Gå til innhold

paradise hotel


blåmeisa

Anbefalte innlegg

Utdrag fra den ekte lista på

http://ki.se/ki/jsp/polopoly.jsp?d=26199&a...=26456&l=sv

http://62.148.58.133/Frakt/test/ph_ekte.jpg

Utdrag fra den falske lista:

http://62.148.58.133/Frakt/test/ph_forfalskning.jpg

Legg også merke til at den ekte lista heter pil_090425.pdf

og den falske lista heter pil_050425.pdf

Dette tallet står for datoen, altså 090425 betyr 25.04.2009, som er datoen prøva skal avholdes.

Med andre ord skulle da den falske lista ha vært fra 25.04.2005, men hvis Lene hadde blitt innkalt i 2005 så er det litt pussig at:

1) Datoen for avholdelse av prøva var 25. april både i 2005 og 2009, og

2) Nøyaktig de samme personene ble innkalt i 2005 som i 2009, BORTSETT FRA Nardos Solomon som hadde blitt byttet ut med Lene Sortevik.

Nattens Gåserytter, du er avslørt.

Innlegget er endret iht KGs regler.

mrs_bond, mod

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hærregud! Kan ikke dere lage en egen tråd der dere kan diskutere snittkarakerer for å komme inn på ulike studier og der dere kan snakke om hvor vidt Lene skal bli lege, psykolog, kebabdame eller flyvertinne? De siste fire sidene har handlet om karakterer, og det er vel IKKE det som skal være temaet i denne tråden? :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det irriterer at når tv3 viser hva som skjer neste uke, kan man være sikker på at lene ikke ryker. de vil jo beholde den som er mest psyko der inne, selv om hun burde vært skjerma for seg selv for lenge siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MåneSkygge
Hærregud! Kan ikke dere lage en egen tråd der dere kan diskutere snittkarakerer for å komme inn på ulike studier og der dere kan snakke om hvor vidt Lene skal bli lege, psykolog, kebabdame eller flyvertinne? De siste fire sidene har handlet om karakterer, og det er vel IKKE det som skal være temaet i denne tråden? :kjefte:

Helt enig med deg. Tråden har sporet av veldig... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærregud! Kan ikke dere lage en egen tråd der dere kan diskutere snittkarakerer for å komme inn på ulike studier og der dere kan snakke om hvor vidt Lene skal bli lege, psykolog, kebabdame eller flyvertinne? De siste fire sidene har handlet om karakterer, og det er vel IKKE det som skal være temaet i denne tråden? :kjefte:

Helt enig! Er veldig lei av å lese om det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Christabelle
Utdrag fra den ekte lista på

http://ki.se/ki/jsp/polopoly.jsp?d=26199&a...=26456&l=sv

http://62.148.58.133/Frakt/test/ph_ekte.jpg

Utdrag fra den falske lista:

http://62.148.58.133/Frakt/test/ph_forfalskning.jpg

Legg også merke til at den ekte lista heter pil_090425.pdf

og den falske lista heter pil_050425.pdf

Dette tallet står for datoen, altså 090425 betyr 25.04.2009, som er datoen prøva skal avholdes.

Med andre ord skulle da den falske lista ha vært fra 25.04.2005, men hvis Lene hadde blitt innkalt i 2005 så er det litt pussig at:

1) Datoen for avholdelse av prøva var 25. april både i 2005 og 2009, og

2) Nøyaktig de samme personene ble innkalt i 2005 som i 2009, BORTSETT FRA Nardos Solomon som hadde blitt byttet ut med Lene Sortevik.

Nattens Gåserytter, du er avslørt.

:skratte: :skratte: :skratte:

Dritbra!

sitat endret

mrs_bond, mod

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel kanskje Cambridge Medical School hun hadde kommet inn på da, husker ikke helt. Solomon ble sikkert syk, så da fikk Lene anledning til å komme med på den oppdaterte listen.

Endret av Nattens rytter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle
Det var vel kanskje Cambridge Medical School hun hadde kommet inn på da, husker ikke helt. Solomon ble sikkert syk, så da fikk Lene anledning til å komme med på den oppdaterte listen.

:klaske:

Ja. Der har vi det. Selvsagt. Det skulle vi ha tenkt på. :kari:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, slutt å jobb så forbanna hardt for å fremstille Lene som en super-smart og kjempesnill jente, jeg regner med du er i stand til å fatte at vi som skriver her ikke vil snu pga det du skriver?

