Gå til innhold

paradise hotel


blåmeisa

Anbefalte innlegg

Lest litt på bloggen til camilla nå, fra de var på hotellet utenfor PH i Mexico, med Karita & Alex.

Å jeg må bare si, unnskyldt språket på godt Norsk. Hvor tom i hode går det egentlig ann å bli?

- internt* hihi

- Vi dansa å alle så på meg å Karita *yeah right*

- alle ser på oss blondier for vi er så fin *ha ha ha*

Ååååå er det mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noor: "Jeg skjedet meg, så jeg skjørte hjem fra byen. Det var så skjedelig der."

Alle er så skjipe, men jeg skjører min egen stil. Bare se på skjolen min. A er 110% hele tiden, og de skjikker på meg fordi jeg er så skjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er så skjipe, men jeg skjører min egen stil. Bare se på skjolen min. A er 110% hele tiden, og de skjikker på meg fordi jeg er så skjønn.

haha, hører at hun har selvinnsikt liksom*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha, hører at hun har selvinnsikt liksom*

Det hadde vært moro å spørre Noor ute på byen om hun ville ha skyss hjem. Hun hadde garantert trodd at hun ble spurt om et kyss. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forresten listen over de som er aktuelle til medisinstudiet ved Karolinska (krever 5,7 i snitt, dvs mye høyere enn i Oslo), Lene er på den.

gale mennesker har ofte høy iq vet du..

Fatter ikke hvorfor du er så iherdig med og forsvare denne jenta.Må tydlighvis være en ganske så sterk sak for deg dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gale mennesker har ofte høy iq vet du..

Fatter ikke hvorfor du er så iherdig med og forsvare denne jenta.Må tydlighvis være en ganske så sterk sak for deg dette..

Du sier altså at du er dum nok til å tro på dette? Lol, noen folk er jaggu lette å lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier altså at du er dum nok til å tro på dette? Lol, noen folk er jaggu lette å lure.

Den virker nå ekte. Har googlet noen av navnene, fant listen på Karolinska sine sider også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg visste, dette var bare tullprat. Lene skulle sikkert ønske at hun var på den lista, men er så dum at hun heller forfalsker pdf-fila.

Her er den EKTE linken, gå og sjekk selv. Lene står ikke på lista:

http://ki.se/ki/jsp/polopoly.jsp?d=26199&a...=26456&l=sv

Dessuten står det:

I listan via länken nedan finner du namnen på de personer som kallas till skriftligt prov lördag den 25 april 2009.

Å innkalles til å ta en prøve er rimelig milevis unna å faktisk komme inn på skolen, og om hun ved et mirakel hadde kommet inn der, så er ikke det det samme som å få gode karakterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier altså at du er dum nok til å tro på dette? Lol, noen folk er jaggu lette å lure.

...det var ett svar på påstanden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...det var ett svar på påstanden....

Sjekk selv da, gå inn på www.ki.se

Jeg har sjekka pdf-fila, Lene står ikke der. Jeg synes synd på de som var dumme nok til å tro på denne latterlige bløffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forresten listen over de som er aktuelle til medisinstudiet ved Karolinska (krever 5,7 i snitt, dvs mye høyere enn i Oslo), Lene er på den.

Som jeg visste, dette var bare tullprat. Lene skulle sikkert ønske at hun var på den lista, men er så dum at hun heller forfalsker pdf-fila.

Her er den EKTE linken, gå og sjekk selv. Lene står ikke på lista:

http://ki.se/ki/jsp/polopoly.jsp?d=26199&a...=26456&l=sv

Så vittig. Vedkommende som har lagt ut lista her har byttet ut et av navnene med Lene Sortevik. hvor patetisk går det an å bli???

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg visste, dette var bare tullprat. Lene skulle sikkert ønske at hun var på den lista, men er så dum at hun heller forfalsker pdf-fila.

Her er den EKTE linken, gå og sjekk selv. Lene står ikke på lista:

http://ki.se/ki/jsp/polopoly.jsp?d=26199&a...=26456&l=sv

Dessuten står det:

I listan via länken nedan finner du namnen på de personer som kallas till skriftligt prov lördag den 25 april 2009.

Å innkalles til å ta en prøve er rimelig milevis unna å faktisk komme inn på skolen, og om hun ved et mirakel hadde kommet inn der, så er ikke det det samme som å få gode karakterer.

Nå kaller de vel ikke inn folk som ikke har rundt 20 poeng vanligvis (dvs. 5,7) (eller svært godt resultat på högskolaprovan), så det er en prestasjon i seg selv å bli innkalt.

Därutöver erbjuds cirka 200 av de högst rangordnade i betygsurvalsgrupperna (BG och BF) i urval 2 från föregående termin att delta i steg 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sjekk selv da, gå inn på www.ki.se

Jeg har sjekka pdf-fila, Lene står ikke der. Jeg synes synd på de som var dumme nok til å tro på denne latterlige bløffen.

Tror heldigvis ikke det er så mange du trenger å synes synd på. Men ja helt utroooolig latterlig.... lavmåls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kaller de vel ikke inn folk som ikke har rundt 20 poeng vanligvis (dvs. 5,7) (eller svært godt resultat på högskolaprovan), så det er en prestasjon i seg selv å bli innkalt.

Mulig det, men du trenger ikke 5,7 i snitt for å forfalske en pdf-fil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det, men du trenger ikke 5,7 i snitt for å forfalske en pdf-fil.

Hvis Lene/Nanna har gjort det, så har de i alle fall humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...