Gå til innhold

Myke magen


Murf

Anbefalte innlegg

Pakkelapp i posten fra Lava! Og jeg aner ikke hva!

Jeg er superspent! Kreket meg til post i butikk i går kveld (2 min kjøring) og viftet med lappen (som var stemplet kan hentes på post i butikk og navnet på butikken). Men neida, den lå på hovedpostkontoret som var stengt. Fres! Vil ha pakke NU!

Pakken har kollinummer, og den er registrert nede på postkontoret. Mystisk at den er stemplet med at den skal hentes et annet sted, da?

Mannen lovet å hente meg etter jobb, så kjører vi innom posten og så til barnehagen. Gleder meg. SINNSYKT!

Oi, her ble det flust med utropstegn. Gira, jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miley

Spennende med pakke! Jeg har en pakke liggende som jeg skal hente i morgen, men jeg finner ikke hentelappen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var virkelig en overraskelse, en masse tøybleier! :fnise: JEg har tenkt tanken om å bruke det, så da fikk vi låne noen til forsøket, overraskende nok.

Du fikk HVA?- var reaksjonen i huset.

Ellers en god dag, jeg har vært litt på verandaen, og vi spiste is etter henting i barnehagen og så gikk vi på pizzaresturant. Kvalmen var borte, den lå og ventet på meg da jeg kom hjem, men du verden så deilig å føle seg normal igjen! En hel dag nesten ikke kvalm betyr kvalm ettermiddag og kveld, men kanskje det snur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Aravis~

Krysser fingrene for at kvalmen forlater deg! :)

Tøybleier ja, har tenkt tanken selv, men vil vente til bebbis er rundt 6 mnds alder, kanskje.. Litt usikker enda. Vil ikke begynne med det med en gang ihvertfall, tror nok det blir mye nytt fra før, sånn med en gang, om vi ikke skal utforske tøybleier samtidig. :ler:

Ha en strålende uke! :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fremover! Jeg har ikke spydd siden torsdag morgen (bank i bordet) og er ikke lenger konstant kvalm. Blir kvalm hvis jeg gjør noe tungt (som å ta ut av oppvaskmaskinen eller bære våte klær fra vaskemaskinen) men det er ikke konstant kvalme lenger. Har full sykemelding ut uka, men satser på at det kan gå greit å trappe ned til 75-50% sykemelding fra neste mandag.

I helga orket jeg til og med gå en lang tur ute sammen med mann og barn. Var utkjørt da vi kom hjem, men lykkelig for å klare å komme meg ut. Fortsetter det slik, må jeg vel skifte bæsjebleiene snart? :sjenert: Mannen har skiftet alle siden januar (!) så jeg har sluppet billig unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så jeg har sluppet billig unna

Særlig. :sukk: Jeg tror definisjonen av "billig unna" ikke innebefatter å ligge på sofaen og spy. Jeg hadde gjerne byttet bæsjebleier i 2 år mot å være kvalm i graviditeten. Det er du sikkert enig i! Så bare pass på deg selv og ikke ha dårlig samvittighet.

Og så synes jeg det høres tidlig ut å jobbe igjen fra neste uke? Hva en "frisk" uke hjemme først så du har litt overskudd før du begynner på jobb? Du har jo nok av utfordringer der som vil slite...

Uansett: Så bra at du føler deg bedre! JIPPI!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelyd idag! :rødme: DET ER NOEN DER!

80% sykemeldt i to uker videre, legen synes det var unødvendig å gå rett opp i 50%. Skynd deg langsomt, sier han. Takk og pris for lege som klarer å snakke meg litt til fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama
Hjertelyd idag! :rødme: DET ER NOEN DER!

80% sykemeldt i to uker videre, legen synes det var unødvendig å gå rett opp i 50%. Skynd deg langsomt, sier han. Takk og pris for lege som klarer å snakke meg litt til fornuft.

Så koselig! :hjerter:

Bra at du har en fornuftig lege! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohei, skal jobbe to timer idag, og er spent på hvordan det går. Hvis jeg spiser med tre timers mellomrom klarer jeg holde kvalmen i sjakk, men jeg kommer til å spise meg i hjel hvis denne ulvehungeren fortsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men jeg kommer til å spise meg i hjel hvis denne ulvehungeren fortsetter.

Det vet jeg alt om. Men husk at kvalmen avtar, sånn at man kan spise mer normalt etter hvert! Du har vel uansett en deeeeel å gå på før du blir skikkelig feit, eller?!?!?! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To timer var i meste laget, urk. Sov i tre timer da jeg kom hjem. skal jobbe to timer daglig denne uka, og neste uke kun en firetimersbolk og en totimers. Ennå spent på påskedagene om sjefen min klarer finne vikar, ellers blir jeg sittende på jobb i en krok. Nei, jeg har overvurdert formen min. Kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen er du gravid igjen! :klem:

Har vært for lenge borte fra kg nå.

Jeg har nå lagret alle strikkelinkene dine, har jo en liten kar som må ha bhg-garderobe nå. Iiiiik er han så stor allerde. *prøver å glemme*

Og apropo tøybleier, har brukt det på fulltid på lillemann siden han var 1 uke gammel og kan anbefale det virkelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innom og snoker litt på deg :) Jeg har ikke vært dagbokaktiv på hvem vet hvor lenge, så jeg er nesten litt ferskis :ler:

Så kjipt at du er så kvalm. Misunner deg absolutt ikke. Resultatet blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

Håper du finner en jobbprosent som passer, IKKE SLITE DEG UT NÅ! :fy_fy::regler:

Masse :klemmer: og håper kvalmen gir seg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på :goodbye:

Håper du føler deg piggere snart og at du ikke sliter deg ut på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med besøk i dagboka fra gamle og nye kjente! Jeg har ikke vært så aktiv på KG etter at småtten ble større, men nå som graviditeten er her, så er det digg å ha et sted å dele med noen.

Jeg FØLTE meg piggere, men !""#t%"#% det går dårligere for hver dag. Idag spøy jeg igjen, og jeg hadde planer om å feire en uke uten spy. "#%¤"#%

Neste uke skal jeg bare jobbe to dager, så jeg har en greiere uke i vente. Ok, så skal jeg ha et jobbmøte med sjefen over meg, men han inviterte jeg hjem, så jeg slipper dra noe sted. :fnise:

14 uker i morra! Og jeg er godt igang med kasjmirjakka, purrr..... totalt unødvendig luksus for en baby, men det driter jeg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...