Gå til innhold

paradise hotel


blåmeisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rune vil ha Ida. Ida vil ha Vegard. Vegard driter i Ida, og vil bli kompis med Rune. Rune driter i Vegard. For ei såpe!

Synes ikke det virker som at det er så innmari viktig for Vegard å bli venner med Rune igjen jeg; tipper nok han humper på Ida igjen om han får sjangsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes allerede nesten alt handler om dem, jeg! :kjefte: begge må ut snarest, synes de er irriterende! Og Noor, men det er fordi hun høres ut som en fjortiss når hun snakker.

:Nikke: Det er så irriterende å høre på! Men er faktisk ganske sjokka over at det er VELDIG få av de som er der inne som kan snakke ordentlig. Det går i "han ER så sjekk!" "jeg så at hun sjikka på meg" "jeg håper vi blir bedre sjent" osv osv. :spy:

Må også tilføye at jeg holder på å irritere vettet av meg av den barnslige humoren til gutta der inne. Det er kukk, fitte og puling i ett sett jo. Greit nok at de fleste av dem er ganske unge, men det er jo faktisk de som snart er 30, eks Petter og han er jo definitivt den værste. Doh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem ryker i kveld tro?

Tipper at Vegard blir Mister Paradise og får en fordel, nemlig å bli immun for dette valget.. Ett eller annet sånt for å få han til å bli.. Som om den greia med Ida og Rune og Vegard (og Noor) er interessant - den er tvert imot irriterende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem ryker i kveld tro?

Tipper at Vegard blir Mister Paradise og får en fordel, nemlig å bli immun for dette valget.. Ett eller annet sånt for å få han til å bli.. Som om den greia med Ida og Rune og Vegard (og Noor) er interessant - den er tvert imot irriterende!!

Jeg tipper faktisk at Vegard blir. Tipper Ida og noor vertfall vil ha han der og at de andre da ser muligheten til å få ut rune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes allerede nesten alt handler om dem, jeg! :kjefte: begge må ut snarest, synes de er irriterende! Og Noor, men det er fordi hun høres ut som en fjortiss når hun snakker.

Er det bare meg som begynner å bli dritt lei av Rune og Ida? Håper virkelig en av de ryker ut snart så vi får se noe annet enn tøffel-pjatt. Jeg kunne godt tenke meg å se hva de andre 10 driver med jeg...

Litt pinlig å innrømme at jeg ser på PH siden jeg er godt voksen. Men det gjør jeg altså. :sjenert:

Rune bør komme seg vekk fra Ida, hun har han rundt tommelfingeren. Det gjør henne ingenting å si til Rune at hun gjerne hadde hatt sex med Vegard igjen..hæ!!! Ida er ikke bra for Rune, han virker alt for god for den type jenter..

Veldig enig i disse tre innleggene!

nå synes jeg Noor skal forlate huset!!! får noja hver gang hun åpner kjeften og jeg skjemmes på hennes vegne!!!! :rope:

sånn...måtte bare få det ut :filer:

Må si at jeg er ganske enig her også :sjenert:

Jeg håper at Ida eller Rune ryker snart. Tviler på at jeg orker å følge med hver kveld om de blir der inne mye lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper faktisk at Vegard blir. Tipper Ida og noor vertfall vil ha han der og at de andre da ser muligheten til å få ut rune.

Det tror jeg og. Bare pga alt drama mellom Rune, Ida og Noor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[...] Og Noor, men det er fordi hun høres ut som en fjortiss når hun snakker.

Jeg synes hun låter som en tegnefilmfigur i barne-tv. Men det samme går for de fleste oslojentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når dagens episode lagt ut på nettet?

Samboeren skal absolutt se Batman så jeg får ikke sett det :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innbiller meg at jeg så et sted at de blir lagt ut rimelig raskt, men er ikke helt sikker. Midt under programmet, kanskje?

(Nå fikk jeg lagt den inn under mine innlegg, tjohoo! :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når dagens episode lagt ut på nettet?

Samboeren skal absolutt se Batman så jeg får ikke sett det :sukk:

Man kan episodene på nettet på tv2 sine sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva SKJER med øyenskyggen til Lene???

Haha, hun ser ut som et vesen fra en dårlig science fiction-film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BOMBE at ikke Vegard gikk ut likevel da.. Syns det er litt artig at TV-produsentene antakelig ikke oppnår det de ønsker med det dramaet med de som kjenner hverandre fra før.. For eks. Vegard og Rune på samme rom - skulle sikkert bli drama men ser jo ut til å gå riktig så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo
BOMBE at ikke Vegard gikk ut likevel da.. Syns det er litt artig at TV-produsentene antakelig ikke oppnår det de ønsker med det dramaet med de som kjenner hverandre fra før.. For eks. Vegard og Rune på samme rom - skulle sikkert bli drama men ser jo ut til å gå riktig så bra!

Jaa! Og så passende at han trøndern valgte Noor da, som han ikke hadde snakket med og ikke hadde utmerket seg, slik at Rune kom på rom med Vegar :rolleyes:

Vil bare ha Ida og Vegard hjem, jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...