Gå til innhold

Ungkaren 20 vs 40


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Så et lite klipp av en konkurranse som er neste gang tor jeg. Puppene til hun svenske hopper rett ut av badredrakten hennes :fnise:

Jeg tror ikke puppene hennes kan hoppe, de strutter sikkert selv når hun ligger. Men toppen falt nok av :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som syns han så litt homo ut og lignet litt på Jan Thomas angående mimikk?

Jeg ser Jan Thomas for meg når han sier: Det er bare helt fantastisk, du ser strålende ut!! Det eneste ungkaren manglet var knekken i håndleddet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sandra_*

Jeg likte også hun som sang. Hun virket veldig sympatisk, og var vakker og flink til å synge. Hun ligner forresten på Kate Beahan, hun som spiller i blant annet The Wicker Man.

Elin Synnøve

Kate Beahan

Men det ser ikke ut til at det var hun som vant, for hun var jo på premierefest med eksen. Hvis hun hadde vunnet hadde hun vel ikke tatt med seg eksen??

http://www.seher.no/806813/tok-med-eksen-paa-ungkaren-fest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Cathrine_*
HAHAHHA!! skal ikke si noe om personligheten til noen av dem:) men så så utrolig teit ut med de på 20, han så egentlig ut som han kunne vært eldre enn det han er og noen av jentene ser så utrolig unge ut!! så blir litt sånn en fjortiss som skal prøve seg på en voksen mann, ble nesten litt flau:P huff

Helt enig :P Ble helt dumt.. Tror kanskje det blir en av 40 åringene i år jeg : ) Heia 40's

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Forrige gang var jo ungkaren mer lik i alder med 20-åringene i og med at de da hadde valgt ut noen litt eldre 20-åringer. I år er den eldste 23 år. Jeg tenker at de da, som en del sier, har lagt det litt opp til at han nå skal velge ei på 40. De 20-åringene som er med har jo ingenting å tilby en mann på 30. De var jo bare noen små dukker hele gjengen. De er sikkert supre venner og kjærester for folk på sin egen alder som henger på Trekanten og styrter øl, men når det kommer til et skikkelig etablert forhold har de nok en del igjen å lære.

Likevel har jeg også mine betenkeligheter med at en mann på 30 skal ha noe å tilby ei dame på 40+. Jeg tenker at det kan holde noen år, men når hun nermer seg 50 og han ikke er mer enn 35 så blir lett forskjellen for stor også der.

Hvorfor må de ha dette 20 vs 40 greiene? Kunne han ikke få lov til å treffe noen på mer hans egen alder, slik at alle slapp å kaste bort tiden sin liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ungkaren innrømmet på premierefesten at han ikke hadde sett noen av jentene/damene siden innspillingen... Det er tre måneder siden innspillingen, og hadde det blitt noe par der nede, hadde de klart å stikke seg vekk og være sammen sånn som tidlige ungkaren-par har gjort. Kan umulig se for meg at romantikken blomstrer om man ikke har sett hverandre på så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Hvorfor må de ha dette 20 vs 40 greiene? Kunne han ikke få lov til å treffe noen på mer hans egen alder, slik at alle slapp å kaste bort tiden sin liksom?

Enig. Det fungerer jo ikke så veldig bra. Det blir mer som en parodi på ungkarenprogrammene. Tydelig at de legger opp til en litt komisk sesong da, de zoomet jo inn på magemusklene hans i dusjen, har tullemusikk i bakgrunnen når noen sier noe teit til hverandre og så videre.

Ungkaren er relativt beryktet fra sin tid på NHH for å si det sånn. Jeg tror han forsøker å fremstå som mer seriøs og ordentlig enn han egentlig er. Synes kanskje hans virkelige jeg skinte gjennom da han dreit ut hun damen som misforsto spørsmålet hans. Han spurte jo hvordan det var å være der. Da ga hun et fint svar på hvordan hun synes det er i Sør-Afrika, og det er absolutt forståelig at hun ikke skjønte at hun mente i huset sammen med de andre. Så ler han liksom litt flaut på hennes vegne og påpeker at han mente noe på en ganske nedlatende måte - særdeles lite gentleman, må jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ingen som syns han så litt homo ut og lignet litt på Jan Thomas angående mimikk?

Jeg ser Jan Thomas for meg når han sier: Det er bare helt fantastisk, du ser strålende ut!! Det eneste ungkaren manglet var knekken i håndleddet :ler:

Hmm...hvorfor finnes det damer som mener at menn som er litt over gjennomsnittet pene og i tillegg passer på seg selv er homo? Han MÅ jo gi damene komplimenter hva ellers skal han si? Kanskje han skal prøve den litt mer macho stilen? Skyte ut magen,klø seg på pungen,rape og si til damene: "du er jo driiiiiiitfin"!!

Jeg tror denne sesongen kan bli bra jeg! Syntes det var morsomt at han uttalte seg så direkte om damene som han gjorde underveis! Jeg hadde også blitt sjokkert og lattermild av noen av spørsmålene som kom fra både jentene og damene. Tviler på at han finner en kjæreste men morro blir det uansett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hmm...hvorfor finnes det damer som mener at menn som er litt over gjennomsnittet pene og i tillegg passer på seg selv er homo? Han MÅ jo gi damene komplimenter hva ellers skal han si? Kanskje han skal prøve den litt mer macho stilen? Skyte ut magen,klø seg på pungen,rape og si til damene: "du er jo driiiiiiitfin"!!

Enig med deg. Jeg synes overhodet ikke han virket homofil. Og å sammenlikne ham med stramme, opererte og tolv år eldre Jan Thomas er vel en direkte fornærmelse. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...hvorfor finnes det damer som mener at menn som er litt over gjennomsnittet pene og i tillegg passer på seg selv er homo? Han MÅ jo gi damene komplimenter hva ellers skal han si? Kanskje han skal prøve den litt mer macho stilen? Skyte ut magen,klø seg på pungen,rape og si til damene: "du er jo driiiiiiitfin"!!

Jeg tror denne sesongen kan bli bra jeg! Syntes det var morsomt at han uttalte seg så direkte om damene som han gjorde underveis! Jeg hadde også blitt sjokkert og lattermild av noen av spørsmålene som kom fra både jentene og damene. Tviler på at han finner en kjæreste men morro blir det uansett!!

Jeg har en superkjekk samboer, men han ser ikke homo ut :ler:

Handler jo ikke om at de er pen, er ikke det jeg dømmer ut fra. Det er måten han snakker på, bruker så mye munn slik mange homofile gjør, ser masse nedetenner på han :ler: Det er faktene og mimikken, kroppsspråk og sist men ikke minst måten ting blir sagt på, alt er såååå fantastisk, og slik er Jan Thomas også. Jeg syns han var femi og det er ikke fordi han er kjekk ;)

Ser jo også at andre også er enig... ;) Men som sagt, smaken er som baken, det fins noen for alle!

Jeg ville heller aldri sagt at pene damer er overfladiske, utfra utseende, men hva de bryr seg om her i livet. Om det viktigste i livet ditt er spray-tan, så sier det sitt.

Konklusjon: Fins mange flotte, pene mennesker som ikke er overfladiske eller MÅ si: Jeg vet jeg er lekker... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg. Jeg synes overhodet ikke han virket homofil. Og å sammenlikne ham med stramme, opererte og tolv år eldre Jan Thomas er vel en direkte fornærmelse. ;)

Fornærmelse? Spørs jo hvem som dømmer det da. Jeg syns faktisk Jan Thomas er kjekk/pen!

Jeg har ingenting imot Jan T. Syns han er fargerik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Fornærmelse? Spørs jo hvem som dømmer det da. Jeg syns faktisk Jan Thomas er kjekk/pen!

Mulig det, men jeg føler meg ganske sikker på at få gutter ville satt pris på å få høre at de likner på Jan Thomas altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissBella
tenk at jeg greide å sovne i reklamepausen før ungkaren begynte!!! :kjefte: Noen som har peiling på når reprisen går?

Søndag kl 19.30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Enig. Det fungerer jo ikke så veldig bra. Det blir mer som en parodi på ungkarenprogrammene. Tydelig at de legger opp til en litt komisk sesong da, de zoomet jo inn på magemusklene hans i dusjen, har tullemusikk i bakgrunnen når noen sier noe teit til hverandre og så videre.

Ungkaren er relativt beryktet fra sin tid på NHH for å si det sånn. Jeg tror han forsøker å fremstå som mer seriøs og ordentlig enn han egentlig er. Synes kanskje hans virkelige jeg skinte gjennom da han dreit ut hun damen som misforsto spørsmålet hans. Han spurte jo hvordan det var å være der. Da ga hun et fint svar på hvordan hun synes det er i Sør-Afrika, og det er absolutt forståelig at hun ikke skjønte at hun mente i huset sammen med de andre. Så ler han liksom litt flaut på hennes vegne og påpeker at han mente noe på en ganske nedlatende måte - særdeles lite gentleman, må jeg si.

Jeg er så enig med deg (etter du var enig med meg i sitatet ditt, haha). Jeg håper dette med den komiske filmingen av magemuskler etc er gjort med et glimt i øyet, for viss ikke var det jo ganske tragisk.

Ja, han var ganske nedlatende mot hun som missforstod spørsmålet. Han kunne jo svart med et smil "Ja, du valgte å ikke svare på hvordan det er å være her i huset altså? Du lurte deg fint unna det svaret". Man må jo ikke tolke alt i verste hensikt heller da, de fleste gjør jo noen små tabber når man er nervøs. Selv sølte han jo vin å en av damene.

Jeg er spennt på å se hans reaksjoner å når jentene må snakke om noe de ikke kan. Jeg ser ikke for meg at han kommer til å være særlig gentleman da heller akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mulig det, men jeg føler meg ganske sikker på at få gutter ville satt pris på å få høre at de likner på Jan Thomas altså!

Vel, om han ikke var homo?? Er det en fornærmelse da?

Er det bare jeg som faktisk syns han er en flott fyr? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det, men jeg føler meg ganske sikker på at få gutter ville satt pris på å få høre at de likner på Jan Thomas altså!

Vel, om han ikke var homo?? Er det en fornærmelse da?

Er det bare jeg som faktisk syns han er en flott fyr? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke puppene hennes kan hoppe, de strutter sikkert selv når hun ligger. Men toppen falt nok av :fnise:

Hehe.. ja det er nok ikke puppene som hopper ut, men med de puppene der løpende på en stand og i sjøen er det kansje ikke så mye som skal til før de flommer over! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det bare jeg som reagerte på hvordan han sperret øynene opp hver gang han ble filmet alene? Så jo halvgal ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...