Gå til innhold

paradise hotel


blåmeisa

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_haha_*
En slik feminin væremåte, - det å kose seg samtidig som man er slem,

Bra jobba, trekk konklusjoner om halvparten av jordas befolkning basert på paradise hotel! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på hva jeg kan se på TV i helga? :forvirret:

Leie en film, kanskje? Snart er det mandag... :Hehe:

Tenk at nå er det helg, og vi gleder oss til mandag. Nei og nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva jeg kan se på TV i helga? :forvirret:

Leie en film, kanskje? Snart er det mandag... :Hehe:

Det skulle vært PH hele tida! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba, trekk konklusjoner om halvparten av jordas befolkning basert på paradise hotel! :tommelopp:

Neinei, paradise hotel bare visualiserer en viss type atferd. Man kan jo selvsagt benekte det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Torres_*

På episode 26 av PH , og for å være helt nøyaktig 33:47 - 34:10 (Minutter inn i episoden) spilles det en sang. Noen som vet hvem det er som har den?

Får skikkelig god-feeling av den sangen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På episode 26 av PH , og for å være helt nøyaktig 33:47 - 34:10 (Minutter inn i episoden) spilles det en sang. Noen som vet hvem det er som har den?

Får skikkelig god-feeling av den sangen :sjenert:

noob.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nesten litt rørt av Therese og Kevin etter gårsdagens episode. Endelig noen som står opp for Margrethe, og som velger uten å tenke taktisk. Therese virker ålreit og kul! Ble litt skuffet over at Camilla ikke ville støtte M, da kunne jo de nye stått sammen mot de gamle - derfor var det ok at C måtte gå. Selv om Lene eller Karita helst burde gått.

Go Therese og Margrethe, Kevin og William!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overbevist om at Kevin vil score stjerner i boka hos Therese, og gir Margrethe mulighet til å stå med ham mest pga dette. Han har vært sååå nøye med måten han framstiller dette på, og selv selv som ekstremt snill. hehe

Vet ikke om han er klar over det selv en gang :sengekos: , underbevisst, men det tror jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for 3.dje gang og stenges nå.

Scorpina

-mod-

Endret av Scorpina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da voldsomt som denne tråden måtte ryddes i kveld. Er det trådbøller her altså?

Hva skal vi gjøre når PH er slutt for sesongen? Vente sammen på neste? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...