hverdagslykke Skrevet 23. april 2009 #101 Del Skrevet 23. april 2009 Takk for sist! Håper formen fortsatt er stigende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 24. april 2009 Forfatter #102 Del Skrevet 24. april 2009 Har kjøpt nye joggesko og sandaler til barnet, og jommen er det dyrt! Hadde først kjøpt et par joggesko som jeg hadde målt med målesåle og funnet ut at passet, men hjemme viste det seg at de ikke passet over vristen, dvs for trange. Verste var vel at jeg insisterte på at de passet, og at barnet bare bøllet når han sa de var for små. Flau... Uansett, i butikken var de snille og tok dem i innbytte, selv om jeg hadde klippet av alle prislapper. Snilt! oppdaget da jeg kom hjem at IK, jeg hadde jo merket dem med navn da jeg klippet av lappene! Så nå stod det et klister med navn og tlf i skoene som stod igjen på butikken. FLAUT! Raste innom idag før jobb, og fikk sagt ifra, og vi fikk fjerna lappene. Destod i hylla med navnet vårt på. Gjett om jeg var glad jeg husket det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 27. april 2009 #103 Del Skrevet 27. april 2009 Ammetåke allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 30. april 2009 Forfatter #104 Del Skrevet 30. april 2009 Hurra! 150 dager igjen! Spøy på jobb i går, så en av de ansatte sa tørt- du er ikke heeeelt i form ennå. Vel, vel, i morra er det fri, lørdag IKEAtur med barnepass, søndag fri, mandag UL og fri, tirsdag begravelse til mannens farmor (92, ikke så uventet). Så ikke verst å starte 100%jobbinga på mandag med 2 dager borte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. april 2009 #105 Del Skrevet 30. april 2009 Uff da, håper det var siste spying i dette svangerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #106 Del Skrevet 4. mai 2009 UL viste jente! Så magefølelsen min var feil. Moro med en av hvert, jeg var sikker på at jeg skulle bli eneste feminine i husstanden. Og jeg ble bare flyttet frem en dag, så menstermin og ULtermin er ganske så lik. Kjekt. Ny dato, 26. sept. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. mai 2009 #107 Del Skrevet 4. mai 2009 Gratulerer med jente! Så moro da. Håper det blir det her også... Og greit å bli satt litt frem også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hverdagslykke Skrevet 4. mai 2009 #108 Del Skrevet 4. mai 2009 Gøy med UL og i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #109 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg er allerede igang med å finne frem kjolemønstre som har ligget på vent. Hihi. Blir ikke rosa kjoler, for de får vi vel i fleng fra alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hverdagslykke Skrevet 4. mai 2009 #110 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg er allerede igang med å finne frem kjolemønstre som har ligget på vent. Hihi. Ikke strikk bare kjoler, da. Har ei venninne som venta jente og hadde strikka masse søte jenteklær, men ut kom en gutt, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #111 Del Skrevet 4. mai 2009 Neida, vi har jo fullt sett fra sist, pluss tre jakker, en bukse, en body, en lue og så videre.... ahem. Strikker i hvitt, har fått en hangup på det, men må introdusere noen gladfarger også. Orange og rød ligger og frister på hylla! Må jobbe litt, skal holde personalmøte på onsdag, og i morra er full dag, så jeg mååå gjøre det ferdig i kveld. Utsette, utsette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #112 Del Skrevet 7. mai 2009 2o uker! Halvveis! Spøy idag også, men klarte en hel dag på jobb. Bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hverdagslykke Skrevet 8. mai 2009 #113 Del Skrevet 8. mai 2009 Hurra for halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #114 Del Skrevet 26. mai 2009 4 måneder igjen! Og to uker til ferie, aaaah! Jeg og guttungen reiser en tur til bestemor i nordnorge 24 juni, men lurte på om vi skulle dra til Oslo et par dager før. Noen som vet om et billig hotell? Kan ikke snylte på Imac bestandig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hverdagslykke Skrevet 26. mai 2009 #115 Del Skrevet 26. mai 2009 [...]Imac[...] Tror P-hotels er blant de billigste. Men det er kjipt også (har ikke prøvd Oslo-hotellet, bare Bergen). Thon Hotel Budget er vel gså forholdsvis billig. Ellers finnes det jo andre muligheter som ikke er hotell. (Dette svaret kan gå inn i serien "xxx svarer på ting h*n ikke har peiling på". ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #116 Del Skrevet 1. juni 2009 Fant et til 500 natta i Vikaområdet, ikke så ille! Rolig i omtalen, så da blir det det. Årets første stranddag idag, og jeg har skikkelig sommerfølelse! Vannvittig solbrent på vristen, såpass at jeg lurer på om jeg klarer ha sokker på i morra, ahem, skulle ikke tro jeg hadde den jobben jeg har. 1 uke igjen til ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #117 Del Skrevet 2. juni 2009 Solbrentheten er verre enn jeg trodde, klarte knapt gå idag. Pinlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. juni 2009 #118 Del Skrevet 3. juni 2009 Hvordan går det ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 3. juni 2009 #119 Del Skrevet 3. juni 2009 Det er lov til å snylte på oss! Bare det at i juni så er huset fullt - du er ikke alene om å tenke at det er greit å bo hos oss! Men kom til oss neste gang du! PS! Vi skal definitivt sørover siste i juli og første i august. Regner med at vi kan treffes da?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #120 Del Skrevet 10. juni 2009 Bilsete, softbag til vogna og regntrekk til vogn på plass. Godt med alt som er unnagjort! Regntrekket fra sist er herpa, bilsetet fra sist er for gammelt, og softbagen manglet, vi kjøpte vogna som sportsvogn. Da har jeg kjøpt inn alt som mangler, trur eg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå