Carina01 Skrevet 25. april 2009 #221 Skrevet 25. april 2009 Jeg kan ikke annet enn å tenke meg at dette er blitt kommentert før, men ligner ikke ungkaren veldig på Jan Thomas? Nei. Ser du noe Botox i trynet hans? Nei, ikke akkurat.
Carina01 Skrevet 25. april 2009 #222 Skrevet 25. april 2009 Mange tror han velger Silje, og ja jeg ser de trives i hverandres selskap og at det er en kjemi, men har vanskelig for å tro at han velger ei på 40. Mannen vil jo ha barn.. Hvis alle 40-åringene automatisk hadde vært uaktuelle pga alder, hva hadde da vært vitsen med å kalle det Ungkaren - 20 vs 40? Da kunnde de jo like gjerne ha sendt in 20 20-åringer. Hvis ungkaren virkelig mener alvor, og er interessert i å finne seg en kjæreste, så er faktisk alder av mindre betydning. Hvis han velger trønderen så vil jeg tippe at det blir slutt etter en uke eller to, og at trønderdama finner seg en på sin egen alder. Så jeg håper han velger Silje, for sin egen del.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #223 Skrevet 26. april 2009 Jørgen er ikke 35, men 30. Han har relativt god tid om han ønsker barn. Han ser ut som han er 35. Jeg vil også tørre påstå at Silje har relativt god tid om hun ønsker et barn til (vet ikke om hun har barn fra før av). Hun er 39 eller 40 år. Antagelig kan hun få barn i 5-8 år til. Ville ikke Jørgen stifte familie ganske raskt? Katinka er hvor gammel, 23? Hun skal vel studere ferdig før hun får barn, hvis hun er av det fornuftige slaget. Men i alle Ungkaren 20 vs 40 velger ungkaren en av de yngre, for å oppleve at det blir slutt noen uker/måneder etterpå. Da må Jørgen ut på leting på nytt. Kanskje finner han ingen før det er gått 2-3 år. Begynner bli gammel far da.
Gjest Gjest_Ville_* Skrevet 26. april 2009 #224 Skrevet 26. april 2009 . Men i alle Ungkaren 20 vs 40 velger ungkaren en av de yngre, for å oppleve at det blir slutt noen uker/måneder etterpå. ALLE??? Det har da bare vært en før....
Fun Light Skrevet 29. april 2009 #226 Skrevet 29. april 2009 Jeg kan ikke annet enn å legge merke til at den som slipper hendene i slutten på reklamen for neste episode ikke har armbånd på seg, mens Silje har armbånd på høyre hånd i det hun kommer mot han for å få beskjeden.. *spekulerer og håper på samme tid*
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #227 Skrevet 29. april 2009 Hm.. blir spennende å se hvem Jørgen velger.. og om det fungerer idag. Hun som blir valgt må jeg si er heldig den mannen har jo nesten alt virker det som;)
Nutte Skrevet 30. april 2009 #229 Skrevet 30. april 2009 Det ble Katinka... Hmm.. tviler på at det forholdet kommer til å holde!
hjertesukka Skrevet 30. april 2009 #230 Skrevet 30. april 2009 #Kremt# ...Ifølge en spoiler her på kg så skulle det blitt Silje.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #231 Skrevet 30. april 2009 #Kremt# ...Ifølge en spoiler her på kg så skulle det blitt Silje. Jepp, men det trodde vi ikke på et øyeblikk.. Hvor er du, Fiskerjenten??
MiniMjau Skrevet 30. april 2009 #232 Skrevet 30. april 2009 jaja, kjedelig at forholdet allerede er slutt når vi får se finalen....
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #233 Skrevet 30. april 2009 jaja, kjedelig at forholdet allerede er slutt når vi får se finalen.... Er det slutt altså?
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #234 Skrevet 30. april 2009 Overraskende at han valgte Kathinka. Silje var mye flottere.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #235 Skrevet 30. april 2009 Overraskende at han valgte Kathinka. Silje var mye flottere. Ikke enig. Katinka er helt nydelig og har masse utstråling. Synes selvsagt at Silje også er flott - men hun kunne virke litt frekk, kanskje, og litt for sikker på at hun ikke hadde noen sterk konkurrent i Katinka.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #236 Skrevet 30. april 2009 Jeg var på ferie i SA når de avsluttet innspillingen, og satt på flyet hjemover med "paret" og crew +++ Om dere ikke vil vite hvem som stakk av med Ungkaren - ikke scroll ned på siden og les - for dem som ikke kan vente..... scroll ned. ( Ser ikke noe farlig over å avsløre endingen - alle på flyet i SA skjønte hvem som var par og ikke par - for å si det sånn..... og utifra nest siste deltagers tvungne smil og nervøse attitude, var det klinkende klart at andre finalisten ikke var videre imponert..... =) ) Hvordan jeg kunne vite det var Ungkaren innspillingscrew?? Ikke VELDIG mange andre norske på samme flight, programlederen, og crewet er ikke ukjente fjes for meg heller - det var litt " give away".... Anyway: Svaret på hvem som får ham er ( scroll ned, eller gå til annet tema ): Silje ( nærmere 40 år ) !! Virkelig superpen dame som så forelsket og glad ut. Her er denne "spoileren" fra Fiskerjenten. Hvem dikter opp noe sånt egentlig? For en loser....
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #237 Skrevet 30. april 2009 Ikke enig. Katinka er helt nydelig og har masse utstråling. Synes selvsagt at Silje også er flott - men hun kunne virke litt frekk, kanskje, og litt for sikker på at hun ikke hadde noen sterk konkurrent i Katinka. Ja, så forskjellig smak har man. Katinka virket som en lettvekter, men så var kanskje ungkaren litt lett selv også...
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #238 Skrevet 1. mai 2009 Her er denne "spoileren" fra Fiskerjenten. Hvem dikter opp noe sånt egentlig? For en loser.... Vel, jeg prøvde flere ganger å si at dette var feil. Fiskerjenten ble flere ganger bedt om å stadfeste hvilken dato hun var på flyet, fordi JEG vet når de fløy hjem, 4. februar. Men hun nektet å svare, og det var jo bevis nok på at hun løy
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #239 Skrevet 2. mai 2009 Vel, jeg prøvde flere ganger å si at dette var feil. Fiskerjenten ble flere ganger bedt om å stadfeste hvilken dato hun var på flyet, fordi JEG vet når de fløy hjem, 4. februar. Men hun nektet å svare, og det var jo bevis nok på at hun løy De fleste skjønte nok at hun løy ;-) og jeg har hele tiden trodd at Katinka kom til å vinne. Du så måten Jørgen så på henne på, og Silje var dessuten for frempå. I et intervju sa Jørgen at henne han valgte til slutt, hadde vært tilbakeholden - da skjønte jeg at det ikke ble Silje.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #240 Skrevet 3. mai 2009 Litt morsomt at også fjorårets ungkar valgte en ung danser fra Trøndelag. Får håpe dette forholdet varer lenger... Jørgen har jo også sagt at han kommer til å ligge lavt i media, og han virker mer oppegående enn Stig synes jeg - så de har sikkert en god sjanse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå