Gå til innhold

paradise hotel


blåmeisa

Anbefalte innlegg

Hun er flink til å selge kebaber :fnise:

Hun var flink på skolen og har god hukommelse. Lene i et nøttskall: "Hard mot de harde og myk mot de myke" Magga var falsk, derfor motreaksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lene:

- pedohore!

- pedohore!

- pedohore!

- pedohore!

- pedohore!

- pedohore!

- pedohore!

- #%¤!/%#%!!!

Triana:

- mobbing tillates ikke her på Paradise Hotel.

Lene

- Ka før nåkke? Det trengs to førr å danse tango!

:regn:

Men hun er jo nordlending, som det sies. Det forklarer og unnskylder alt som en annen sier her på forumet. Og ellers er det jo slik at det er bare siste ting man gjør galt som teller. Leksen er altså å gjøre mye galt, bortforklare det siste og man er ferdig med det. Jammen meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du får indirekte si at du mener M er stygg, men vi får ikke gjøre det samme med Lene. Er du kanskje nordlending du også? Da er jo alt unnskyldt.

Men la meg forsøke samme metode: Hvis jeg treffer Lene på gaten så skal man ikke si at hun foreksempel er stygg. (selv om du mener det) Ok?

Det stemmer, men hun er da ikke stygg så det blir bare rart om du sier.

Endret av Nattens rytter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var flink på skolen og har god hukommelse. Lene i et nøttskall: "Hard mot de harde og myk mot de myke" Magga var falsk, derfor motreaksjonen.

Ok, siden du er ærlig så åpner det opp for at vi kan være det samme.

Jeg hadde ønsket at Lene var falskt for den personligheten hun har er ikke noe å strebe etter. Menmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle
Hun var flink på skolen og har god hukommelse. Lene i et nøttskall: "Hard mot de harde og myk mot de myke" Magga var falsk, derfor motreaksjonen.

Hvordan vet du at M var falsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, siden du er ærlig så åpner det opp for at vi kan være det samme.

Jeg hadde ønsket at Lene var falskt for den personligheten hun har er ikke noe å strebe etter. Menmen...

Du får se i kveld da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer, men hun er da ikke stygg så det blir bare rart om du sier.

Smaken er nå forskjellig. Jeg synes ikke Lene har noe særlig utseende å komme med. Litt uteligger eller narkoman-feeling. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var flink på skolen og har god hukommelse. Lene i et nøttskall: "Hard mot de harde og myk mot de myke" Magga var falsk, derfor motreaksjonen.

Margrethe var falsk? Det er vel strengt tatt ikke en eneste person der inne som ikke er falsk. Lene motsier seg selv hele tiden, først påstår hu at hun står inne for alt hu har sagt, og så plutselig snur a 180 grader og sier det motsatte. For ikke å snakke om Noor, som først sier at hu ikke liker mobbinga, for deretter å gå rett bort til Nanna og fortsette å baksnakke M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er nå forskjellig. Jeg synes ikke Lene har noe særlig utseende å komme med. Litt uteligger eller narkoman-feeling. :goodbye:

Neida, hun er bare uheldig med sminken. Men ansiktet er pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margrethe var falsk? Det er vel strengt tatt ikke en eneste person der inne som ikke er falsk. Lene motsier seg selv hele tiden, først påstår hu at hun står inne for alt hu har sagt, og så plutselig snur a 180 grader og sier det motsatte. For ikke å snakke om Noor, som først sier at hu ikke liker mobbinga, for deretter å gå rett bort til Nanna og fortsette å baksnakke M.

Det stemmer det med Noor ja. Hun har en svak karakter.

Endret av Nattens rytter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle
Smaken er nå forskjellig. Jeg synes ikke Lene har noe særlig utseende å komme med. Litt uteligger eller narkoman-feeling. :goodbye:

Samboeren min synes hun ser ut som en fæl narkoman. Han blir forbannet hver gang hun er på skjermen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min synes hun ser ut som en fæl narkoman. Han blir forbannet hver gang hun er på skjermen :fnise:

Ser du ikke likheten med Keira Kneightley? Jeg synes at de er ganske like. Lene kunne vært modell om hun ikke røykte så mye.

Hun har mottatt mange frierbrev fra mannlige beundrere for å si det slik.

Endret av Nattens rytter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hun er jo nordlending, som det sies. Det forklarer og unnskylder alt som en annen sier her på forumet. Og ellers er det jo slik at det er bare siste ting man gjør galt som teller. Leksen er altså å gjøre mye galt, bortforklare det siste og man er ferdig med det. Jammen meg...

Ja. :popcorn:

Hvis man er født nord for Polarsirkelen så har man automatisk fått et frikort og kan si og gjøre akkurat hva man vil uten at det får noen konsekvenser.

:regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er temmelig mye usakeligheter ute og går på forumet her lately.. Begynner å bli litt lei av å lese krangler der det er Nattens Rytter vs resten. Er vi ikke ferdig med at Lene jobber i kebabkjappe, at M er falsk, Lenes sminke osv osv osv? Synes det er en smule oppbrukt og usakelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. :popcorn:

Hvis man er født nord for Polarsirkelen så har man automatisk fått et frikort og kan si og gjøre akkurat hva man vil uten at det får noen konsekvenser.

:regn:

Man forventer da mer fra folk som er født langs bibelbeltet enn i Oslo hva angår moral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er vi ikke ferdig med at Lene jobber i kebabkjappe, at M er falsk, Lenes sminke osv osv osv?

Selvfølgelig er vi ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle
Ser du ikke likheten med Keira Kneightley? Jeg synes at de er ganske like. Lene kunne vært modell om hun ikke røykte så mye.

Hun har mottatt mange frierbrev fra mannlige beundrere for å si det slik.

For all del; hun har et godt utgangspunkt. Stygg er hun i hvert fall ikke. Røyken synes ikke så godt (enda) på en 26 år gammel hud, og hun sminker seg ikke bra. Oppførselen gjør også at jeg får avsmak. Bortsett fra dette er hun pen. Ikke kjempe, men normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er temmelig mye usakeligheter ute og går på forumet her lately.. Begynner å bli litt lei av å lese krangler der det er Nattens Rytter vs resten. Er vi ikke ferdig med at Lene jobber i kebabkjappe, at M er falsk, Lenes sminke osv osv osv? Synes det er en smule oppbrukt og usakelig.

Eller omvendt? Jeg synes at man bør "seponere" Lene-debatten. Den er oppbrukt. Kan man heller ikke bare se fremover. Ting bedrer seg nå i Paradise. Lene kommer ikke til å gjøre Margrethe noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...