Gå til innhold

paradise hotel


blåmeisa

Anbefalte innlegg

Dessuten, om det så faktisk hadde stått Lene Sortevik der, så er det ikke dermed sagt at det bare er en person i hele verden som heter Lene Sortevik. Det kunne ha vært en danske for den saks skyld. Men sjekk selv, hun står ikke på lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessuten, om det så faktisk hadde stått Lene Sortevik der, så er det ikke dermed sagt at det bare er en person i hele verden som heter Lene Sortevik. Det kunne ha vært en danske for den saks skyld. Men sjekk selv, hun står ikke på lista.

Kanskje de ikke har oppdatert og sendt Lene en ny utgave? (sen anmällan) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skolekarakterer fra videregående er vel egentlig revnende likegyldig i denne sammenhengen hvor det dreier seg om mobbing og oppførsel på PH. At man er god i matte, kjemi og geografi sier ingenting om sosial intelligens.

Jeg tviler ikke på at det kan være deltagere der som kan ha gode karakterer fra skolen. Det som ryster de fleste er vel imidlertid mangelen på empati og respekt for sine medmennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skolekarakterer fra videregående er vel egentlig revnende likegyldig i denne sammenhengen hvor det dreier seg om mobbing og oppførsel på PH. At man er god i matte, kjemi og geografi sier ingenting om sosial intelligens.

Jeg tviler ikke på at det kan være deltagere der som kan ha gode karakterer fra skolen. Det som ryster de fleste er vel imidlertid mangelen på empati og respekt for sine medmennesker.

Digg om Lene er smart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er litt glad i Kevin akkurat nå. :)

Ja, da er vi too :)

btw, lillebroren min på 13 år sa at Lene ser ut som et spøkelse.

Han ser ikke på paradise hotel til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de ikke har oppdatert og sendt Lene en ny utgave? (sen anmällan) :)

Bare innrøm det. Bløffen din er avslørt og du virker bare mer patetisk enn noensinne, Lene.

Å forfalske et dokument for å få det til å se ut som om du skal bli lege er jo helt vannvittig. For en taper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tviler ikke på at det kan være deltagere der som kan ha gode karakterer fra skolen.

Mulig Kevin fikk gode karakter, men at Lene og Nanna fikk det er vel heller svært tvilsomt. Jeg tror de bør holde seg til å selge kebab.

Og om de ved et under hadde hatt gode karakterer, så hadde det i såfall ikke vært på grunn av deres prestasjoner, men ganske enkelt fordi de hadde hatt sex med læreren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig Kevin fikk gode karakter, men at Lene og Nanna fikk det er vel heller svært tvilsomt. Jeg tror de bør holde seg til å selge kebab.

Og om de ved et under hadde hatt gode karakterer, så hadde det i såfall ikke vært på grunn av deres prestasjoner, men ganske enkelt fordi de hadde hatt sex med læreren sin.

Lene var taktisk ja, ville at det på google skulle gå rykter om at hun var flink på skolen og kom på medisin. Hahahhaa. Google er god å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Samtliga som är namngivna har gett sitt tillstånd till namnpublicering vid anmälan."

Det vil si at Lene fikk en egen liste da. Verre er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kevin var smart da han valgte å redde M.Han forsto tidlig det Lene ikke forsto: Han er med i et tv program som halve Norge vil ha en mening om og det han gjorde der inne vil få konsekvenser for han når han kommer ut. Ved å ta det valget han gjorde i dag så har han fortsatt den autoriteten og respekten han trenger i sin jobb. Han står fram som en liten helt og alle liker helter. Han var også snill med Negar (var han ikke det da?) Pluss at han vil nok kunne velge og vrake i jenter når han kommer ut.

Lene får fingeren av ukjente folk på gata og har EN krampeaktig venn på et forum på nettet som forsvarer henne for alt det er verdt. Jeg vil tro deltagelsen hennes på PH har kostet mer enn den har smakt.

Lei av hele Lene nå merker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Samtliga som är namngivna har gett sitt tillstånd till namnpublicering vid anmälan."

Det vil si at Lene fikk en egen liste da. Verre er det ikke.

Jepp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller det noen rolle om hvor Lene skal studere egentlig? Skulle ønske vi kunne diskutere hva som skjedde på PH jeg. evnt Lage en egen tråd bare for de som vil diskutere sladder om Lene :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å snakke om noe annet ;) :

Synes det er rart at det ikke ble vist noenting om gjensynet og relasjonen til Camilla og André. Skulle tro de så et potensiale for action av ene eller andre slaget der, men det druknet vel i alt det andre rabalderet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er forresten listen over de som er aktuelle til medisinstudiet ved Karolinska (krever 5,7 i snitt, dvs mye høyere enn i Oslo), Lene er på den.

unnskyld meg, men legger ved poenggrensene for å komme inn på medisin i oslo i fjor; UIO 185740 UIO Medisin, start høst 75.3 664 65.2 387 75.3 1139 65.2 671

UIO 185745 UIO Medisin, start vår 74.3 647 63.8 374 74.3 1042 63.8 606

7,5 altså.

http://www.samordnaopptak.no/info/soekerta...nser/index.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tara_*
Tror _lene_ er lene?

Nei, _lene_ har jo skrevet her lenge. Dessuten skal ikke PHlene gifte seg tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unnskyld meg, men legger ved poenggrensene for å komme inn på medisin i oslo i fjor; UIO 185740 UIO Medisin, start høst 75.3 664 65.2 387 75.3 1139 65.2 671

UIO 185745 UIO Medisin, start vår 74.3 647 63.8 374 74.3 1042 63.8 606

7,5 altså.

http://www.samordnaopptak.no/info/soekerta...nser/index.html

Lol! Er du så dum? Går det an å få 8 på prøver da? Det er noe som heter tilleggspoeng! Man har ikke tilleggspoeng i Sverige. Forøvrig tar de inn bare 30 stk i året ved Karolinska på karakterkvoten, så den er nok litt høyere (i tillegg bor det dobbelt så mange i Sverige). Det går ikke an å komme inn i Sverige med under 5,7 på vanlig karakterkvote.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

unnskyld meg, men legger ved poenggrensene for å komme inn på medisin i oslo i fjor; UIO 185740 UIO Medisin, start høst 75.3 664 65.2 387 75.3 1139 65.2 671

UIO 185745 UIO Medisin, start vår 74.3 647 63.8 374 74.3 1042 63.8 606

7,5 altså.

http://www.samordnaopptak.no/info/soekerta...nser/index.html

Siterer fra ANSA:

Medisinstudier i Sverige er sterkt adgangsbegrenset og tilbys ved 6 universiteter.

Du må ha følgende fag fra vgs.: 3 MX/MY (5+5+3 uketimer), 3FY, 2KJ og 2BI (/3BI). De fleste tas opp kun på grunnlag av karakterer. Man må stort sett ha beste karakter i alle fag for å komme inn og et snitt på 5,7 og oppover.

En annen mulighet er å ta Högskoleprovet, en svensk allmennkunnskapstest. Svært godt resultat på testen samt fem års arbeidserfaring kan gi grunnlag for opptak. Linköpings Universitet har også opptak basert på intervju, men du må igjen ha svært gode karakterer for å bli tatt inn til intervju.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margretefan

Jeg håper det går som Kevin sier, at Margrete går ut av hotellet med et smil om munnen. Og det smilet håper jeg kommer av at hun har vunnet hele shiten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_s_*
Lol! Er du så dum? Går det an å få 8 på prøver da? Det er noe som heter tilleggspoeng! Man har ikke tilleggspoeng i Sverige. Forøvrig tar de inn bare 30 stk i året ved Karolinska på karakterkvoten, så den er nok litt høyere (i tillegg bor det dobbelt så mange i Sverige). Det går ikke an å komme inn i Sverige med under 5,7 på vanlig karakterkvote.

Pass deg litt da. Er temmelig sikker på at den personen du quoted visst om tillegspoeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol! Er du så dum? Går det an å få 8 på prøver da? Det er noe som heter tilleggspoeng! Man har ikke tilleggspoeng i Sverige. Forøvrig tar de inn bare 30 stk i året ved Karolinska på karakterkvoten, så den er nok litt høyere (i tillegg bor det dobbelt så mange i Sverige). Det går ikke an å komme inn i Sverige med under 5,7 på vanlig karakterkvote.

Visste ikke at de ikke bruker tilleggspoeng i Sverige. Men den lista du har lagt ut beviser jo heller ingenting. Kan være DU har laget lista for alt vi vet, og om lista er ekte, så kan det jo hende den bare er en liste over søkere, ikke nødvendigvis aktuelle kandidater til studiet. Har vanskelig for å tro at Lene, som har totalt NULL selvinnsikt, har struktur, disiplin, og dessverre brains nok til å studere medisin. Sorry altså. Drikker for mye gjør hun også. Aldri i verden om hun kunne fullført noe sånt med den livsstilen hun gir inntrykk av å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...