Gå til innhold

Ungkaren 20 vs 40


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg synes litt synd på hun 40åringen som gikk ut idag. Hun svarte litt feil på spm han stilte om hva hun synes om å være der. Jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oioioi, for en gjeng!! Dette gleder jeg meg til å se mer av fremover :popcorn:

Blir bra neste gang når puppedama skal springe rundt på stranda i badedrakt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Skulle gjerne ha hatt 1/3 av selvtilliten til hun svenske dama! Men det hadde vært nok for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn minnet hun svenske meg om Edie i Frustrerte Fruer.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn minnet hun svenske meg om Edie i Frustrerte Fruer.. hehe

Ja der sa du noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aloha

Herregud, tenkte jeg, da jeg så programmet; for en gjeng med brødhuer!!! Da tenker jeg spes. på 20-åringene...

"Har du hengt på Trekanten?"

Og hun som styrtet den ølen...hehehehe, hun vet visst hvordan man sjekker opp en 30 år gammel mann ;-) skikkelig sjarmerende og voksent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Herlighet så flau jeg er over å være trønder, og på samme alder som"Pia", hun 20åringen som var helt BLÅST i hode.

Snakk om å drite seg ut på tv.... værste er at jeg kjenner henne litt, og trudde seriøst at hun var litt mer sammensatt enn såpass.. Er litt sjokka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

20-åringene imponerte lite.. Spesielt ikke hun som gikk ut ("Har du hengt på senteret?") og hun øl-styrteren. Som også spurte en av de eldre "Hvordan er det å være svensk?" :klaske:

Håper en av de eldre vinner i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
HAHAHHA!! skal ikke si noe om personligheten til noen av dem:) men så så utrolig teit ut med de på 20, han så egentlig ut som han kunne vært eldre enn det han er og noen av jentene ser så utrolig unge ut!! så blir litt sånn en fjortiss som skal prøve seg på en voksen mann, ble nesten litt flau:P huff

Enig. Ser ikke helt for meg at han har særlig til felles med de fjortis-20åringene. Kan jo hende at noen av de viser andre kvaliteter etterhvert. Gleder meg litt til neste gang nå 20åringene skal snakke med han om temaer som 40åringene har valgt. Temaer som voksne folk vanligvis kan snakke naturlig om men som disse jentene tydeligvis ikke har peiling på. Også skal damene danse hiphop! Det kan jo bli gøy da! De kan jo vise seg fra en sporty og humørfylt side selv om de ikke tilhører hiphop-generasjonen. Tror damene kommer best ut.

Det var så fint at han ga smykke til hun som sang. Hun virker som en veldig søt og sympatisk dame. Veldig ekte og seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungkaren ble sikkert kjempeimponert over trønder-pia som styret en øl. Dette tror jeg blir underholdning :)

Eli Synnøve var nydelig (hun som fikk smykket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg litt til neste gang nå 20åringene skal snakke med han om temaer som 40åringene har valgt. Temaer som voksne folk vanligvis kan snakke naturlig om men som disse jentene tydeligvis ikke har peiling på. Også skal damene danse hiphop! Det kan jo bli gøy da! De kan jo vise seg fra en sporty og humørfylt side selv om de ikke tilhører hiphop-generasjonen. Tror damene kommer best ut.

Enig! Damene kommer helt klart best ut av det der! Ingenting er mer sjarmerende enn folk som tør drite seg ut med et glimt av humor! Og ingenting er mindre sjarmerende enn folk som er lite opplyste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Har du hengt på Trekanten?"

Og hun som styrtet den ølen...

Hahaha, ja dette var jo genialt. Jeg gir meg over.

:dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble ikke oversjarmert av årets ungkar, jeg syns han virket lite reflektert. Men kanskje et annet inntrykk neste episode, hvem vet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Celine_*
Etter førsteinntrykket å bedømme er det ikke en kar jeg hadde snudd meg etter, og heller ikke en jeg synes virker så spennende. Kanskje jeg tar feil :)

Edit: Likte også syngedama :)

Ja, jeg likte også synge damen :) I fjor var det ganske åpenlyst at det var en av 20 åringene som kom til å bli velgt. men i år så er jeg ikke så sikker.

Noen av de virker litt sånn blåst, likte ikke så godt hun dere svensk, ikke at jeg har noe i mot svensker, men bare henne som person liksom, de første inntrykket hun gjorde.

Men får vente å se, kan jo hende jeg forandrer mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Blir gøy neste gang 20-årongene skal snakke med ungkaren om ting de ikke kan...

Likte ikke ungkaren-han hadde jo noe i mot ALT!! hva skal en snakke om når han sier etter på "hva er det for noe å spør om da liksom...?"

:sukk:

Han ser eldre ut enn 30 år og jeg er 100 % sikekr på at han finner en av de eldre damene. De unge var for unge rett og slett....

Og hun trønder jenta på 20 tok jo kaka da..men hu var nå hvertfall seg selv...

Hun av 40-åringene som var kledd i sort kjole /shorts eller noe i sateng, tror jeg kan ha en sjangs...

Men hun som fikk smykket er nok den mest sympatiske og ekte jenten han kan finne der inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tenk at jeg greide å sovne i reklamepausen før ungkaren begynte!!! :kjefte: Noen som har peiling på når reprisen går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en gjeng..!! både ler av de og blir flau av å se på hehe. Ja gjett om han ble litt redd når de snakket om barn. kansje ikke det en starter med å snakke om når en ikke kjenner hverandre. "Hei jeg heter.. hvor mange barn vil du ha og når.." hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Eg syns litt synd i hun som var 20 og gikk ut i dag da. Hun var sikkert bare nervøs og ville begynne å få han i prat. Så kom det dumme spm ut da..

Men ungkaren va jo den som va mest blåst da. INGEN humor!!!

Så egentli ganske sur ut, og negativ til alle.

Hun som fikk smykket va jo helt utrolig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så et lite klipp av en konkurranse som er neste gang tor jeg. Puppene til hun svenske hopper rett ut av badredrakten hennes :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...