Gå til innhold

paradise hotel


blåmeisa

Anbefalte innlegg

Hvorfor driver de og bortforklarer seg sånn?

Nanna på radioen fikk spørsmål om den elefant-kommentaren sin, og da sa hun at ja det var stygt og noe jeg ellers bare ville sagt bak en låst dør?! Så tabben her var altså ifølge henne at andre fikk høre det, og ikke kommentaren i seg selv... Sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du elsker Lene så høyt som du framstår som du gjør her, og vet så mye om henne som du gjør uten å være en venn. Burde du kanskje skjønne at du bare skitner til rykte hennes mer med å drive slik du gjør. Forsvarer mobbing, som hun selv ikke foraverer lengre en gang.

Om du er så besatt av denne dama burde du iallefall ikke drite henne mer ut enn hun allerede har gjort selv. :)

Enig, Nattens ridder ødelegger jo bare for henne enda mer, både med tanke på troverdighet og google-søk på navnet hennes. Men hvem vet, kanskje det er det som er planen av noen som egentlig ikke liker Lene - omvendt psykologi eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor driver de og bortforklarer seg sånn?

Nanna på radioen fikk spørsmål om den elefant-kommentaren sin, og da sa hun at ja det var stygt og noe jeg ellers bare ville sagt bak en låst dør?! Så tabben her var altså ifølge henne at andre fikk høre det, og ikke kommentaren i seg selv... Sykt.

Det lurte jeg også på... Tror ikke noen av de 2 kommer til å mene den unskyldningen sin uansett hvor mye de later som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Kevin nå. hvorfor har han blitt kalt en luring?

Fordi han spiller spillet. (Noe jeg trodde man egentlig ble slaktet for å gjøre der inne. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, Nattens ridder ødelegger jo bare for henne enda mer, både med tanke på troverdighet og google-søk på navnet hennes. Men hvem vet, kanskje det er det som er planen av noen som egentlig ikke liker Lene - omvendt psykologi eller noe.

Ja, det kan hende! Virker iallefall slik. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg bakvasker selvsagt ikke Lene. Jeg tar henne bare i forsvar mot all denne skitten som renner her på KG. Jeg misliker at mange av dere liker å fremstille realitydeltakere som uvitende og udannede. Visste dere at hun liker Erroll Garner og Alban Berg? I tillegg har hun lest Proust, Musil og Thomas Mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg bakvasker selvsagt ikke Lene. Jeg tar henne bare i forsvar mot all denne skitten som renner her på KG. Jeg misliker at mange av dere liker å fremstille realitydeltakere som uvitende og udannede. Visste dere at hun liker Erroll Garner og Alban Berg? I tillegg har hun lest Proust, Musil og Thomas Mann.

Det kan godt hende hun er intelligent, men det er først og fremst oppførselen hennes inne på PH de fleste kritiserer. Noen usaklige finnes jo i alle diskusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi lært noe av denne kvinneatferden da?

Mange av dere syntes det var mest brutalt da lene sa at margrethe er pedo-hore, men margrethe er verken pedo eller hore så jeg synes ikke den kommentaren var noe drøy. Her er jeg uenig med triana.

Det jeg reagerte aller mest på mandagens episode var at nanna og noor drev og kilte hverandre på armen samtidig som de foraktet margrethe.

En slik feminin væremåte, - det å kose seg samtidig som man er slem, - er værre enn den åpenlyse mistrivselen lene gjorde. Det å nyte med kiling samtidig som man bærer nag og hat mot en tredjeperson er mye skumlere enn det å bare være forbanna.

Jeg som gutt kunne aldri hvis jeg var sint og sur og trist, - samtidig ledd og kost meg med andre. Slik går bare ikke an i mitt sinn, men i damers verden er dette visst en veldig vanlig greie. Å ha en erotisk undertone med lett kiling på armen og samtidig forakte en.

Ingen av jentene her har jo reagert på dette så tydelig at det er helt normalt jenter flest. Skummelt er denne tankegangen synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å mobb nattens rytter. Har dere ikke lært av paradise hotel? At når mange samler seg om en felles mobb så er det på tide å si ifra?

Gi personen ignorering, le av det personen sier, gi personen kallenavn, samle dere som en felles gruppe.

Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å mobb nattens rytter. Har dere ikke lært av paradise hotel? At når mange samler seg om en felles mobb så er det på tide å si ifra?

Gi personen ignorering, le av det personen sier, gi personen kallenavn, samle dere som en felles gruppe.

Jaja.

Jeg er ikke enig med Nattens Rytter og velger da og ignorere.

Er det galt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg bakvasker selvsagt ikke Lene. Jeg tar henne bare i forsvar mot all denne skitten som renner her på KG. Jeg misliker at mange av dere liker å fremstille realitydeltakere som uvitende og udannede. Visste dere at hun liker Erroll Garner og Alban Berg? I tillegg har hun lest Proust, Musil og Thomas Mann.

Hva så?

Lene kan være kjempe smart, og Lene kan være verdens beste venn å ha, det vet ikke jeg noe om. Men jeg synes ikke at det rettferdigjør mobbing.

Men nå har Lene lagt seg flat, og det er bra.

Man kan like personer uten å like ALT ved dem.

Håper at stemningen på ph blir bedre fra nå av. :)

Håper Kevin er en av de som vinner jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg bakvasker selvsagt ikke Lene. Jeg tar henne bare i forsvar mot all denne skitten som renner her på KG. Jeg misliker at mange av dere liker å fremstille realitydeltakere som uvitende og udannede. Visste dere at hun liker Erroll Garner og Alban Berg? I tillegg har hun lest Proust, Musil og Thomas Mann.

Du kan umulig være seriøs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg bakvasker selvsagt ikke Lene. Jeg tar henne bare i forsvar mot all denne skitten som renner her på KG.

Lol, du forsvarer Lene ved å forfalske dokumenter så det skal se ut som om hun har kommet inn på legestudiet? Du kan ikke være riktig god i skallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje på tide at vi driter i hva denne rytteren skriver og heller diskuterer serien :)

Håper ikke dette anses som "spoiling" men jeg har hørt fra ganske sikre kilder at Petter har fått bot av tv3 for å ha røpet hvem som vinner ... WoRd oN thA stReeT :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke dette anses som "spoiling" men jeg har hørt fra ganske sikre kilder at Petter har fått bot av tv3 for å ha røpet hvem som vinner ... WoRd oN thA stReeT :gjeiper:

Blir vel uansett vanskelig å skille rykter fra fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lise_*
Lol, du forsvarer Lene ved å forfalske dokumenter så det skal se ut som om hun har kommet inn på legestudiet? Du kan ikke være riktig god i skallen.

Og det artige er at jeg har hørt ad omveier at det er Nanna. Men dessverre ser hun ikke at hun bare skader Lene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdrag fra den ekte lista på

http://ki.se/ki/jsp/polopoly.jsp?d=26199&a...=26456&l=sv

http://62.148.58.133/Frakt/test/ph_ekte.jpg

Utdrag fra den falske lista:

http://62.148.58.133/Frakt/test/ph_forfalskning.jpg

Legg også merke til at den ekte lista heter pil_090425.pdf

og den falske lista heter pil_050425.pdf

Dette tallet står for datoen, altså 090425 betyr 25.04.2009, som er datoen prøva skal avholdes.

Med andre ord skulle da den falske lista ha vært fra 25.04.2005, men hvis Lene hadde blitt innkalt i 2005 så er det litt pussig at:

1) Datoen for avholdelse av prøva var 25. april både i 2005 og 2009, og

2) Nøyaktig de samme personene ble innkalt i 2005 som i 2009, BORTSETT FRA Nardos Solomon som hadde blitt byttet ut med Lene Sortevik.

Nattens Gåserytter, du er avslørt.

Innlegget er endret iht KGs regler.

mrs_bond, mod

HAHA, nå må jeg le. :ler:

Den var jo avslørende.

Nettadressen til linken peker også ikke til skolen på den som er falsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...