Gå til innhold

Myke magen


Murf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har kjøpt nye joggesko og sandaler til barnet, og jommen er det dyrt!

Hadde først kjøpt et par joggesko som jeg hadde målt med målesåle og funnet ut at passet, men hjemme viste det seg at de ikke passet over vristen, dvs for trange.

Verste var vel at jeg insisterte på at de passet, og at barnet bare bøllet når han sa de var for små. Flau...

Uansett, i butikken var de snille og tok dem i innbytte, selv om jeg hadde klippet av alle prislapper. Snilt! oppdaget da jeg kom hjem at IK, jeg hadde jo merket dem med navn da jeg klippet av lappene! Så nå stod det et klister med navn og tlf i skoene som stod igjen på butikken. FLAUT!

Raste innom idag før jobb, og fikk sagt ifra, og vi fikk fjerna lappene. Destod i hylla med navnet vårt på. :sjenert: Gjett om jeg var glad jeg husket det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! 150 dager igjen!

Spøy på jobb i går, så en av de ansatte sa tørt- du er ikke heeeelt i form ennå.

Vel, vel, i morra er det fri, lørdag IKEAtur med barnepass, søndag fri, mandag UL og fri, tirsdag begravelse til mannens farmor (92, ikke så uventet).

Så ikke verst å starte 100%jobbinga på mandag med 2 dager borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL viste jente! Så magefølelsen min var feil. Moro med en av hvert, jeg var sikker på at jeg skulle bli eneste feminine i husstanden.

Og jeg ble bare flyttet frem en dag, så menstermin og ULtermin er ganske så lik. Kjekt. Ny dato, 26. sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest imli

Gratulerer med jente! :babyjente: Så moro da. Håper det blir det her også... :sjenert:

Og greit å bli satt litt frem også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er allerede igang med å finne frem kjolemønstre som har ligget på vent. Hihi. Blir ikke rosa kjoler, for de får vi vel i fleng fra alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er allerede igang med å finne frem kjolemønstre som har ligget på vent. Hihi.

:ler:

Ikke strikk bare kjoler, da. Har ei venninne som venta jente og hadde strikka masse søte jenteklær, men ut kom en gutt, gitt. :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, vi har jo fullt sett fra sist, pluss tre jakker, en bukse, en body, en lue og så videre.... ahem. Strikker i hvitt, har fått en hangup på det, men må introdusere noen gladfarger også. Orange og rød ligger og frister på hylla!

Må jobbe litt, skal holde personalmøte på onsdag, og i morra er full dag, så jeg mååå gjøre det ferdig i kveld. Utsette, utsette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

4 måneder igjen!

Og to uker til ferie, aaaah!

Jeg og guttungen reiser en tur til bestemor i nordnorge 24 juni, men lurte på om vi skulle dra til Oslo et par dager før. Noen som vet om et billig hotell? Kan ikke snylte på Imac bestandig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[...]Imac[...]

:fnise:

Tror P-hotels er blant de billigste. Men det er kjipt også (har ikke prøvd Oslo-hotellet, bare Bergen). Thon Hotel Budget er vel gså forholdsvis billig. Ellers finnes det jo andre muligheter som ikke er hotell. (Dette svaret kan gå inn i serien "xxx svarer på ting h*n ikke har peiling på". :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant et til 500 natta i Vikaområdet, ikke så ille! Rolig i omtalen, så da blir det det.

Årets første stranddag idag, og jeg har skikkelig sommerfølelse! Vannvittig solbrent på vristen, såpass at jeg lurer på om jeg klarer ha sokker på i morra, ahem, skulle ikke tro jeg hadde den jobben jeg har.

1 uke igjen til ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er lov til å snylte på oss! Bare det at i juni så er huset fullt - du er ikke alene om å tenke at det er greit å bo hos oss! :fnise:

Men kom til oss neste gang du!

PS! Vi skal definitivt sørover siste i juli og første i august. Regner med at vi kan treffes da?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilsete, softbag til vogna og regntrekk til vogn på plass. Godt med alt som er unnagjort! Regntrekket fra sist er herpa, bilsetet fra sist er for gammelt, og softbagen manglet, vi kjøpte vogna som sportsvogn.

Da har jeg kjøpt inn alt som mangler, trur eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...