Gå til innhold

paradise hotel


blåmeisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hater jenter som tror de er deiligst i verden bare fordi de ha bleika hår..

Minner litt om sånn ungd. skole...

Mørkere hår er jo mye mer sexy ! Men jaja, liker ikke Ida uansett så håret kler a. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater jenter som tror de er deiligst i verden bare fordi de ha bleika hår..

Minner litt om sånn ungd. skole...

Mørkere hår er jo mye mer sexy ! Men jaja, liker ikke Ida uansett så håret kler a. :D

Syntes det er mer ungdomsskole å ikke like noen pga håret ;)

Men men.. blir gøy med drama når han hun var utro med kommer inn i huset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Syntes det er mer ungdomsskole å ikke like noen pga håret icon_wink.gif

Det er ungd. skole å ikke bare elske alle personer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når hun nå skulle ha seg med en annen en, kunne det ikke vært litt mer spennende å finne noen som ikke er produsert på samme fabrikk som typen, da? De her jo nærmest helt like jo! Nuvel, hun om det...

Og bare fordi jeg er på skikkelig bitchy humør idag og selvtilliten er på bånn:

Hahahaha, kjempe morsomt at hun Ida sier at hun er sååå flott om seg selv og at de andre er truet av hun, når hun har de.. flotte(?) tennende :fnise:

ENIG!

Hun kan med fordel holde munnen lukket, i likhet med Nooooor :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker ikke Noor. hun virker...eeh? BLOND?

og..er hun mørkhudet, eller har hun bare brukt solariumet for mye? synes brunfargen ser så falsk ut :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
liker ikke Noor. hun virker...eeh? BLOND?

og..er hun mørkhudet, eller har hun bare brukt solariumet for mye? synes brunfargen ser så falsk ut :S

Tuller du nå? Hun er fra irak! Hvem er blond her tro :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Syns ikke ho blonde som sa hun va så pen og at andre la merke til det, fantes jo ikke pen i d hele!!!

Jeg mener hun kunne vært veldig pen med normal hårfarge og en litt mer ydmyk personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du nå? Hun er fra irak! Hvem er blond her tro :fnise:

Hun har jo et utenlandsk navn, så antok hun kanskje var utenlandsk. Men jeg holder fast på at brunfargen hennes ser falsk ut likevel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig glad for at planen til Ida gikk i vasken i kveld. Men skulle heller sett at Noor gikk ut. Jeg kjenner at det blir slitsomt å se på hvis hun skal være der i minst to uker til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får hive meg på her da,sitter ganske så klistra å ser på PH..ser noen nevner Ida i gstrng men ho har jo ei fin fu,det kan man jo ikke komme fra,kunne jo godt hatt den selv da.. men da vil jeg høre hva dere syntes om Yvonne som enten gikk uten bh eller en veldig slapp en ? Det var ikke mye pent for de så ganske lange ut der de hang i vhals toppene sine.Syntes det så grusomt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest dalieo
Får hive meg på her da,sitter ganske så klistra å ser på PH..ser noen nevner Ida i gstrng men ho har jo ei fin fu,det kan man jo ikke komme fra,kunne jo godt hatt den selv da.. men da vil jeg høre hva dere syntes om Yvonne som enten gikk uten bh eller en veldig slapp en ? Det var ikke mye pent for de så ganske lange ut der de hang i vhals toppene sine.Syntes det så grusomt ut.

Sånn som her? Synes ikke det så grusomt ut i det hele tatt.. da har man sett lite grusomt, altså :fnise:

Er hittil ikke så imponert over deltakerne. Håper det kommer noen litt mer spennende etterhvert! Og bare for å være litt slem: Rune, han eksen til hun blonde, virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen.. ehem. Så i går, tror jeg, da de drev og trente og han kommenterte kroppene til de andre guttene. "Han er passe veltrent til DEN yrket han har", sa han blant annet. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som her? Synes ikke det så grusomt ut i det hele tatt.. da har man sett lite grusomt, altså :fnise:

Er hittil ikke så imponert over deltakerne. Håper det kommer noen litt mer spennende etterhvert! Og bare for å være litt slem: Rune, han eksen til hun blonde, virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen.. ehem. Så i går, tror jeg, da de drev og trente og han kommenterte kroppene til de andre guttene. "Han er passe veltrent til DEN yrket han har", sa han blant annet. :tommelsmil:

Enig :Nikke:

Ellers heier jeg faktisk litt på Ida :sjenert: Håpet Nanna skulle ryke ut!

Er litt skuffa over deltagerne egentlig, er det virkelig det beste de hadde å komme med?! Var det ikke nærmest påmeldingsrekord da.. :klø:

Jeg vil egentlig ha alle ut :fnise: Håper det kommer inn noen mer spennende personligheter etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som her? Synes ikke det så grusomt ut i det hele tatt.. da har man sett lite grusomt, altså :fnise:

Er hittil ikke så imponert over deltakerne. Håper det kommer noen litt mer spennende etterhvert! Og bare for å være litt slem: Rune, han eksen til hun blonde, virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen.. ehem. Så i går, tror jeg, da de drev og trente og han kommenterte kroppene til de andre guttene. "Han er passe veltrent til DEN yrket han har", sa han blant annet. :tommelsmil:

Nei sier ikke at jeg ser bedre ut, men man vil vel ta seg best mulig ut, så en bh med litt "hold"hadde sett bedre ut spør du meg ;-)) Jeg heiser de iallefall til der de skal være,he he.Nei må få inn noen andre folk men blir vel litt mere action å med de nye valga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...