Gå til innhold

paradise hotel


blåmeisa

Anbefalte innlegg

Liker ikke hva Lene har gjort, men synes egentlig ganske synd på hu.

Det er ingen ting hun får gjort nå annet enn å si unskyld.

Hun kan ikke spole tiden tilbake og forandre det som har skjedd.

Utrolig synd at mennesker ikke klarer å skjønne det, nå kan hun vel ikke selge kebab trygt til fulle mennesker på natten lenger.

Dette kan ikke være lett for henne... Og ja jeg vet, var ikke lett for M heller.

Men det å bli "hatet" av tilfeldige folk på gaten for å ha driti seg ut på tv må være 1000 ganger værre...

Sikkert ikke lett - men dersom man oppfører seg slik hun gjordet så kan hun heller ikke forvente støtte fra alle!

Det kom jo ikke overraskende på henne heller da - da hun faktisk hadde TV kameraer rundt seg! At hun var hjernedød i øyeblikket hun skjelte ut et annet menneske på den styggeste måte får hun ta på sin egen kappe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert ikke lett - men dersom man oppfører seg slik hun gjordet så kan hun heller ikke forvente støtte fra alle!

Det kom jo ikke overraskende på henne heller da - da hun faktisk hadde TV kameraer rundt seg! At hun var hjernedød i øyeblikket hun skjelte ut et annet menneske på den styggeste måte får hun ta på sin egen kappe!

Egentlig litt enig, hun dreit jo bevisst ut M, eller prøvde, på tv.

Kanskje hun trenger å få selvtilliten jekket ned noen hakk.

Og det er hun ihvertfall ikke alene om å trenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig litt enig, hun dreit jo bevisst ut M, eller prøvde, på tv.

Kanskje hun trenger å få selvtilliten jekket ned noen hakk.

Og det er hun ihvertfall ikke alene om å trenge!

Nemmlig og takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke lett - men dersom man oppfører seg slik hun gjordet så kan hun heller ikke forvente støtte fra alle!

Det kom jo ikke overraskende på henne heller da - da hun faktisk hadde TV kameraer rundt seg! At hun var hjernedød i øyeblikket hun skjelte ut et annet menneske på den styggeste måte får hun ta på sin egen kappe!

Vil legge til noe her. Tror det hadde vært "enklere" å skjønne det Lene gjorde hvis det var snakk om en enkel hendelse. Selvfølgelig er det ille selv om det bare har skjedd en gang, men det blir vanskelig å se at dette var en glipp fra Lenes side siden dette pågikk over mange dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det å bli "hatet" av tilfeldige folk på gaten for å ha driti seg ut på tv må være 1000 ganger værre...

Ja, men det burde møkkakjerringa ha tenkt på før hu gikk inn i Paradise Hotell og mobbet en uskyldig person i flere dager med 30 kameraer rundt seg og et publikum på flere hundre tusen TV-seere.

Og Lene skal plutselig bli lege nå? Lol, hun har ikke IQ nok til å stave ordet lege engang.

Det er forresten pussig hvordan Nattens Bitch (dvs Lene) er veldig enig med seg selv, og kommenterer sine egne innlegg under aliaset Gjest for å få det til å se ut som om noen er enige med hennes selvmedlidende, egoistiske synspunkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det to jenter som må gå i kveld? eller glemmer jeg en gutt?

Jeg kommer bare på 4 gutter, og 6 jenter... Pussig.

William, Kevin, Andre og Petter. Var det flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det to jenter som må gå i kveld? eller glemmer jeg en gutt?

Jeg kommer bare på 4 gutter, og 6 jenter... Pussig.

William, Kevin, Andre og Petter. Var det flere?

Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en som ikke var med på mobbingen, og det var William. Han var den eneste som sa i fra i plenum og alle de andre sa ikke noe spesielt. Derfor har samtlige der inne vært med på mobbingen,f or den som tier samtykker. Det er i mine øyne like gale å tie, bare for å redde seg selv. Andre er en feiging, for selv under pandoras eske satt han og stammet og visste ikke helt hva han skulle si når det ble spurt hvorfor han ikke forsvarte margrete.

Og den som kan si at Margrete ikke ble mobbet, driver kanskje med mobbing selv og klarer derfor ikke å se det gale i det. Jeg syns det gikk alt for lang tid før TV3 valgte å bryte inn, og konsekvensen burde vært mye større. Det ble ikke riktig at Nanna var den eneste som måtte dra, selv om hun ahdde stor skyld i det som skjedde. Lene var den verste mobberen i ansiktet på Margrete, og de andre jattet med når Margrete snudde ryggen sin. Nanna tok Margrete noen ganger, men det verste sa hun bak ryggen på Margrete.

Det krever utrolig mye styrke av et menneske å bli i en slik setting, når man regelrett blir fryst ut av resten av gjengen. Jeg hadde pakket og dratt, men jeg hadde gjort et meget stort nummer ut av det når jeg kom ut, og hadde forlangt at TV3 gjorde noe med saken.

