Gå til innhold

paradise hotel


blåmeisa

Anbefalte innlegg

Jeg tror kanskje jeg er den eneste i dette landet som faktisk syns Ida er ganske fornuftig og håper hun kommer langt :lete:

Syns helt ærlig at det er Nanna som er den mest barnslige der jeg, hun tåler jo ingenting, og gjemmer seg bak Iris og Lene ved enhver anledning.. takler ikke den dama! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror kanskje jeg er den eneste i dette landet som faktisk syns Ida er ganske fornuftig og håper hun kommer langt :lete:

Syns helt ærlig at det er Nanna som er den mest barnslige der jeg, hun tåler jo ingenting, og gjemmer seg bak Iris og Lene ved enhver anledning.. takler ikke den dama! :roll:

Sannheten er vel at de færreste av dem bør gjøre seg noen forhåpninger om å få overrekt nobelprisen i fysikk under oppholdet. Selv om ingen av deltakerne er fullt så vegetative som de amerikanske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle

Alt virker så planlagt. Dette visste de før jentene annonserte hvem som skulle dra, Vegard virket overhodet ikke berørt av at de valgte han andre. Hvorfor, spør du? Fordi han visste at han kom til å få bli uansett. Det er så gjennomsiktig opplegg, jeg orker snart ikke å se på mer.

Og, ja, veeldig tilfeldig at han valgte Noor .. Herregud ..

Produsentene begynte nok å rive seg litt i håret ved dette tidspunktet i innspillingen; Vegard og Rune smurte hverandre inn med babyolje før photoshooten, haha! :)

Jeg misliker Nanna sterkt; hun virker utrolig bitter! Håper Øystein faller for Ida eller Noor (som om det skjer, men), hehehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Synes egentlig Iris virker ganske ok. Nå som vi endelig har fått sett litt av henne.

Og Lene er faktisk ganske søt når hun ikke har all sminken på... med all sminken ser hun jo helt grufull ut. Tror hun har misforstått noe med sminke.

Håper Vegard ryker til torsdag, men det gjør han jo selvsagt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker Nanna sterkt; hun virker utrolig bitter! Håper Øystein faller for Ida eller Noor (som om det skjer, men), hehehe :)

Jeg synes ikke hun virker bitter. Synes bare hun virker oppgitt over enkelte brødhuer som er med = Ida. Ida er jo bare prototypen på dum og deilig berte, som prøver å virke smart og ordentlig. Hvor dum er du ikke når du puler (uttalt med veldig tykk L) kompisen til eksen din også sier du at han du pulte (fortsatt med tykk L) er en dust og at du egentlig ikke ville pule (...men tykk L...) men at han kledde av deg og da bare ble det sånn. Hun skjønne jo ikke at hun selv fremstår som en superdust. Så ja "my boobs are ok" - hadde vært like oppgitt som Nanna jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper ingen av dem vinner, men at det kommer inn en ny deltaker med to-tre hjerneceller, som kan ta seieren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg liker Rune jeg...virker veldig sympatisk og for en kropp! :) Håper han vinner.

Håper Ida går ut og at Rune deler rom med Iris.

Med Ida tilstede så får jo ikke Rune noe positivt ut av oppholdet. Han bruker jo bare tid på å tafse på og snakke med henne. Og uansett hva hun sier av sårende ting så er han like snill....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Noor hadde en ”fin” en… Hun startet jo opp i serien med å si at hun var veldig flink til å manipulere mennesker. Også nå da… nå misliker hun Nanna fordi Nanna manipulerer mennesker.

Det er kleint og flaut, rett og slett!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er kleint og flaut, rett og slett!!!

Ja, rett og slett (hun avslutter jo alle sine smarte uttalelser med det).

Stakkars Noor. Prøver å virke så voksen også er hun bare en liten jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje jeg er den eneste i dette landet som faktisk syns Ida er ganske fornuftig og håper hun kommer langt :lete:

Syns helt ærlig at det er Nanna som er den mest barnslige der jeg, hun tåler jo ingenting, og gjemmer seg bak Iris og Lene ved enhver anledning.. takler ikke den dama! :roll:

Enig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman
Ida er jo bare prototypen på dum og deilig berte, som prøver å virke smart og ordentlig

Synes hun virker helt blåst. Det er stygt å si det da, kanskje hun ikke er sånn i virkeligheten - men på tv fremstår hun ihvertfall som fullstendig blås, og slem rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Jeg synes ikke hun virker bitter. Synes bare hun virker oppgitt over enkelte brødhuer som er med = Ida. Ida er jo bare prototypen på dum og deilig berte, som prøver å virke smart og ordentlig.

