Gå til innhold

paradise hotel


blåmeisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nooot impressed.. tror heller ikke jeg gidder se på en time for dagen :P

De mannfolka var nok litt for metrofile for min smak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MåneSkygge
Mads som er med i ph, likner da veldig på Mads som var med i charterfeber. En av gutta som bodde der nede (i et "grisehus" forøvrig) og jobbet som bartender

Der var det jeg hadde sett han ja :jepp: Satt å lurte veldig på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes han Rune var skikkelig pen jeg :) Litt usikker på navnet, men han med eksdama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, tragiske greier..

De hadde jo kopiert den danske versjonen i stor grad.

Kopiert? Hvordan det? Jeg trodde dette ble likt uansett land jeg...

Så ikke på i går kveld. Men har sett både den amerikanske og den danske. Dette er jo likt opplegg uansett. En gjeng med unge mennesker som er villig til å gjøre alt på tv... Plasser de i luksuriøse omgivelser under varmere himmelstrøk og si at de må få seg en (senge)partner for å gå videre. Hvor forskjellig kan det bli fra land til land?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Kopiert? Hvordan det? Jeg trodde dette ble likt uansett land jeg...

Så ikke på i går kveld. Men har sett både den amerikanske og den danske. Dette er jo likt opplegg uansett. En gjeng med unge mennesker som er villig til å gjøre alt på tv... Plasser de i luksuriøse omgivelser under varmere himmelstrøk og si at de må få seg en (senge)partner for å gå videre. Hvor forskjellig kan det bli fra land til land?

Fordi at de har med et ekskjærestepar i tillegg til ei dame ekstypen har rota med ute på byen. Akkurat det samme i den danske.

--

Først Charterfeber og så Paradise Hotel?!

Hva blir det neste? Statistrollei Cæsar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shayla

Jeg syns dette var ren underholdning, og det er vel meningen. Kommer nok til å følge med de dagene jeg er hjemme kl 21:30.

Syns ikke det er så rart at norge har kopiert ideen til Danmark, det var jo en stor slager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lizz_*
Oppdaget ved en tilfeldighet at danske ph startet i går. Der var Gleager tilbake og det var fem jenter der og alle hadde Gleager rotet med før... Noen av de virket rimlig betatt av han enda. Men det er på dansk tv så litt vanskelig å få med seg hva de sier hele tiden :)

Vet du hvilken kanal det går på??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Panana

Først syntes jeg han Petter så litt kvalm ut (når jeg så forhåndsreklamen), Men når jeg så programmet så syntes jeg faktisk han var litt kul. Ikke sånn kjærestematerialekul, men kompiskul. Men lurer litt.... kan han være homo...?

Mats og hun Lene(?) hadde vel sex allerede første kvelden vel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Hahahaha, kjempe morsomt at hun Ida sier at hun er sååå flott om seg selv og at de andre er truet av hun, når hun har de.. flotte(?) tennende :fnise: Men er bra med selvtillit da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TittTitt
syns det var ganske sært at hun Ida går og sprader rundt i gstring..

Det syntes jeg og, ihvertfall den første tiden. Men hadde skjønt det vis det hadde gått en god stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...