Nok er nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har absolutt ingenting til overs for Lene, og hun virker som et skikkelig hespetre der inne, MEN det er nesten for usannsynlig at hun er Nattens ridder.

Jeg tror det er en som morer seg skikkelig med å fremstille det slik.

Men igjen, hvem vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For alt jeg vet så er Lene en snill og god jente, jeg vet ikke hva slags press det er å være i en "PH-situasjon". Da PH begynte så var Lene min (og mange andre's) favoritt i en god stund, hun virket jo som en veldig så sympatisk og flott frøken.

Som jeg husker det, så snudde ting da Negar kom inn, Lene begynte å vise seg fra mindre sjarmerende sider. Da Margrethe kom inn sa det pang, og Lene viste seg som en usympatisk og notorisk mobber - helt uoppfordret slik jeg kan se det. Vi har sett to veldig forskjellige sider av Lene, jeg tror innerst inne at Lene ikke er psykisk sterk nok til å takle situasjonen, og resultatet har blitt det alle har sett. Dårlig oppførsel som det der lønner seg aldri, jeg er rimelig sikker på at hun ikke kommer til finalen.

Jeg tror vi har hengt oss opp i Lene sin oppførsel, fordi hun er den som har skreket høyest. Alle de andre, med unntak av Kevin, Therese og William, er like ille som Lene. En person som blir mobbet kjenner minst like mye, hvis ikke mer, på det å bli "stille mobbet". Misforstå meg rett, jeg har lite til overs for Lene, og jeg håper at hele situasjonen får henne til å gå inn i seg sjøl og rydde opp i hva enn som har skapt rekasjonene hennes.

Men de fleste andre der inne er virkelig ikke det dugg bedre enn Lene når det gjelder både Negar og Margrethe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at Lene er presset av hele situasjonen der inne, og det har kommet godt frem de siste dagene. Jeg tror hun er sliten, og hun går snart på veggene. Hun får rett og slett testet psyken sin der inne, og den er tydeligvis ikke så god som hun har trodd. Men jeg regner med at hun lærer av det når hun kommer ut, og at hun kommer sterkere ut av det.

Selv om jeg ikke har likt oppførselen til Lene den siste tiden, kunne det aldri falle meg inn å vise fingeren til henne eller komme med tåpelige kommentarer. Hun er i en presset situasjon, og takler det ikke like godt som de andre som er der inne. Det tror jeg i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at Lene er presset av hele situasjonen der inne, og det har kommet godt frem de siste dagene. Jeg tror hun er sliten, og hun går snart på veggene. Hun får rett og slett testet psyken sin der inne, og den er tydeligvis ikke så god som hun har trodd. Men jeg regner med at hun lærer av det når hun kommer ut, og at hun kommer sterkere ut av det.

Selv om jeg ikke har likt oppførselen til Lene den siste tiden, kunne det aldri falle meg inn å vise fingeren til henne eller komme med tåpelige kommentarer. Hun er i en presset situasjon, og takler det ikke like godt som de andre som er der inne. Det tror jeg i alle fall.

Jeg tror du har helt rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lita24
Jeg tror at Lene er presset av hele situasjonen der inne, og det har kommet godt frem de siste dagene. Jeg tror hun er sliten, og hun går snart på veggene. Hun får rett og slett testet psyken sin der inne, og den er tydeligvis ikke så god som hun har trodd. Men jeg regner med at hun lærer av det når hun kommer ut, og at hun kommer sterkere ut av det.

Selv om jeg ikke har likt oppførselen til Lene den siste tiden, kunne det aldri falle meg inn å vise fingeren til henne eller komme med tåpelige kommentarer. Hun er i en presset situasjon, og takler det ikke like godt som de andre som er der inne. Det tror jeg i alle fall.

Veldig bra skrevet. Signerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen da! Unødvendig å spoile!

Tidligere var det Ida og Petter som vant, så var det noen andre. Jeg tror det er ganske tvilsomt at Lene vinner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel kanskje Cambridge Medical School hun hadde kommet inn på da, husker ikke helt. Solomon ble sikkert syk, så da fikk Lene anledning til å komme med på den oppdaterte listen.

Om du elsker Lene så høyt som du framstår som du gjør her, og vet så mye om henne som du gjør uten å være en venn. Burde du kanskje skjønne at du bare skitner til rykte hennes mer med å drive slik du gjør. Forsvarer mobbing, som hun selv ikke foraverer lengre en gang.

Om du er så besatt av denne dama burde du iallefall ikke drite henne mer ut enn hun allerede har gjort selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...