Gå til innhold

Myke magen


Murf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er det strikking og tid med sønnen som gjelder. Akkurat nå er svigerfar på besøk som backup for barnevakt i tilfelle fødsel, så jeg kjnner litt presset på at det hadde vært greit å komme igang, gitt!

Litt murringer i korsryggen, men ikke noe vondt, så det kan ta tid. To dager over termin idag, sist ble det fem dager over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå skulle jeg ønske at ikke alle samtaler startet med -Nå MÅÅÅ det da skje noe snart? (Ikke her altså, men på sms og facebook)

Har nytt denne siste tiden, men blir utålmodig når alle andre er utålmodige.

Bleieslutt på A er godt i gang, idag er tredje dagen uten uhell og bleie. Og akkurat nå tisset han i sofaen... jadda. Men deilig å slippe bleieskift i et par dager!

Endret av Murf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, i går ble jeg lei. Så nå håper jeg på å klare å være litt positiv, og ikke forsure tilværelsen for de andre...

Baker scones og rundstykker idag, og tenker at frk september har elleve timer på å bli frøken september, og ikke miss oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overtidskontroll idag, og 3 cm åpen, men ikke moden livmormunn. Har fått time til ny vurdering om en uke, så nå er det ikke mer enn en uke igjen uansett.

Fin form og ikke noe galt, så jeg kunne godt gå en uke til. Greit nok. Ble strippet og kjente at det knytter seg mer i ryggen nå. Like greit at det ikke startet akkurat da, siden sivgerfar kjørte meg :)

Mye bedre humør idag, heldigvis. Skuffelsen over å ha tippet over i oktober har gitt seg, siden jeg har vært mentalt innstilt på frøken september. Frøken oktober funker fint det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melding fra Murf: Frk. Snupp syntes seks dager over termin var nok test av tålmodigheten til sine omgivelser. En halvmeter og treogenhalvkilo med godt matvett kom i går kl. 22. Alt vel med hele familien.

Gratulerer Murfern med vel overstått og nå komplett familie - og lykke til som fornøyd tobarnsmor! :danser: :danser: :danser: :danser: :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker!

Jenta kom fredag, seks dager over termin. En god fødsel, omtrent like mange åpningstimer som sist, men kun 5 min pressing istedet for 1,5 time. GOd form og vi er allerede hjemme hos kjempestolt storebror!

Hun er ulik sin bror, mye mer sovete, har sett lite av øynene. Men tross alt er hun to dager, det snur nok snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå så koselig! Godt at du er i god form; det er ofte greiere andre gangen :klemmer:

*løpe hjem og se om jeg kan bli ferdig med en liten barselgave...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har du begynt ny dagbok, eller er du litt som meg som opplever at jeg er så mye på sosiale medier at KG blir litt ute...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...