Gå til innhold

Ungkaren 20 vs 40


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner heller ikke hvorfor de ikke kan lage "vanlig" ungkarsprogram, med kvinner rundt hans egen alder, men er vel underholdningsverdien som må opp ;)

Virker litt meningsløst å kunne få til noen varige forhold av dette, enten med mye eldre kvinner, eller med mye yngre (som oppfører seg som fjortiser). Jeg er omtrent på alder med de yngste, og blir litt sjokkert over hvor barnslig det er mulig å være... Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Huff. syns han virka ikke helt go.. Eller han trudde han va jo mye bedre enn alle andre, og visste ikke noe slags form for sympati. Mye bedre med en litt mindre pen fyr, men som har noe mellom hjernen og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belladona

Ja, kjekt med noe mellom hjernen. :gjeiper:

Skikkelig lavmåls underholdning, er min mening. Mange som burde vært beskyttet mot seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hmm...hvorfor finnes det damer som mener at menn som er litt over gjennomsnittet pene og i tillegg passer på seg selv er homo?

Men denne ungkaren er IKKE over gjennomsnittet pen etter min oppfatning! Æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hanne_*

jeg syns ikke han er kjekk. han er ikke sympatisk på tv. han snakker nedlatende om damene i kommentarene sine. det er noe med blikket hans når han kommer med disse kommentarene. og - han har begynnende hentesveis.

Nei takk.

Var det så få å velge blant at han her måtte velges? hvem ialledager kunne mene at han her er et varp ? (som programledern uttalte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskerjenten

Jeg var på ferie i SA når de avsluttet innspillingen, og satt på flyet hjemover med "paret" og crew +++ Om dere ikke vil vite hvem som stakk av med Ungkaren - ikke scroll ned på siden og les - for dem som ikke kan vente..... scroll ned. ( Ser ikke noe farlig over å avsløre endingen - alle på flyet i SA skjønte hvem som var par og ikke par - for å si det sånn..... og utifra nest siste deltagers tvungne smil og nervøse attitude, var det klinkende klart at andre finalisten ikke var videre imponert..... =) ) Hvordan jeg kunne vite det var Ungkaren innspillingscrew?? Ikke VELDIG mange andre norske på samme flight, programlederen, og crewet er ikke ukjente fjes for meg heller - det var litt " give away"....

Anyway: Svaret på hvem som får ham er ( scroll ned, eller gå til annet tema ):

Silje ( nærmere 40 år ) !! Virkelig superpen dame som så forelsket og glad ut.

Endret av Furstina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

OI OI OI!!! Så gøy dette skal bli å se på-

40åringen, liksom!

Nå må du nesten røpe hvem som var den andre finalisten også... Haha, elsker når sånne ting sprekker.

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg likte i hvert fall

Silje

best av de damene der, så jeg håper det stemmer.

Endret av Furstina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.. starta såklart nederst ved å lese siste innlegg og scrolla oppover :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my god! Drikke en øl på styrten for å imponere ved første møte?! Charming...

Å ta en øl på styrten er kansje ikke akkurat sjarmerende nei, men å åpne flaska med tennene syntes jeg var hakket verre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Synes han var fin jeg, blir det ikke noe kjæreste greier ut av det skal eg sjekke opp fyren selv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ta en øl på styrten er kansje ikke akkurat sjarmerende nei, men å åpne flaska med tennene syntes jeg var hakket verre :ler:

Enig! Hun kunne i det minste gjort det litt mer elegant om hun skulle gjøre det.. ikke stå der med flaska i kjeften en halvtime.. :fnise:

Endret av Caramela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Var det bare jeg som reagerte på hvordan han sperret øynene opp hver gang han ble filmet alene? Så jo halvgal ut!

ja, det lurer jeg også på.. men han gjør jo ikke det sånn ellers... han gjør det på enkelte av pressebildene også... snedig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Jeg var på ferie i SA når de avsluttet innspillingen, og satt på flyet hjemover med "paret" og crew +++ Om dere ikke vil vite hvem som stakk av med Ungkaren - ikke scroll ned på siden og les - for dem som ikke kan vente..... scroll ned. ( Ser ikke noe farlig over å avsløre endingen - alle på flyet i SA skjønte hvem som var par og ikke par - for å si det sånn..... og utifra nest siste deltagers tvungne smil og nervøse attitude, var det klinkende klart at andre finalisten ikke var videre imponert..... =) ) Hvordan jeg kunne vite det var Ungkaren innspillingscrew?? Ikke VELDIG mange andre norske på samme flight, programlederen, og crewet er ikke ukjente fjes for meg heller - det var litt " give away"....

Anyway: Svaret på hvem som får ham er ( scroll ned, eller gå til annet tema ):

Silje ( nærmere 40 år ) !! Virkelig superpen dame som så forelsket og glad ut.

Hvorforlure oss slik da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg var på ferie i SA når de avsluttet innspillingen, og satt på flyet hjemover med "paret" og crew +++

Hei!

Om du ikke har noe imot det, så vil jeg gjerne dobbeltsjekke at det du sier er sant. Jeg studerer nemlig sammen med en venninne av en av deltakerne. Min studievenninne hentet deltakeren på Gardermoen da hun kom tilbake, og jeg vet hvilken dato dette var. Derfor: Hvilken dato fløy du med dem hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg LIKER ikke ungkaren, makan til slesk, usympatisk og eplekjekk fyr. Da hun stakkars damen svarte at hun gledet seg til å mer av Sør Afrika, så det ut som han skulle til å si noe slikt som " åja du foretrekker å se sør afrika istedet for å se og oppleve kroppen min"..... :slår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg LIKER ikke ungkaren, makan til slesk, usympatisk og eplekjekk fyr. Da hun stakkars damen svarte at hun gledet seg til å mer av Sør Afrika, så det ut som han skulle til å si noe slikt som " åja du foretrekker å se sør afrika istedet for å se og oppleve kroppen min"..... :slår:

Enig!!

Fordrar ikke mannfolk som trur dem e guds gave til kvinne.. og oppføre seg deretter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...