Gå til innhold

paradise hotel


blåmeisa

Anbefalte innlegg

Gjest Kråkaa
Synes det er temmelig mye usakeligheter ute og går på forumet her lately.. Begynner å bli litt lei av å lese krangler der det er Nattens Rytter vs resten. Er vi ikke ferdig med at Lene jobber i kebabkjappe, at M er falsk, Lenes sminke osv osv osv? Synes det er en smule oppbrukt og usakelig.

Veldig veldig enig! Lets move on :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, i Norge har vi tilleggspoeng (ikke i Sverige). Man kan få inntil 10 poeng (dvs. + fordypning + realfagspoeng). I tillegg har vi en sekundærkvote, hvor man kan få mange flere tilleggspoeng (opptil 12 poeng mer tror jeg). I Sverige ser man bare på karaktergjennomsnittet. Det er ikke så mange på medisin i Norge som har mye over 5,5.

Jo, det er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MåneSkygge
Jeg synes det er rett og slett tåpelig å bruke argumentene dere kommer med til tider. hva i alle dager har det med PH å gjøre at Lene jobber i kebabkjappe??

Det blir så mye usaklig at man ikke gidder og henge med lenger...

Nå begynner det :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er det.

Mener du karaktersnittet? Mulig det er mange i sekundærkvoten som tar oppigjen fag ja. Men stort sett er vel ikke snittet "de fleste har" så mye over inntaket. Det slenger alltid en del med 5,7-5,8, men de er faktisk ikke så mange (de fleste har maks tilleggspoeng oppå det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som synes Lene har et jævlig ekkelt tonefall i dag? Eller har hun alltid hatt det? Er det sånn at heksen hun ble forrige dagen fremdeles sitter i? Det høres sånn ut:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare meg som synes Lene har et jævlig ekkelt tonefall i dag? Eller har hun alltid hatt det? Er det sånn at heksen hun ble forrige dagen fremdeles sitter i? Det høres sånn ut:S

Hun er bare gjennomført usympatisk på alle mulige måter. Jeg har en sterk feeling på at Kevin går til Margrethe - han er lur til å skjønne at folk har sympati med henne og han er en PLayheeeeeeeeeeer hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får frysninger hver gang Lene kommer med "menneske" kommentaren sin, aldri hørt noen høres så nedlatende ved kun bruk av et ord. Lene må jo være det mest oppblåste, kvalme, "menneske" i tvens historie.

Og Andre er jo bare latterlig, voks deg et par!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Noor, hvem mener du bør ryke ut av PH?

- Margrethe.

- Hvorfor det?

- Neeeei asså, .....hmmm.... asså..... hmmm... asså, hun er liksom bare så falsk liksom....

- Hvordan da?

- Neeei asså........... mmm... hmmm......., hun spiller et spill, liksom.....

:regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Noor, hvem mener du bør ryke ut av PH?

- Margrethe.

- Hvorfor det?

- Neeeei asså, .....hmmm.... asså..... hmmm... asså, hun er liksom bare så falsk liksom....

- Hvordan da?

- Neeei asså........... mmm... hmmm......., hun spiller et spill, liksom.....

:regn:

Jeg ler meg i heeeeeel :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene og Nannas fremtid: Tigge penger fra uteliggere. Ingen andre vil gi dem, og uteliggerne vet ikke hvem disse to er. Kanskje vil noen prøve å kaste ei krone eller to i hodet deres...men tviler...de tar vel heller steiner i stedet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser ut til at jeg var for tidlig ute med å si at vi kunne gi Lene en kjans nå.

Det ser ikke ut til at hun har endret seg noe spesielt. Noor har jo heller ikke lært noe.

Håpløse mennesker :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg enig med deg i. Og jeg har nok vært litt på kanten selv også. Men samtidig har jeg vist til spesielt noen av "Nattens Gåseridder" eller hva navnet var sine innlegg som har vært over kanten rundt M. Da har jeg vinklet tilsvarende innlegg for å vise hvor urimelig hun/de var. Og da har hun reagert? Men det er jo litt morsomt å høre hvor mye dumt en "fjortis" klarer å vri ut på et forum :fnise:

missluna: Heter du Cecilie? Tror jeg vet hvem du er isåfall:)

Nei, jeg heter ikke Cecilie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...