Helt enig!!!

Ida virker bare billig! Så dere hvordan hun danset på slutten i går når de hadde party. Sånn vrikke seg ned og sitte på huk og så gjøre en strippe-bevegelse når hun reiste seg opp og stakk ut rompa! Ææææææ!!!!!

Og at Rune finner seg i alt hun sier og hvordan hun bruker ham.

Her sier Ida at hun hun sikkert kunne ha pult Vegard om Rune ikke var der. Også når Rune sitter i trappa og snakker med Iris så tilter Ida helt og kan plutselig ikke stole på Rune lenger! Er dama helt dum!!! Spørsmålet er hvordan Rune kan stole på henne??? Men Rune er kanskje litt dum han også... Ikke den skarpeste kniven i skuffen for å si det sånn. Men han er ihvertfall dum-snill og ikke ondskapsfull som Ida. For jeg synes faktisk at Ida er slem mot Rune!! Rett og slett, som Noor ville ha sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida er et klassisk eksempel på et menneske som har et utseende som tillater henne å trampe over folk. Det vil nemlig alltid være noen som tiltrekkes av utseendet og som ikke kjenner til hennes dårlige sider.

Hun kommer til å fortsette sånn ti femten år til, å trampe på folk, uten å merke noen konsekvenser, for den dagen hun ikke har fordelen av utseendet mer, og heller ikke er et særlig hyggelig menneske for noen å ha noe med å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes hun virker helt blåst. Det er stygt å si det da, kanskje hun ikke er sånn i virkeligheten - men på tv fremstår hun ihvertfall som fullstendig blås, og slem rett og slett.

Hun syntes egentlig at Vegard var veldig teit og hadde bare prata med ham på msn og hadde ”cammet” med ham – og der hadde han gått litt langt…

Også kom han på besøk til henne og da han begynte å kle av henne så bare pulte hun han. Greit nok det. Men å si det på tv og å samtidig bli sur på Rune fordi han har kysset en jente etter at det ble slutt. Hallo???

Jeg tror vel at hun bare bruke Rune nå og at det kanskje er litt fornuftig. Man hallo…. Alle de andre i huset er nå rimelig lei av ”forholdet” mellom Rune og Ida. Jeg tror at de fleste kunne tenke seg å beholde Rune men at de vil bli kvitt Ida for da vil Rune få det bedre og alle vil få det mye mer kult med ham. Rune er også lettere å påvirke i det lange løp for de andre deltakerne. Ida liker jo ingen og ingen liker Ida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plastelina

Jeg kunne ønske at Rune bare hadde gitt blaffen i Ida. Istedenfor å stryke henne over ryggen og klemme henne og trøste henne selv når hun er så åpenlyst slem mot ham!

Herregud mann! Det er greit å være snille med det får da faen meg være grenser!! Noen er tøffel når de er i forhold, men Rune er også tøffel overfor eksen som åpenlyst sier at hun kunne pult (og har pult) andre! Hvor patetisk er ikke det???

Og ettersom alle i huset ser dette så vokser motviljen mot Ida og medfølelsen med Rune. Og det er ikke særlig fornuftig av Ida for å si det sånn. Bimboen må ut! Skjønner godt Nannas uttalelser. Hadde blitt rimelig gal av bimboen jeg også. Man må jo være en dum gutt for å tåle Ida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Unnskyld meg, men på hvilken måte er Ida fornuftig?

Og på hvilken måte er Nanna barnslig?

Jeg synes ikke Nanna er barnslig. Men Nanna skal passe seg litt for å være for mye ledertype og si for mye.

I slike realityprogram så er det de mer anonyme som ikke lager bølger som klarer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

eh... hun er nok sånn i vrikeligheten og ja...

Jeg føler egentlig at jeg var et gedigent hakk over alle der nede. Hadde forventet at jeg skulle få mer konkurranse, men det fikk jeg altså ikke. Jeg blir nok ikke populær ved å si det, men sannheten svir, sånn er det bare, forteller Ida.

http://www.klikk.no/kjendis/filmogtv/article432890.ece

:klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...