Gå til innhold

paradise hotel


blåmeisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det noen form for taktikk det Kevin gjør?

Taktisk på den måten at de der inne synes bra om han (unntatt horene) OG at vi liker ham bedre selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kråkaa
Er det noen form for taktikk det Kevin gjør?

Ved å nærmest frede Marg? Hun som har blitt lynsjet de siste dagene? Nei. Tror nok ikke det er taktikk.

Og det Petter sa om Kevins gjerning; Ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Kevin nå. Håper Karita angret bittert på at hun sendte hjem Alex for "fellesskapet" som hun nå kastes rett ut av.

Endret av Anemsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enste jeg syntes var litt sløkket at han Kevin sa "Bare for denne gang.

hehe, det er jo det samme som å si jeg gjør dette for å reske min egen samvittighet :forvirret:

Endret av *Nessa*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva Karita mener hun gjorde for Kevin. Det var jo Alex og Mats hun sto mellom da hun skulle velge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Kevin nå. Håper Karita angret bittert på at hun sendte hjem Alex.

Alex hadde valgt Magrethe uansett... Så bergenser "jenta" hadde måtte dratt uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karita!! Du gjorde det ikke for Kevin! Du gjorde det ene og alene for din egen del.. Ikke lat som du bryr deg!

"Eg står ikkje og pissar de andre oppetter ryggen!!" Psst.. Det er ikke så veldig kvinnelig å snakke om "piss" hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex hadde valgt Magrethe uansett... Så bergenser "jenta" hadde måtte dratt uansett...

Tror du det? Er litt usikker, jeg. Han sa vel at han skjønte at han måtte holde seg til "fellesskapet" en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva Karita mener hun gjorde for Kevin. Det var jo Alex og Mats hun sto mellom da hun skulle velge..

For hvis Karita hadde valgt Alexander, ville Lene valgt Mats å da måtte Kevin ha reist som er "partneren" til Lene, den gangen. Inviklet SHIT. hehe

Endret av *Nessa*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det enste jeg syntes var litt sløkket at han Kevin sa "Bare for denne gang.

hehe, det er jo det samme som å si jeg gjør dette for å reske min egen samvittighet :forvirret:

Ved det sier han jo også at han ikke behøver noen å stå sammen med neste gang. Hvem skal han velge da når han sender Karita hjem nå og ikke ønsker å ha M som partner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Eg står ikkje og pissar de andre oppetter ryggen!!"

Lol, Karita (Kadrita) har pissa folk oppetter ryggen siden det minuttet hu kom inn på hotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. er det ikke litt "åpenlyst" at de vil vi skal tro at Karita må dra? Tror kanskje det kommer en tvist jeg (håper Lene må dra).

Liker Kevin jeg, han er en luring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...