Gå til innhold

paradise hotel


blåmeisa

Anbefalte innlegg

" Samtliga som är namngivna har gett sitt tillstånd till namnpublicering vid anmälan."

Det vil si at Lene fikk en egen liste da. Verre er det ikke.

Da ville jo Lenes navn kommet i tillegg, ikke blitt byttet ut med han som sto på plassen der hun passet inn i alfabetet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vaarsang
Pass deg litt da. Er temmelig sikker på at den personen du quoted visst om tillegspoeng.

Hei!

Gjest ovenfor har fullstendig rett, men kan selvsagt ikke få 8 på noen prøver. I dag er det mulig å få 10 tilleggspoeng i forhold til primærkvoten, de som er sekundærkandidater kan få tilleggspoeng for relevant utdannelse og folkehøyskole.

Karakterpoeng regnes ut som snittet av karakterene x 10 + tilleggspoeng.

Det er mindretallet av medisinerstudentene som har over 5,7 i snitt. Man kan faktisk komme inn med mye lavere, for å si det slik. Jeg tror du selv forstår hvor dum diskusjonen er og for din skyld håper jeg at du bare er ute etter å kverulere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vaarsang
Da ville jo Lenes navn kommet i tillegg, ikke blitt byttet ut med han som sto på plassen der hun passet inn i alfabetet :fnise:

Lene er en artig skrue :fnise: Hun skal for forsøket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle
Det beste hadde vært å se Mats velge Margrethe fran Lene :hoho:

Da ville det ha blitt total meltdown; snurrende hode, røyk ut av ørene og flerrende hud!

Moahahahahahah!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH! jeg vil røpe hvem som vinner nå, hmf.

tihi

Har hørt rykter om at Petter og Ida vinner. Også bare Petter. Mest Petter det går i egentlig. Han er visst en ganske løsmunna person denne Petter :fnise: . Har du et annet forslag kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, jeg tror blir en skjønnhetskonkurranse på slutten. At den beste baben på Paradise vinner, så da blir det selvsagt Lene som vinner hele greia. Det er ikke så vanskelig å skjønne :)

OK, jeg vet det egentlig ikke. Nei, ryktet ovenfor er for øvrig falskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt rykter om at Petter og Ida vinner. Også bare Petter. Mest Petter det går i egentlig. Han er visst en ganske løsmunna person denne Petter :fnise: . Har du et annet forslag kanskje?

Ikke spoil a... helt ok med spekulasjoner som dette da, men hvis noen vet noe så hssssjjjjjjjjjjjj................ :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett Catch me if you can?

Tenk dere at Lene lurer hele Norge til å tro at hun er lege? :gjeiper:

Som en del av spillet? Hva er Nanna da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det artige er at siste 110 sider handler nesten bare om Lene!!! Og det i løpet av mindre enn en uke!!!!!!!

Vel, man kan jo trygt si hun har gjort sitt for å bli lagt merke til :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, man kan jo trygt si hun har gjort sitt for å bli lagt merke til :ler: .

Nattens rytter får vel også ta noe av æren.

Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en sinnssyk sprø ting å gjøre :ler:. Her har man virkelig noen som ELSKER Lene.

Hun har gått fra å være en venn til å kun vite hvem hun er, men likevel gidder hun like lidenskapelig å bry seg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fniis.. :fnise:

Blir morsomt å se neste uke.. Jentekos og Lene som krangler med Mads. Lurer på om de sender inne noen nye folk også.. Skummelt å bli så hekta på et slikt program!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun var flink på skolen og har god hukommelse. Lene i et nøttskall: "Hard mot de harde og myk mot de myke" Magga var falsk, derfor motreaksjonen.

:spy::spy:

Slutt og send meg PM'er er du snill Nattens rytter/Lene. Om jeg ønsker å tro at du er Lene har jeg lov til det, du får ikke overbevist meg ved å sende meg patetiske meldinger....

Fikk ikke sett hele episoden igår, men fy f* at Camilla ble sendt hjem altså!

Tviler ikke på artikkelen er sann, kan nok stemme at hun ikke fikk velge...

Alt for intriger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Noor støtter imidlertid Thereses oppfordring om å åpne for at "Paradise Hotel"-deltakerne kan danne par med hvem de vil - uansett kjønn - i fremtiden."

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til neste uke! :hoppe::skya::bolledeig: Skal bli godt å se noe annet enn kun den mobbingen vi har fått sett denne uken.

Akkurat i skrivende øyeblikk heier jeg på Therese, tror jeg. Av jentene selvfølgelig. Jeg likte henne ikke helt i begynnelsen, men hun har vokst veldig på meg. :fnise: Hun har guts nok til å drite i ''felleskapet'' og si rett ut til alle at hun liker Margrethe og vil at hun skal være der.

Tenk så gøy det hadde vært dersom Alex kom inn igjen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...