Mobbing er aldri greit, uansett hvordan man er som person eller ikke. Om Margrete har en fin personlighet eller ikke, er det få av oss som vet, for hun har ikke fått lov til å være seg selv der inne på grunn av mobberene.

Jeg har hatt stor sansen for Lene, og håpet en periode at hun skulle vinne, men det gjør jeg ikke nå. Hun har vist seg fra en side, som passer meg dårlig. Og jeg håper hun lærer mye av oppholdet der inne, og at hun blir mer tolerant ovenfor mennesker enn det hun er i dag. I alle fall om hun har planer på å bli psykolog, noe jeg håper hun ikke blir. Men alle kan forandre seg, og hun har vel noen år igjen før hun får praktisert yrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det burde møkkakjerringa ha tenkt på før hu gikk inn i Paradise Hotell og mobbet en uskyldig person i flere dager med 30 kameraer rundt seg og et publikum på flere hundre tusen TV-seere.

Og Lene skal plutselig bli lege nå? Lol, hun har ikke IQ nok til å stave ordet lege engang.

Det er forresten pussig hvordan Nattens Bitch (dvs Lene) er veldig enig med seg selv, og kommenterer sine egne innlegg under aliaset Gjest for å få det til å se ut som om noen er enige med hennes selvmedlidende, egoistiske synspunkter.

Nattens rytter er ikke Lene tror jeg... Ville heller gjetta på Nanna.

Samme nivå, liksom. ;]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kråkaa

Det jeg synes er en tankevekker er at Lene burde ha vært klar over at HUN stod for den værste mobbinga,med Nanna på en fin 2.plass. Og at det derfor burde ha vært Lene som gikk ut igår.

Men nåja,alle kan jo ikke være så perfekte som meg og så stappfull av selvinnsikt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis TV3 skal bruke så lang tid på legge ut kveldens episode vurderer jeg nesten å avlyse planene mine :fnise:

Avhengig jeg? :vetikke::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MåneSkygge
Hvis TV3 skal bruke så lang tid på legge ut kveldens episode vurderer jeg nesten å avlyse planene mine :fnise:

Avhengig jeg? :vetikke::ler:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt stor sansen for Lene, og håpet en periode at hun skulle vinne, men det gjør jeg ikke nå. Hun har vist seg fra en side, som passer meg dårlig. Og jeg håper hun lærer mye av oppholdet der inne, og at hun blir mer tolerant ovenfor mennesker enn det hun er i dag. I alle fall om hun har planer på å bli psykolog, noe jeg håper hun ikke blir. Men alle kan forandre seg, og hun har vel noen år igjen før hun får praktisert yrke.

Hun tar som det står i flere aviser en bachelor, det gir ikke grunnlag for å praktisere. Tviler dessuten på at de psykologene som har fått med seg at hun er der (og det er vel en del nå så mye som det har vært på radioen og i aviser. Mobbingen er jo stadig oppe til debatt) vil ansette henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere enn meg som føer at Andre er den nye Rune?

sånn i forhold til rare ting de lirer av seg?

Jeg tenkte med meg selv at han og Rune sikkert hadde kommet godt overrens, den dagen han kom inn.

De var veldig like "oppe i hodet". Tenker på samme måte, liksom.

Og, ja, det kommer like mange gullkorn fra begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil legge til noe her. Tror det hadde vært "enklere" å skjønne det Lene gjorde hvis det var snakk om en enkel hendelse. Selvfølgelig er det ille selv om det bare har skjedd en gang, men det blir vanskelig å se at dette var en glipp fra Lenes side siden dette pågikk over mange dager.

Håper at min tale er ganske klar!

Jeg mener denne Lene gikk langt over streken!

Greit nok å ikke like noen, men å skjelle ut noen forran TV kameraer på den måten hun gjordet er direkte idiotisk, lite gjennomtenkt og kvalmt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis TV3 skal bruke så lang tid på legge ut kveldens episode vurderer jeg nesten å avlyse planene mine :fnise:

Avhengig jeg? :vetikke::ler:

:ler:

Jeg også! Første jeg gjorde når jeg våknet i dag var å løpe til pcen for å se den nyeste episoden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte med meg selv at han og Rune sikkert hadde kommet godt overrens, den dagen han kom inn.

De var veldig like "oppe i hodet". Tenker på samme måte, liksom.

Og, ja, det kommer like mange gullkorn fra begge to.

Rune klarer å stable sammen litt flere setninger da. André presterte jo å si at de var en drittgjeng i steden for en drit fin gjeng og at det var fint å få noen å ligge med :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wacmoc
Rune klarer å stable sammen litt flere setninger da. André presterte jo å si at de var en drittgjeng i steden for en drit fin gjeng og at det var fint å få noen å ligge med :skratte:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...