Gå til innhold

paradise hotel


blåmeisa

Anbefalte innlegg

Gjest skoeska

Tror han med blå- og hvitstripete skjorte bak Noor er Øystein. Mener å si at jeg har sett han i den skjorta før. Håper i så fall Noor velger ham! Han KAN bare ikke ryke! Håper han og Iris blir et par jeg, de er veldig søte begge to (spesielt Øystein da ;) ), og det hadde jo vært litt morsomt mtp Nanna.. Hun er jo ganske så "keen på" han.

Ellers syns jeg det er ganske ekkelt at Ida og Rune bruker ordet pule hele tida. Liker ikke det ordet! Får det hele til å høres så vet ikke, skittent ut.

Synes forøvrig synd på Rune, han virker veldig (dum)snill, og er jo helt klart ikke over Ida. Men hun er over ham.. Han bare ser det ikke. Stakkar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hø? Har Noor vært glamourmodell?!

Når begynte Villmarkslivs Amfibiespesial med utbrettbar midtside? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers syns jeg det er ganske ekkelt at Ida og Rune bruker ordet pule hele tida. Liker ikke det ordet! Får det hele til å høres så vet ikke, skittent ut.

Synes forøvrig synd på Rune, han virker veldig (dum)snill, og er jo helt klart ikke over Ida. Men hun er over ham.. Han bare ser det ikke. Stakkar.

Det får dem til å fremstå som folk som tar veldig lett på det med sex!!

Og Rune. Han stiller Ida spørsmål og får sårende svar (ihvertfall synes jeg det) også gir han henne bare en klem og sier natta da jenta mi - som om det er helt vanlig at han blir tråkka på - han godtar det!!! Åååhhhhh....

Jeg syns litt synd på ham. Men jeg har mest lyst til å filleriste ham!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karakas
:murvegg:

Hjernecellene til Vegard jobbet virkelig hardt når han måtte svare på hvem han ville stille seg bak, som han var blitt så godt kjent med..... :murvegg:

Dum og deil.... nei forresten ikke deilig. Bare dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hø? Har Noor vært glamourmodell?!

Når begynte Villmarkslivs Amfibiespesial med utbrettbar midtside? :klø:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får dem til å fremstå som folk som tar veldig lett på det med sex!!

Og Rune. Han stiller Ida spørsmål og får sårende svar (ihvertfall synes jeg det) også gir han henne bare en klem og sier natta da jenta mi - som om det er helt vanlig at han blir tråkka på - han godtar det!!! Åååhhhhh....

Jeg syns litt synd på ham. Men jeg har mest lyst til å filleriste ham!!!!

Sitter med noenlunde samme inntrykk. Ida er definitiv mannen i dét forholdet :tronderbart: ...Rune mangler bare forkle og hijab :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Sheila_*
Det får dem til å fremstå som folk som tar veldig lett på det med sex!!

Og Rune. Han stiller Ida spørsmål og får sårende svar (ihvertfall synes jeg det) også gir han henne bare en klem og sier natta da jenta mi - som om det er helt vanlig at han blir tråkka på - han godtar det!!! Åååhhhhh....

Jeg syns litt synd på ham. Men jeg har mest lyst til å filleriste ham!!!!

Helt enig. Og jeg tror ikke han spiller dumsnill for å være taktisk. Han godtar alt Ida gjør han... Han kan si han er såret men samtidig så lar han henne bare fortsette. Og når han har fortalt at han har blitt lei seg for noe alvorlig så tar isprinsessa å anklager ham for å ha gjort... INGENTING! Dvs. sittet i trappa med ei kjerring, som hun sa. Det var liksom like ille for henne som det måtte være for ham å se henne med Vegard og at hun sa at hun godt kunne pult Vegard igjen. Hallo.... Også bruker Ida Rune til å få trøst fordi hun ble dårlig behandlet av Vegard. Rune skal liksom trøste Ida for at Vegard er en dust???

Hallo Rune. Slutt å være tøffel. Kom på rom med Iris og drit i Ida!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Se og hør har faktisk klart å avsløre hvem som ryker i dag i tv-guiden sin.

Det står omtale av episoden som kommer til mandag - og der står navnene på alle de gjenværende deltagerne.

Kan legge ut en spoiler om noen vil vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se og hør har faktisk klart å avsløre hvem som ryker i dag i tv-guiden sin.

Det står omtale av episoden som kommer til mandag - og der står navnene på alle de gjenværende deltagerne.

Kan legge ut en spoiler om noen vil vite.

Neineineiii ikke si noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Per_*
Det står det samme i vg's tv-guide som det sto i se og hør.

Disse to ryker:

Odd-Ivar og Vegard

Dette er jo bare tull. Det er jo fordi de kom inn senere de ikke står der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Dette er jo bare tull. Det er jo fordi de kom inn senere de ikke står der....

Nei, it makes sense. Han trønderen har ikke funnet seg noen, samtidig så er jo Noor helt betatt av Øystein. Og selv om hun liksom lovte å være trofast med Vegard, så vet du jo hvordan hun er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Er det sånn at det kommer inn nye deltagere hver uke? For de må jo ha fler av det ene kjønnet, liksom... Skjønner ikke helt dette opplegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har bare sett gårsdagens episoden + denne, så jeg har et spørsmål:

Hvorfor stiller Petter seg bak Iris, og ikke Øystein? De er jo tiltrukket av hverandre, og jeg trodde Iris og Øystein er på samme 'lag'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...