angeleyes Skrevet 1. april 2009 #181 Skrevet 1. april 2009 Her er jeg helt enig! Klart mange menn i 30-åra vil ha en jente i 20-åra, det vet vi jo, men de 20åringene som er med på ungkaren... De er virkelig et kapittel for seg selv! Ureflekterte til de grader. Om de skal representere norges svar på 20åringer er jeg flau over å være i 20-åra selv. Jeg ble veldig flau på vegne av 20 -åringene når de var på konversasjonsdaten. Selv er jeg bare 20, men klarer da og si noe fornuftig om alle emnene som ble presentert der. Likevel synes jeg det var en rar date. Skulle de bare sitte der og fortelle om emnet? Det er litt rart å skulle holde et foredrag på date. Det var i alle fall ikke mange av dem som diskuterte emnet med Jørgen. Bare jeg som synes Lene ligner litt på Karoline Dyhre Breivang? Takk! Jeg har sittet noen episoder og lurt på hvor jeg har henne fra. Så var det visst Dyhre Breivang jeg har tenkt på.
Caramela Skrevet 1. april 2009 #182 Skrevet 1. april 2009 (endret) Jeg ble veldig flau på vegne av 20 -åringene når de var på konversasjonsdaten. Selv er jeg bare 20, men klarer da og si noe fornuftig om alle emnene som ble presentert der. Likevel synes jeg det var en rar date. Skulle de bare sitte der og fortelle om emnet? Det er litt rart å skulle holde et foredrag på date. Det var i alle fall ikke mange av dem som diskuterte emnet med Jørgen. Nei, sant! Damene kalte det jo en "konversasjonsdate", burde ikke da Jørgen også blitt med i konversasjonen? Eller var det "monologsdate"? hehe Kanskje han ikke kunne all verdens om emnene selv, foruten finanskrisa? Jeg mener, han ble jo tross alt imponert over ho som sa det ho sa om Obama... Og det sier kanskje sitt? hehe Endret 1. april 2009 av Caramela
Gjest Gjest_forelska_* Skrevet 3. april 2009 #183 Skrevet 3. april 2009 Følg med på bloggene til diverse delagere. Er litt morsomt å se bilder "behind the scenes" også. Til de som liker programmet selvfølgelig http://nataliedesiree.blogg.no/
Gjest hyggelig Skrevet 3. april 2009 #184 Skrevet 3. april 2009 Jeg syns nesten det var litt synd at Anna måtte forlate ungkaren igår, jeg. Mitt førsteinntrykk av henne var jo såklart dum blondine, men etterhvert viste det seg jo at hun hadde litt humor og bidro med at jentene/damene hadde det gøy selv når Jørgen var borte. Synd hun ikke klarte å vise den siden av seg selv til Jørgen, da men...
hjertesukka Skrevet 3. april 2009 #185 Skrevet 3. april 2009 (endret) Den togturen var jo kjempestilig og elegant! Ikke rart at "man" ble forelska der i så flotte omgivelser. Ellers synes jeg at ungkaren holdt Silje unødvendig på pinebenken og var litt småstygg i måten han uttrykte seg på ved utvelgelsen. Hun var jo sikker på at hun røyk ut et øyeblikk. Tydelig at han regner med henne som et sikkert kort og kan tillate seg å leke litt og holde folk i åndeløs spenning. Syns han kunne vært litt hyggeligere akkurat da. Endret 3. april 2009 av hjertesukka
Gjest MissBella Skrevet 3. april 2009 #186 Skrevet 3. april 2009 Kan man se ungkaren på nettet et sted? På tvnorge sine sider?
hjertesukka Skrevet 3. april 2009 #187 Skrevet 3. april 2009 Kan man se ungkaren på nettet et sted? På tvnorge sine sider? http://www.tvnorge.no/programportaler/ungk...depunkter_video
Gjest MissBella Skrevet 3. april 2009 #188 Skrevet 3. april 2009 http://www.tvnorge.no/programportaler/ungk...depunkter_video Takk! Da har jeg fått en liten oppdatering!!
