Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Gjest Kråkaa
Skrevet
Ja, hvorfor gjorde hun ikke det??

Virker som om mange er veldig opptatt av å ha en partner som de liker veldig godt.. Og noen de kan spille sammen med. Spørs om Mats ikke hadde gidda å spilt med Therese om hun hadde sendt ut Lene. Kanskje det stiller seg annerledes fra Mandagen av ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For de av oss som ikke så episoden, hvem av jentene er igjen på hver side?

Lene, Karita, Noor ...?

Margrethe, Therese ...?

Gjest Kråkaa
Skrevet

Litt snodig egentlig at det stiller seg litt slik at jentene har sine grupper og så har du guttene i sin egen bunsj på den andre siden. Dette beviser nok engang hvor ulike vi jenter og gutter tenker.. fremdeles.

Skrevet
Kommer jo gutt på mandag og da er det en gutt som skal ut på torsdagen, så det blir nok 2 uker til med Lene. Minst.

Kommer det inn en gutt til?

Skrevet

For meg virker det som om parseremonien er planlagt i den forstand at alle må si FØR seremonien til tv-crewet hvem de skal gå til, og stå ved det. Slik kan de lage den mest spennende rekkefølgen.

ellers vil jeg faktisk tro at therese hadde gått for å få ut Lene eller Noor, fremfor Camila. Det er bare hva jeg tror da. :)

Ellers kan jeg ikke fatte og begripe hva Karita mener med at Kevin sørger for to fredninger ved å si at Margrethe står trygt bak han. Kjære vene, Sørger Mads for TRE fredninger da, ved å si at Lene står trygt ved han? Ærlig talt, det er da bare slik spillet funker.

Ååå jeg gleder meg til Mads og Lenes krangel neste uke. :popcorn:

Skrevet

Er det ikke ny gjest hver mandag da?

Skrevet
Er det ikke ny gjest hver mandag da?

Da blir man jo aldri ferdig. Hehe. men jeg vet ikke når finaleuka er.

Skrevet
Forundrer meg ikke om det stemmer.

Fysj, så dårlig!

Skrevet
Forundrer meg ikke om det stemmer.

Gjør nok det. Alt er nok mye mer planlagt enn det er meningen at vi skal få inntrykk av... og min mening er at det hadde vært bedre tv om tv3 hadde droppa denne planleggingen og styringen. :nei:

Skrevet

Tror ikke det kommer inn flere nye nå. Hvis dere ser på bildet fra premierefesten som det er linket til et par ganger her i tråden, er det ingen andre med på bildet enn de som allerede har vært innom. Men det kan jo hende de sender inn Alex igjen, håper det.

Skrevet
Gjør nok det. Alt er nok mye mer planlagt enn det er meningen at vi skal få inntrykk av... og min mening er at det hadde vært bedre tv om tv3 hadde droppa denne planleggingen og styringen. :nei:

Jeg tror også at det stemmer. Hun hadde neppe gått ut å sagt at hun "fikk beskjed" om å velge anderledes om det ikke var sant.... De kommer nok til å holde Lene og Karita der til the bitter end

Gjest gffisk
Skrevet

Noen som vet om Lene sin facebook profil er ekte? Søk på Lene sortevik på facebook, så kommerdet opp en profil med bilde av Lene og Nanna. Er den ekte, for jeg fikk nemlig svar fra henne. ..

Skrevet
Tror ikke det kommer inn flere nye nå. Hvis dere ser på bildet fra premierefesten som det er linket til et par ganger her i tråden, er det ingen andre med på bildet enn de som allerede har vært innom. Men det kan jo hende de sender inn Alex igjen, håper det.

Ja! Alex! :jepp:

Skrevet
Noen som vet om Lene sin facebook profil er ekte? Søk på Lene sortevik på facebook, så kommerdet opp en profil med bilde av Lene og Nanna. Er den ekte, for jeg fikk nemlig svar fra henne. ..

Den er nok ekte ja. Vet vertfall at hun har facebook. Hun er jo en "normal" person, så hvorfor ikke. :P

Hva skrev hun?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...