Gjest fragment Skrevet 20. juli 2009 #441 Del Skrevet 20. juli 2009 Da tror jeg at jeg kommer til å fortsette med det. Jeg gjør det ikke på alle repetisjonene, men særlig på dropsettet hvor jeg skal ha maks antall repetisjoner er jeg nødt til å gjøre det for å klare alle. Og da har jeg jo enda lettere vekter, så det bør gå bra. Trening om en times tid nå, deretter går resten av dagen med på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 20. juli 2009 #442 Del Skrevet 20. juli 2009 Håper trening var bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 20. juli 2009 #443 Del Skrevet 20. juli 2009 Trening var absolutt bra! Tok roingen i et fast apparat i dag, tror jeg må gjøre det resten av programmet. Har mye bedre teknikk når jeg gjør det der, så da er ikke valget så veldig vanskelig. I morgen er den foreløpige planen å kjøre litt spinning på egenhånd, og så muligens forflytte meg noen lengder i bassenget etterpå. Satser på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 20. juli 2009 #444 Del Skrevet 20. juli 2009 Advarsel: First Price sin makrell i tomat er grusom. Jeg spiser normalt Stabburet sin makrell, og da aller helst de små blå boksene hvor fisken er grovhakket. Supergodt! Men så klarte naturligvis pappa å kjøpe First Price fordi de var tomme for den andre. Klarte å presse i meg to rundstykker med hele boksen oppå på jobb i dag, men - fy flate, så ekkelt. Har hatt smaken i halsen i hele dag...styr unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 21. juli 2009 #445 Del Skrevet 21. juli 2009 I dag ble det en time spinning. Droppet svømmingen, ettersom jeg plutselig fikk litt dårligere tid enn planlagt. I morgen blir det to økter igjen - styrke om morgenen og fotball på kvelden. Lang og slitsom dag med jobbing mellom, men det går vel bra denne gangen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 22. juli 2009 #446 Del Skrevet 22. juli 2009 Så flink du er med to treningsøkter på en dag da! Høres ut som et spennende program du har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 22. juli 2009 #447 Del Skrevet 22. juli 2009 Sliten! Ja, noen dager blir det to økter. Men hittil har det gått veldig fint, til tross for at jeg skal innrømme at det kreves litt motivasjon for å komme seg avgårde på trening nr. 2. Men deilig etterpå I dag ble det altså RYP (50 min. styrke, 40 min. kardio) og fotballtrening (1 t. og 15 min.) Er litt usikker på hva jeg skal finne på i morgen. Lurer på om det blir enten ellipse eller rolig spinning, før jeg tar en halvtime i bassenget etterpå. Endelig en fridag etter tre hektiske dager med jobb og trening både tidlig og seint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 22. juli 2009 #448 Del Skrevet 22. juli 2009 Dagens RYP-trening gikk forresten veldig fint. Dropsettet i skråbenk var grusomt i dag (kjipt når det er pain allerede på andre repetisjonen, og jeg minst har 10 to go...), men jeg fullførte alt av øvelser. Jeg tror nok at fredagens knebøy vil bli tungt, men regner med det skal gå bra. Bare fire RYP-økter igjen! Jeg ser lyset i enden av tunnelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 22. juli 2009 #449 Del Skrevet 22. juli 2009 Dette høres veldig bra ut! Stå på, ikke lenge igjen! Jeg har tittet masse på RYP nå, virker bra, og jeg ser jo det av de gode resultatene du får. Jeg skal la PT hjelpe meg mot mine mål men hvis jeg "splittes" fra ham etter hvert kan det hende jeg kaster meg på RYP jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 22. juli 2009 #450 Del Skrevet 22. juli 2009 Det er bare til å gjøre et forsøk. Seks uker er såpass lenge at man oppnår resultater, men samtidig ikke verre enn at man kommer seg gjennom det hvis man føler at det ikke helt fungerer for deg. Jeg er som nevnt litt "utålmodig", og liker bedre å variere litt mer mellom ulike øvelser, men det er nok ypperlig for dem som liker å følge et fast program over lengre tid. Samtidig har det vært litt deilig å gå på "autopilot" og sånn sett være bundet til noe fast. Det er liksom litt lettere å kjøre 30 minutter kardio etter styrken når det faktisk står skrevet et sted at jeg SKAL det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 23. juli 2009 #451 Del Skrevet 23. juli 2009 Mulig det blir treningsfri i dag. Kjenner jeg er litt trøtt og sliten, pga. både jobbing og trening i det siste. Det kan tenkes det blir en rolig svømmeøkt i ettermiddag, men får se hva jeg gidder. Skal spise middag med to venninner i kveld, men frem til det blir det uansett mest mulig tid i sofaen, med House og True Blood på pc'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 24. juli 2009 #452 Del Skrevet 24. juli 2009 Rar økt i dag! Nesten alle øvelsene gikk overraskende lett, og selv om jeg kjørte akkurat samme program og lik kardio som tidligere, lå jeg minst 20 slag under den pulsen jeg normalt trener med. Knebøyen gikk utrolig greit, til tross for at jeg for noen dager siden var bekymret for hvordan dagens økt skulle gå. Og resten gikk som sagt også veldig bra - overraskende bra. Merkelig. Det kan tenkes at de såpass lette øvelsene skyldes fridagen i går. Jeg spiste ganske mye, blant annet en del karbohydrater. Men den unormalt lave pulsen finner jeg ingen forklaring på... Jaja, uke 5 er i alle fall vel overstått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. juli 2009 #453 Del Skrevet 24. juli 2009 Så utrolig gøy, må jo føles veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 24. juli 2009 #454 Del Skrevet 24. juli 2009 Rolig dag + karbs har i allefall masse å si for hvor mye du klarer å yte på styrkeøvelsene. Jeg visste du ville klare knebøyene helt fint! Jeg tror mange undervurderer seg på den øvelsen, spesielt jenter. Vi kan jo faktisk bli supersterke i beina, og de er lettrente saker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 24. juli 2009 #455 Del Skrevet 24. juli 2009 Så utrolig gøy, må jo føles veldig bra! Ja, det gjorde det jo. Men jeg savner den gamle pulsen min... Det skjer liksom litt mer på pulsklokken da enn det det gjorde i dag. Rolig dag + karbs har i allefall masse å si for hvor mye du klarer å yte på styrkeøvelsene. Jeg visste du ville klare knebøyene helt fint! Jeg tror mange undervurderer seg på den øvelsen, spesielt jenter. Vi kan jo faktisk bli supersterke i beina, og de er lettrente saker Gårsdagen betydde nok litt, ja. Har jo trent nær sagt hver dag gjennom hele RYP-perioden, til tross for at man sikkert egentlig skal hvile på fridagene. Så jeg hadde godt av en skikkelig sofa- og spisedag i går. Og knebøy begynner å bli litt morsommere nå! Spent på om jeg av samme oppfatning etter den siste og tyngste økten neste fredag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 25. juli 2009 #456 Del Skrevet 25. juli 2009 I dag har jeg omsider fått meg en økt i bassenget. Holdt på i ca. 40 minutter, svømte 1200 meter. Gikk litt bort fra de vanlige 4 x 10-"intervallene", og kjørte i stedet så hardt som mulig i to-tre lengder før jeg enten tok noen sekunder pause eller svømte rolig før jeg ga litt gass på et par lengder igjen. Sånn får jeg tatt meg mye mer ut enn når jeg svømmer på medium intensitet hele veien. Dessuten er det mye morsommere. Makspuls i dag var 191, og gjennomsnittspuls var faktisk 146. Totalt 315 kcal. Det er ganske bra på en svømmeøkt. Jeg tror det er veeldig mange som tror at en halvtime med "vanlig" brystsvømming rettferdiggjør enorme utskeielser etterpå, men jeg forbrenner i alle fall ganske lite når jeg svømmer bryst med middels hard intensitet. Da er det en fordel å kjøre noen hardere lengder med både bryst og crawl for å få opp pulsen litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 26. juli 2009 #457 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg elsker å svømme, må nok prøve å få kommet meg til et senter snart... også har vi jo skjærgården på Tjøme også, bare været kan bli litt bedre! Får alltid så lyst på pulsklokke etter at jeg har vært her inne. Merkelig... -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 26. juli 2009 #458 Del Skrevet 26. juli 2009 Hvilken klokke har du siden du kan svømme med den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 26. juli 2009 #459 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Polar F6. Veldig fornøyd, den har definitivt blitt min faste følgesvenn på alt av trening og fysisk aktivitet I dag har jeg vært på jobb, og rakk kun 45 minutter på mølle etterpå. Hater å ha dårlig tid når jeg trener, og i dag følte jeg at jeg kunne holdt på lenger. Varierte litt mellom kortintervaller og vanlig jogging. Slet med å komme høyt opp i puls i dag også. Dagens makspuls: 196. Legger ut siste uke av RYP etterpå. Endret 26. juli 2009 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 26. juli 2009 #460 Del Skrevet 26. juli 2009 Min spilleliste på trening: Armand Van Helden - I Want Your Soul Armand Van Helden - Everytime I Feel It [Dr. Kucho Disc Doctor Remix] Yeah Yeah Yeahs - Heads Will Roll The White Lies - To Lose My Life Empire of the Sun - We Are The People Tiesto - Love Comes Again Tiesto - Just Be Foo Fighters - Times Like These Foo Fighters - Learn to Fly Foo Fighters - The Pretender Foo Fighters - Erace Replace Foo Fighters - Long Road to Ruin The Killers - Sam's Town The Killers - When You Were Young The Killers - Spaceman The Killers - Human Axwell & Bob Sinclar feat. Ron Carroll - What A Wonderful World Bonnie Tyler - Holding Out For a Hero Alex Gaudino feat. Shena - Watch Out Lasgo - Out Of My Mind Mattara - Send The Message Muse - Hysteria Comiccon - Luvstruck Fedde Le Grand - Put Your Hands Up For Detroit Mika - Relax, Take It Easy The Dandy Warhols - Bohemian Like You Lily Allen - Fuck You Lily Allen - The Fear Lily Allen - Not Fair David Guetta - Love Don't Let Me Go David Guetta - Do Something Love David Guetta feat. Kelly Rowland - When Love Takes Over David Guetta - Love Is Gone Pink - So What Kelly Rowland - Work [Freemasons Remix] Wiley - Wearing My Rolex Energy 52 - Cafe Del Mar A-ha - Foot of the Mountain J. Majik & Wickaman - Crazy World [Fonzerelli Remix] Bubba Sparxx - Deliverance Velvet - Fix Me Velvet - Rock Down To Skepta - Rolex Sweep [Vandalism Remix] Guru Josh Project - Infinity 2008 [Klaas Remix] Booty Luv + Freaks - Shine + The Creeps - Get on the Dancefloor Roman Flugel + Delano & Crockett – Geht's Noch? + Walking On The Moon Kings of Leon - Use Somebody Bloc Party - Flux Ferry Corsten - Rock Your Body Rock Split - Fallin' Dette var i alle fall det meste av det jeg har innpå. Har markert de jeg liker aller best i kursiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg