Gå til innhold

paradise hotel


blåmeisa

Anbefalte innlegg

Noen som vet når det starter opp igjen. Det har jo vært en "kommer snart" ganske lenge nå.

Endret av blåmeisa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har faktisk hørt at det ikke begynner før til høsten og da skal det bli grenseløst irriterende med "kommer-snart"-reklamen. Men jeg vet ikke om det stemmer da. Men det bruker nå å stå på tv3 sin side når det forskjellige kommer på tv så nesten jeg begynner å lure på om det stemmer at vi må vente til høsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge vg-tv, begynner serien i begynnelsen av mars. Det står ikke noe om det i teksten, men det blir sagt på VGtv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdaget ved en tilfeldighet at danske ph startet i går. Der var Gleager tilbake og det var fem jenter der og alle hadde Gleager rotet med før... Noen av de virket rimlig betatt av han enda. Men det er på dansk tv så litt vanskelig å få med seg hva de sier hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Lurer på en ting angående dette konseptet.. I følge det som står i avisa er det sånn at de som ikke finner seg en partner å dele rom med må reise hjem og gi plass til noen nye. Men hvordan ender dette? er det noen premie eller noe slikt? Hva er liksom målet med hele greia?

Fint hvis noen vet, mulig det er bare meg, men jeg skjønte ikke helt opplegget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en ting angående dette konseptet.. I følge det som står i avisa er det sånn at de som ikke finner seg en partner å dele rom med må reise hjem og gi plass til noen nye. Men hvordan ender dette? er det noen premie eller noe slikt? Hva er liksom målet med hele greia?

Fint hvis noen vet, mulig det er bare meg, men jeg skjønte ikke helt opplegget..

Siden dette er den første norske versjonen, så kan det jo hende de endrer litt på konseptet i forhold til danske og amerikanske versjoner.

Men slik har det i alle fall foregått til nå: Man danner par bestående av gutt og jente, og bor sammen med denne personen i en uke (eller noe sånt). Det er alltid en ekstra person av et kjønn, så en bor da alene den tiden. På slutten av uka er det valg. Det kjønnet som er i mindretall sitter på stoler (for eksempel jentene), og kjønnet som er i flertall (for eksempel guttene) skal velge seg partner. De stiller seg da en etter en bak den personen de vil bo med. Man velger jo ofte partneren man bor med, men ikke nødvendigvis. Så ingen er forsåvidt trygge, selv om man har bodd med noen hele tiden. I og med at guttene (i dette tilfellet) er flere enn jentene, vil det ende opp med at det står flere gutter bak ei jente. Hun velger da hvem av dem hun vil danne par med. Den som ikke blir valgt ryker ut, og en ny spiller av motsatt kjønn kommer inn. Dette fortsetter en god stund, altså det er et konstant antall spillere lenge.

Etterhvert begynner folk å ryke ut uten at noen kommer inn. Det blir altså færre og færre.

Til slutt skal det kun stå et par igjen som til nå har vunnet pengepremier. Men det er alltid en "twist" mot slutten som gjør at forholdet til det gjenstående paret settes på prøve på et vis.

Det er et ganske fascinerende program, og man blir tidvis sjokkert over hvor backstabbing og falsk det er mulig å være for enkelte ;)

Det bunner vel egentlig i tillitt og hvorvidt man kan stole på andre.

Jeg gleder meg!!! :popcorn:

Edit: leif etter leif

Endret av FoxyFish
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er utålmodig kan man se første episode av den nye danske versjonen gratis på tv3.dk --> web TV --> paradise hotel 2009 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det blir gøy når det starter opp! :)

men de er jo å spiller det inn nå, så merkelig at det skal komme SÅ raskt på TV da..

mischa: så morsomt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Glamourmodeller, dansere, modeller og bartendere, jeg er ikke overrasket ;)

Den eneste som skiller seg ut er investeringsrådgiveren :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...