Gjest GetOverIt Skrevet 6. april 2009 #189 Skrevet 6. april 2009 skjønner ikke hvorfor han ikke sendte hjem Natalie med en gang, dummere kjerring skal man jo lete lenge etter. Ikke er hun pen heller
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #191 Skrevet 7. april 2009 Det er gjerne påskeferie. Synes Natalie er søt og virker som Jørgen liker henne. Hvem tror dere han velger til slutt? Jeg tror Natalie eller Silje. Kanskje Terese.
Gjest hyggelig Skrevet 7. april 2009 #192 Skrevet 7. april 2009 Jeg tror silje, kanskje. Virka som han likte henne ganske godt. Av de unge så vet jeg ikke helt. Hun russiske(?) danseren kanskje? Hadde et russisk navn iallefall...
Gjest tzarina Skrevet 9. april 2009 #193 Skrevet 9. april 2009 Jeg tror silje, kanskje. Virka som han likte henne ganske godt. Av de unge så vet jeg ikke helt. Hun russiske(?) danseren kanskje? Hadde et russisk navn iallefall... Og veldig trøndersk dialekt
Gjest Gjest_kristin_* Skrevet 17. april 2009 #194 Skrevet 17. april 2009 Jeg tror han velger den "trønderske danseren" - Katinka! Det er jeg ganske sikker på. Hun er jo kjempesøt, og virker som de har bra kjemi- selv om hun virker litt tilbaketrukken. Leste i et intervju med Jørgen at han var forelsket, og at den det gjaldt var tilbaketrukket i starten, men jeg vet jo ikke sikkert. Blir det ikke katinka, tror jeg det blir Natalie. Ikke Silje, tror hun blir gammel for ham.
Gjest Gjest_Noldus_* Skrevet 17. april 2009 #195 Skrevet 17. april 2009 May var jo også tilbaketrukket i starten. Hadde vært artig om de fant hverandre, de er jo jevngamle. Om Silje er for gammel er iallefall Katinka for ung.
Gjest Gjest_kristin_* Skrevet 17. april 2009 #196 Skrevet 17. april 2009 May var jo også tilbaketrukket i starten. Hadde vært artig om de fant hverandre, de er jo jevngamle. Om Silje er for gammel er iallefall Katinka for ung. Er enig i at det hadde vært artig om det ble May - men tror neppe at det blir det. Jørgen virker jo ganske overfladisk, og går nok mest etter utseende. og da er vel katinka og Natalie de peneste.. Silje er også veldig pen, men tror altså at hun blir gammel for ham..
Gjest Gjest_Noldus_* Skrevet 17. april 2009 #198 Skrevet 17. april 2009 Er enig i at det hadde vært artig om det ble May - men tror neppe at det blir det. Jørgen virker jo ganske overfladisk, og går nok mest etter utseende. og da er vel katinka og Natalie de peneste.. Silje er også veldig pen, men tror altså at hun blir gammel for ham.. Rent objektivt er det May som er den peneste. Katinka er ikke særlig pen. Natalie sitt utseende passer ikke til Jørgen. Blir isåfall et merkelig utseende par.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #199 Skrevet 17. april 2009 Rent objektivt er det May som er den peneste. Katinka er ikke særlig pen. Natalie sitt utseende passer ikke til Jørgen. Blir isåfall et merkelig utseende par. Rent objektivt...?!? hvordan har du gått frem for å måle det, da?
Gjest Gjest_Noldus_* Skrevet 17. april 2009 #200 Skrevet 17. april 2009 Rent objektivt...?!? hvordan har du gått frem for å måle det, da? Skal vi si at jeg har brukt samme framgangsmåte som personen som sa "Jørgen virker jo ganske overfladisk, og går nok mest etter utseende. og da er vel katinka og Natalie de peneste.."
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå