Gå til innhold

Ungkaren 20 vs 40


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Litt artig med den reklameplakaten...ettersom

hun som han velger står ved siden av han med "thumbs up"

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Hei!

Om du ikke har noe imot det, så vil jeg gjerne dobbeltsjekke at det du sier er sant. Jeg studerer nemlig sammen med en venninne av en av deltakerne. Min studievenninne hentet deltakeren på Gardermoen da hun kom tilbake, og jeg vet hvilken dato dette var. Derfor: Hvilken dato fløy du med dem hjem?

Hvordan kan du vite at dette var samme dag, uansett? Deltagerne dro hjem på forskjellige tidspunkt, ettersom de ble sendt hjem. Så det vil si at da vet du hvem som var igjen tilslutt, og da kan du like gjerne verifisere om fiskerjenten snakker sant eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå har jeg sett intervjuer av ungkaren på tv norge sine sider og der framstår han mye bedre enn han gjorde i første episode. (jeg tror han følte seg litt tett når han lå i senga,det er det andre intervjuet som er bra) Ikke helt min type men jeg blei sjarmert av han likevel. Jeg dånte litt av de fine smilerynkene han har :)

Han hadde ikke behøvd å snakke så inn i granskauen "pent" da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvordan kan du vite at dette var samme dag, uansett? Deltagerne dro hjem på forskjellige tidspunkt, ettersom de ble sendt hjem. Så det vil si at da vet du hvem som var igjen tilslutt, og da kan du like gjerne verifisere om fiskerjenten snakker sant eller ikke!

Nei, alle deltakerne var igjen i SørAfrika til innspillingen var ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nei, alle deltakerne var igjen i SørAfrika til innspillingen var ferdig.

Nei, det stemmer ikke. Hun unge som ble sendt hjem i forrige episode sa at hun synes det var kjedelig å måtte dra så langt for bare å bli sendt hjem igjen med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nei, det stemmer ikke. Hun unge som ble sendt hjem i forrige episode sa at hun synes det var kjedelig å måtte dra så langt for bare å bli sendt hjem igjen med en gang.

Det hun mente å si var "stemt ut". Deltakerne hadde tur-retur-billett før de dro fra Norge, det var derfor ingen som dro hjem tidligere enn de andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Det er litt rart at gjesten som påsto at hun visste hvem vinneren var, ikke svarer på hvilken dag hun fløy tilbake fra SA ;) Jeg tror svaret er at hun har lurt dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er litt rart at gjesten som påsto at hun visste hvem vinneren var, ikke svarer på hvilken dag hun fløy tilbake fra SA ;) Jeg tror svaret er at hun har lurt dere...

Og jeg tror denne gjesten jobber for TvNorge og er redd for at ryktene om at

*** har vunnet, skal spre seg. ;)

En venninne av en venninne har hørt rykter om at samme person som ble navngitt over her, står igjen til slutt. Så jeg velger å tro på det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg tror denne gjesten jobber for TvNorge og er redd for at ryktene om at

*** har vunnet, skal spre seg. ;)

En venninne av en venninne har hørt rykter om at samme person som ble navngitt over her, står igjen til slutt. Så jeg velger å tro på det! :D

Kanskje venninnen av venninnen din også har lest på KG ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig
Men, hva har vi her da? :fnise: Er det ikke en langt yngre "ungkar" som har trådt opp på Idol-audition i 2002?

Haha, så bra! Tydeligvis en vil-komme-på-tv-for-enhver-pris fyr dette her altså! Skal bli morsomt å følge med videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Kanskje venninnen av venninnen din også har lest på KG ;)

Hihi, det var det jeg trodde først, men hun det er snakk om har visst fått vite det gjennom helt andre, og litt mer troverdige, kilder. ;)

Uansett er det vel umulig å vite om det er sant eller ikke. Jeg bare synes det virker litt rart når en TvNorge-ansatt plutselig prøver å så tvil om spekulasjonene. Da virker det jo som om det som ble sagt tidligere i tråden er sant. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg var på ferie i SA når de avsluttet innspillingen, og satt på flyet hjemover med "paret" og crew +++ ( Ser ikke noe farlig over å avsløre endingen - alle på flyet i SA skjønte hvem som var par og ikke par - for å si det sånn..... og utifra nest siste deltagers tvungne smil og nervøse attitude, var det klinkende klart at andre finalisten ikke var videre imponert..... =)

Da blir spørsmålet: Hvis fiskerjenten var på dette flyet, og hun skjønte hvem som var nest siste deltager (som hun så på det tvungne smilet), kan det bare ha vært de to deltagerne som fløy. Dermed lyver én av dere; enten var alle deltagerne på flyet, og det var umulig å se hvem som vant, ellers var bare to deltagere igjen.

Fiskerjenten har både unnlatt å svare på hvem den andre deltageren var, og hvilken dato det er snakk om. Ergo lyver hun nok om flyturen.

Men jeg ser det som svært sannsynlig at hun likevel vet hvem som stakk av med ungkaren, at hun har fått det fra hemmelig hold, og at hun dermed "kamuflerer" svaret i denne fiktive flyturen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Fiskerjenten: fortell meg hvilken dag du fløy hjem, så kan jeg bekrefte om du snakker sant eller ikke. SÅ enkelt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke se for meg at det skal funke hverken med en 20 åring eller en 40 åring, synes det skulle vært noen der på hans alder også.

Helt enig!

Han kommer nok til å velge en 20-åring, men kan ikke tenke meg at det varer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mimsen_*
Fiskerjenten: fortell meg hvilken dag du fløy hjem, så kan jeg bekrefte om du snakker sant eller ikke. SÅ enkelt er det.

Og hvordan i alle dager har du tenkt å bekrefte eller avkrefte det som blir sagt? Har du noe dokumentasjon på at det DU sier er sant? Haha, neppe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Og hvordan i alle dager har du tenkt å bekrefte eller avkrefte det som blir sagt? Har du noe dokumentasjon på at det DU sier er sant? Haha, neppe. :)

Jo, det er nettopp det jeg har. Og dersom fiskerjenten bekfreter datoen, så kan jeg komme med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Hanne_*

Enig i at det er mistenkelig at Fiskerjente ikke vil fortelle hvilken dato hun flydde hjem, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jo, det er nettopp det jeg har. Og dersom fiskerjenten bekfreter datoen, så kan jeg komme med det ;)

Ok, men da kan du vel fortelle oss det nå uansett, ettersom fiskerjenten tydeligvis ikke vil svare? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ok, men da kan du vel fortelle oss det nå uansett, ettersom fiskerjenten tydeligvis ikke vil svare? :)

Opplysningene JEG har er ikke relevante dersom ikke fiskerjentas dato stemmer. Hvis datoen stemmer kan jeg anta at reten av det hun sier er sant: altså hvem som ble ungkarens utvalgte. Jeg vet nemlig ikke hvem av dem som ble plukket ut, men jeg vet hvilken dato de fløy hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...