel, da har vi iallfall fått bekreftet at du ikke har vært i Sør-Afriak i det hele tatt :) SYnd at det ikke var sant, hadde vært moro å verifisere datoen din. Men det går jo ikke, når du faktisk ikke har vært der nede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho som snakka om finanskrisen...

:skratte:

*edit: skal si de er opplyste disse 20-åringene.... "Nelson Mandela, viktig for krig og fred og sånn..." :legrine:

Endret av Caramela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Nå skal det jo tydeligvis ikke så mye til for å imponere ungkaren heller da, hun som sa et par ord om Obama, var visst veldig intelligent i hans øyne. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...