Gå til innhold

Let's work out...


Gjest fragment

Anbefalte innlegg

Ikke hos meg, i alle fall. Fronthev = opp og frem med armene. Jeg kjører begge av gangen, noen foretrekker annenhver arm. Sidehev tar jeg forresten kun helt oppreist, aldri foroverbøyd. Kun av gammel vane - involverer foroverbøyd sidehev andre "muskelgrupper"?

Fronthev

Jeg opplever det slik at vanlig sidehev tar toppen av deltoid, og FB sidehev, tar bakre del... hvis man kan dele det opp slik. Trapezius jobber mer også, tror jeg.

Jeg har bare smakt Caramel foreløpig, jeg reagerte så klart allergisk på den, men skal gi den en sjanse til før jeg selger mitt arsenal (ja, jeg har hamstret før jeg smakte).. Jeg syns Caramel var sånn passe god, og ja helt enig, de er jo gigantiske disse barene! Jeg spiste også bare 1/3 ;) Har i tillegg Cookies'n'Cream og Coconut liggende hjemme som jeg også må smake på, det hadde jo vært typisk hvis jeg reagerte på dem også. Vel, hvis jeg gjør det så har jeg litt barer til salgs :lol:

You have a buyer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fragment
Jeg opplever det slik at vanlig sidehev tar toppen av deltoid, og FB sidehev, tar bakre del... hvis man kan dele det opp slik. Trapezius jobber mer også, tror jeg.

Ok. Da kan jeg prøve å variere litt fremover. Det er jo logisk at foroverbøyd sidehev belaster litt annerledes. Du må prøve fronthev (som jeg linket til) rett etter et sett med sidehev. Vondt, vondt, vondt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

My lord, så sliten jeg er nå. Har inntatt horisontal stilling i sofaen etter en skikkelig seig fjelltur. For det første så trente jeg som nevnt ovenfor bein i går, og var med andre ord relativt støl fra før. For det andre høljet det ned i en halvtime ca. midtveis i turen.

... og for det TREDJE (dette er det beste!) så gikk jeg med de mest håpløse skoene jeg noensinne har vært borti. Seriøst. Omtrent en halvtime fra toppen løsnet sålen på den ene skoen, slik at den kun hang fast helt fremme. Fryktelig irriterende med tanke på at sålen hang og dinglet for hvert eneste steg jeg tok. På toppen kjørte jeg en relativt smart MacGyver-løsning ved å binde sålen fast med snoren i buksen min. Greit nok. På veien ned løsnet selvsagt sålen på den andre skoen. Da rev jeg like gjerne hele sålen av ettersom jeg ikke hadde mulighet til å binde den fast med noe. I begynnelsen gikk det helt fint, men skoen falt jo mer og mer fra hverandre for hvert steg, og etter hvert begynte også den innerste sålen å løsne. Jeg gikk med andre ord flere kilometer i rimelig kupert terreng med et enormt hull i skoen, som førte til at jeg 1) hele tiden snublet siden den løse sålen satte seg fast i kvister, røtter, steiner - you name it, 2) konstant fikk mengder av gjørme inn i skoen og 3) måtte kompensere med en litt rar gange for å unngå alt det overnevnte = enda mer stølhet i alt av hofter, lår og legger. Deilig!

Det var MYE hating på veien ned, med andre ord. Samtidig har jeg aldri ledd så mye på en fjelltur før. De to jeg var med syntes naturligvis det hele var ustyrtelig morsomt, og det gjorde jo egentlig jeg også. Men gud, så deilig det var å sette seg i bilen igjen... Neste gang bruker jeg sannsynligvis noen andre sko!

3 t. og 30 min. (inkl. rundt 30 min. pause) - 1600 kcal. I kveld blir det god middag. Fordi jeg fortjener det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

I dag fikk jeg forresten vite at en jente jeg sånn halvveis kjenner ble ganske kraftig rammet av svineinfluensa for noen dager siden. Ehm, på mandag løp jeg rett ved siden av henne på tredemølla... :klø: Jaja, bring it on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hva slags sko var det???

Stakkars jente, det er ikke alle som blir så kraftig rammet, men de som gjør det, har det visst litt tøft, ettersom jeg har forstått. Håper du ikke får det, da! *krysse fingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen altfor gamle fjellsko. De var pill råtne :)

Hehe, ok. Trodde først de var ganske nye, jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Nei, håper da ikke det. Pappa har planer om å klage uansett. Synes allerede synd på betjeningen i sportsbutikken... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

:sjokkert: Herregud!! Løsnet?! Er det mulig? Bra dere klarte å holde humøret oppe, jeg ser for meg at jeg hadde grått og bannet hele turen til ende. Uansett hvor gamle skoene skal være er jo fjellsko noe som virkelig skal holde! I all evighet..

Håper du slipper unna grisesyken!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
:sjokkert: Herregud!! Løsnet?! Er det mulig? Bra dere klarte å holde humøret oppe, jeg ser for meg at jeg hadde grått og bannet hele turen til ende.

