Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2009 #141 Skrevet 12. mars 2009 -Nå skal det jo tydeligvis ikke så mye til for å imponere ungkaren heller da, hun som sa et par ord om Obama, var visst veldig intelligent i hans øyne. Ja Obama er snill og bryr seg om de fattige? Jo da, men man vet ikke akkurat mye om amerikansm politik om man tror Obama skal forandre hele systemet. De fattige har det på ingen måte bra, og litt omsorg fra Obama (altså sett lite i faktisk handling, siden han ikke styrer alene) hjelper nok ikke så mye. Men om ikke annet fikk jeg veldig god selvtilitt da, for jeg hadde banka de jentene der i en debatt. Skal ikke stort mer til for å gjøre meg fornøyd med dagen min... ups.. det sier kanskje litt om meg også, pokker :gjeiper:
FoxyFish Skrevet 16. mars 2009 #142 Skrevet 16. mars 2009 -Nå skal det jo tydeligvis ikke så mye til for å imponere ungkaren heller da, hun som sa et par ord om Obama, var visst veldig intelligent i hans øyne. Haha, akkurat det tenkte jeg også! Og det sa også samboeren min høyt da han i et affeksjonsøyeblikk så på ungkaren sammen med meg. Han påsto at han ikke hadde blitt imponert om temaet var Obama, og alt jeg kunne presset frem var at "han jobber for de svake, og det liker jeg veldig godt".
Caramela Skrevet 16. mars 2009 #143 Skrevet 16. mars 2009 Haha, akkurat det tenkte jeg også! Og det sa også samboeren min høyt da han i et affeksjonsøyeblikk så på ungkaren sammen med meg. Han påsto at han ikke hadde blitt imponert om temaet var Obama, og alt jeg kunne presset frem var at "han jobber for de svake, og det liker jeg veldig godt". Haha, nei! Er helt enig!
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #144 Skrevet 19. mars 2009 Har ikke lest hele tråden......i tilfelle noen har skrevet det før.... Men, endelig kom jeg på hvem ungkaren minner meg om...... Både stemme og utseende. JENS STOLTENBERG
Sympatia Skrevet 19. mars 2009 #145 Skrevet 19. mars 2009 Hvem gikk ut idag? Fikk ikke med meg det jeg....
Weleda Skrevet 19. mars 2009 #146 Skrevet 19. mars 2009 Hun av 40- åringene som så eldst ut, og Pia.. (?) Litt usikker på navnene, men hun som styrta en øl i første episode for å imponere Jørgen..
Sympatia Skrevet 19. mars 2009 #147 Skrevet 19. mars 2009 Neeeei...gikk Pia ut? Ååå...så trist... kanskje hun virka for ung for han.... men kjempesøt jente da.
MissStiles Skrevet 20. mars 2009 #148 Skrevet 20. mars 2009 Neeeei...gikk Pia ut? Ååå...så trist... kanskje hun virka for ung for han.... men kjempesøt jente da. Hun er nok for ung for han ja..
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #149 Skrevet 20. mars 2009 for ung for han ja, det sa hun selv også, hun var sikkert en av de som var med for opplevelsensskyld...
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #150 Skrevet 20. mars 2009 Synd at Pia gikk ut. Ikke åga at de passet sammen i det hele tatt, men hun var litt livat og morsom! Blir litt satt ut av de stirrende, forskremte, intense øynene til ungkaren... Men det kan vel hende at noen synes han er kjekk og ikke legger merke til det...
Gjest Gjest_Karita_* Skrevet 20. mars 2009 #151 Skrevet 20. mars 2009 Har ikke lest hele tråden......i tilfelle noen har skrevet det før.... Men, endelig kom jeg på hvem ungkaren minner meg om...... Både stemme og utseende. JENS STOLTENBERG Ja!!! Takk!! Visste han minte meg om noen, noe så _veldig_ også, men klarte ikke komme på hvem.
Gjest Kirsebaer Skrevet 22. mars 2009 #152 Skrevet 22. mars 2009 (endret) hhh Endret 28. april 2009 av Kirsebaer
Pjukset Skrevet 22. mars 2009 #153 Skrevet 22. mars 2009 Har ikke lest hele tråden......i tilfelle noen har skrevet det før.... Men, endelig kom jeg på hvem ungkaren minner meg om...... Både stemme og utseende. JENS STOLTENBERG Jens Stoltenberg har da mye mer personlighet og utstråling enn ungkaren
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #154 Skrevet 22. mars 2009 Har ikke lest hele tråden......i tilfelle noen har skrevet det før.... Men, endelig kom jeg på hvem ungkaren minner meg om...... Både stemme og utseende. JENS STOLTENBERG Synes han minner om Roald Øyen, jeg...
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #155 Skrevet 23. mars 2009 Skjønner ikke klagingen. Syns ungkaren er utrolig sexy og sjarmerende:) Skikkelig flott kar. reflekterende og kjekk! Kanskje dere er missunnelig på at deres mann ikke er like flott?
Caramela Skrevet 23. mars 2009 #156 Skrevet 23. mars 2009 Skjønner ikke klagingen. Syns ungkaren er utrolig sexy og sjarmerende:) Skikkelig flott kar. reflekterende og kjekk! Kanskje dere er missunnelig på at deres mann ikke er like flott?
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #157 Skrevet 23. mars 2009 Syns i grunnen ungkaren er kjekk, jeg. Men har ikke fulgt med på programmet, så vet ikke hvor mye han har å komme med utover veltrent kropp, fine farger etc.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #158 Skrevet 23. mars 2009 http://www.seher.no/808445/jonna-stome-men...e-som-lp-plater trodde jeg var den eneste som hadde lagt merke til dem
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #159 Skrevet 23. mars 2009 http://www.seher.no/808445/jonna-stome-men...e-som-lp-plater trodde jeg var den eneste som hadde lagt merke til dem Dette er ondskapsfull humor spør du meg.
Pjukset Skrevet 23. mars 2009 #160 Skrevet 23. mars 2009 http://www.seher.no/808445/jonna-stome-men...e-som-lp-plater trodde jeg var den eneste som hadde lagt merke til dem Herrefred så barnslig og smålig. Man skal ikke ha mange "feil" før man blir ledd av skjønner jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå