Gå til innhold

paradise hotel


blåmeisa

Anbefalte innlegg

Ved det sier han jo også at han ikke behøver noen å stå sammen med neste gang. Hvem skal han velge da når han sender Karita hjem nå og ikke ønsker å ha M som partner?

Jeg tror han ønsker å ha M som partner, men vil ikke si det til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ved det sier han jo også at han ikke behøver noen å stå sammen med neste gang. Hvem skal han velge da når han sender Karita hjem nå og ikke ønsker å ha M som partner?

Kevin vet GODT at han lett kan få Noor, Therese el Magrethe som partner. NÅR HAN VIL. Det lukter jo svidd lang vei. Er bare for å gjøre seg selv reèl for å føle seg bedre.

Wait and see. Om ikke det jeg sier er tilfelle er det uansett en baktanke med det han gjorde "for" Magrethe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter bare jatter med kule Kevin.

Kevin er så innmari kul og pleier å gå mot strømmen.

Noor napper skjeggstubber fra haka innimellom all smiskingen og manipuleringen rundt omkring. "Camilla, så søøøt du eeeer".

Karita furter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Therese virker som en bra dame! Dame med bein i nesa og som står for sine egne meninger.

Syntes du virkelig at NOEN av de menneskene på Paradise er mennesker med bein i nesa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter bare jatter med kule Kevin.

Kevin er så innmari kul og pleier å gå mot strømmen.

Noor napper skjeggstubber fra haka innimellom all smiskingen og manipuleringen rundt omkring. "Camilla, så søøøt du eeeer".

Karita furter.

ha ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får liksom ikke helt den gode følelsen når Kevin sier: ...at hun ikke går ut herfra trist og lei seg, men heller går ut med et smil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk gud for Therese. Man trenger liksom noen å heie på!

Vel, jeg heier fortsatt på Yvonne. Jeg håper hu kommer inn i finaleuka og vinner hele driten. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...