Som sagt: det var mye hating på veien ned. Men godt vi var flere - hadde jeg gått alene hadde det vært uutholdelig. Jeg sto i alle fall for underholdningen den dagen... :)

Fotballtrening før jobb i dag. Blytung i beina etter i går, men det kom seg utover i treningen. Jeg har hatt fire ganske harde dager for beina (2 x fotball, fjelltur og styrke for bein), så de neste to dagene blir det fokus på overkropp. Tenker bryst/triceps i morgen og rygg/biceps + evt. skuldre på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Den historien var så morsom at jeg måtte lese den høyt for kjæresten. Synes jo såklart litt synd på deg også. :troest: Og du var tøff som holdt ut hele turen med godt humør!

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
:ler: Den historien var så morsom at jeg måtte lese den høyt for kjæresten. Synes jo såklart litt synd på deg også. :troest: Og du var tøff som holdt ut hele turen med godt humør!

Hehe, hyggelig å kunne underholde. Jeg gikk bakerst hele veien ned, og kom snublende hver gang de to foran stoppet. De foran begynte å le hver gang de hørte at jeg snublet/falt/klønet meg nedover, og da begynte jeg å fnise - fordi det hele var så utrolig absurd. Og litt fordi jeg var sliten, lei og tydeligvis overtrøtt eller noe. Da blir man visst fnisete, har jeg funnet ut :rolleyes: Så ja, årets morsomste og verste fjelltur - noensinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Grei treningsdag i dag. Det ble visst fotballtrening, så da klarte jeg selvsagt ikke å holde meg unna til tross for litt slitne bein :)

10 min. jogging på mølle - 25 min. styrketrening (bryst/triceps) - 1,5 time fotballtrening. Fornøyd med det!

Tok 4 x 4 med 42,5 kg. i benken i dag. Småtungt, men kunne nok minst kjørt 5 x 5 uten altfor store problemer. Deretter tok jeg 3 x 8 triceps pushdown med stang i supersett med enarms pushdown med underhåndsgrep. Det svei godt :) Løp mye på fotballtreningen etterpå, og føler kondisjonen er rimelig bra. Snart venter 3000 meter-test, samt testing i de andre øvelsene. Hang-ups og stille lengde går sikkert åt skogen, mens benken og 3000 m. skal være omtrent som i vår. Resultatene neste år blir nok bedre!

Dagens makspuls: 197. Total kcal: 850.

Sliter forresten litt med motivasjonen rent kostholdsmessig for tiden. Jeg spiser ikke spesielt mye godteri/potetgull/annet snacks, men det blir mye karbs. Har egentlig skeiet veldig lite ut i sommer med tanke på god mat, alkohol, etc., så jeg stresser egentlig ikke. Men må snart droppe skivene med nugatti, peanøttsmør og banan... Det ER så godt! Det blir avvenning så snart jeg flytter for meg selv igjen - endelig kan jeg selv kjøpe inn og bestemme maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper ikke Nugatti Air. Aldri. Eller, aldri mer.

For den er sååååå syyyyyyykt gooooooood!!!!!! :fnise: Toast med smør og nugatti air er bare jævlig digg, for å si det rett ut. :nigo: Den ene gangen vi kjøpte en boks her hjemme, forsvant den på to dager (vi er to personer). Ikke kødd engang.

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Jeg foretrekker den gamle utgaven, selv om jeg finner konsistensen på Nugatti Air ganske så fascinerende. Jeg er sikker på jeg kunne kjørt nedpå en boks på to dager selv hvis jeg hadde hatt samvittighet... Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled deg til PVL 2good med Cookies'n'Cream, den er sykt god! Jeg skulle faktisk ønske at den ikke var fullt så god, det blir vanskelig å ligge unna de fremover.... :gjeiper:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest fragment

Har smakt den nå, og den falt absolutt i smak :) Gleder meg til å smake den andre baren jeg bestilte (hvis smak jeg ikke husker), og så må jeg jo bestemme meg for hva jeg skal bestille mer av. Gleder meg til å bruke penger nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte også to 2Good-barer, sånn at jeg får smakt dem. Kjøpte med Cookies'n'Cream og Double Caramel. Skal det ikke være en med peanøtt også? Den hadde de i såfall ikke på lager. Litt synd, for jeg mener å ha lest at den skal være god.

Peanøttsmaken er det nok Miss Shorty som har reklamert for. :) Har ikke smakt den enda heller.

Har smakt den nå, og den falt absolutt i smak :) Gleder meg til å smake den andre baren jeg bestilte (hvis smak jeg ikke husker), og så må jeg jo bestemme meg for hva jeg skal bestille mer av. Gleder meg til å bruke penger nå!

;)

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanøttsmaken er det nok Miss Shorty som har reklamert for. :) Har ikke smakt den enda heller.

Guilty :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Meget godt fornøyd med dagens biceps/rygg/skuldre-økt. Kjørte litt andre bicepsøvelser enn jeg har gjort tidligere, og det var pain!

15 min. oppvarming på mølle - 50 min. styrke - 25 min. roing/ellipse/tredemølle.

Øvelser:

Smalt nedtrekk

Stående roing

Negative chins

Stående enarms kabel-curl

Hammercurl m/ tau + enarms scottcurl m/ manual (supersett)

Militærpress

Sidehev + fronthev (supersett + dropsett på slutten)

Smerte.

Smakte for øvrig 1/3 av Double Caramel-baren i dag. Gud, den var grusom! Skal alltids klare å presse i meg resten senere, men den skal det i alle fall ikke bestilles mer av. Ender nok opp med en pakke hver av Cookies'n'Cream og Peanut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...