Gå til innhold

Let's work out...


Gjest fragment

Anbefalte innlegg

Gjest lucy d-.-b
Smerte.

I like what I hear :sjarmor:

Smakte for øvrig 1/3 av Double Caramel-baren i dag. Gud, den var grusom! Skal alltids klare å presse i meg resten senere, men den skal det i alle fall ikke bestilles mer av. Ender nok opp med en pakke hver av Cookies'n'Cream og Peanut.

Sukk, det er visst ingen av oss som likte den baren. Typisk! Jeg tåler den jo ikke i tillegg. Kanskje T klarer å presse den ned, men jeg tror ikke han var superfan han heller. Jeg HÅPER jeg tåler kaker og krem, hvis ikke blir jeg skuffa! Though I doubt it, den har endel soya..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fragment
Sukk, det er visst ingen av oss som likte den baren.

Nei, jeg ble i alle fall skuffet. Rart de andre er/skal være så gode, og så presterer de å lage en så dårlig smak på denne. Noen erfaringer med Coconut-baren? Jeg synes ikke den høres så god ut heller, men det kan jo tenkes at den er på høyde med Cookies'n'Cream og Peanut Butter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke karamell var så verst, faktisk. Den med kokos er helt akseptabel, jeg fikk faktisk en pakke av NN for kompensasjon for dobbel belastning av porto, så jeg har klart å trøkke ned 12 stk. Men jeg bestiller den ikke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte for øvrig 1/3 av Double Caramel-baren i dag. Gud, den var grusom! Skal alltids klare å presse i meg resten senere, men den skal det i alle fall ikke bestilles mer av. Ender nok opp med en pakke hver av Cookies'n'Cream og Peanut.

Jeg prøvde å knaske litt mer på min i dag, og den gikk da ned i alle fall... men jeg synes også det er stor forskjell på smakene. Coconut var kjedelig, Caramel fæl og Cookies'n'Cream NYDELIG. Men jeg er glad jeg ikke sitter med store lagre av noen. :gjeiper:

Blir det strikk på deg da? ;)

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
Blir det strikk på deg da? ;)

Ikke i dag, dessverre. XXL-turen ble foreløpig utsatt/avlyst. Mulig jeg slenger med en strikk i pakken når jeg bestiller mer barer/pulver. Satser på det :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Puh. Hater å flytte, men det er godt å få ryddet opp i saker og ting. I kveld blir det fotballtrening, og så regner jeg med de neste dagene blir (ufrivillig) treningsfri. Skal til Oslo i morgen, og videre til sørlandet på fredag. Og da går nok helgen bort i å komme på plass der jeg skal bo, handle inn diverse mat og så videre.

Det er så mye å ordne! Må få bredbåndet på plass, blant annet... Det er bestilt, men typisk at ventetiden er lang. Deretter må et eventuelt medlemskap på Spenst kjøpes, dersom jeg bestemmer meg for å trene der. Det er treningsrom på stasjonen, men usikker på hvor godt utstyrt det er. Blir godt å komme inn i rutiner igjen, selv om dette praksisåret garantert kommer til å bestå av alt annet enn rutiner. Rutiner er undervurdert, etter min mening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fragment

Dagens kosthold bør forbigås i stillhet. Urk. Brød, boller, wienerbrød og Anthon Berg-sjokolade. Godt, men ...det er torsdag. Sånn er det når man sitter stuck i bilen i sju timer (gud, for en dårlig unnskyldning!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens kosthold bør forbigås i stillhet. Urk. Brød, boller, wienerbrød og Anthon Berg-sjokolade. Godt, men ...det er torsdag. Sånn er det når man sitter stuck i bilen i sju timer (gud, for en dårlig unnskyldning!)

Sånn blir det noen ganger, men godt det ikke er hver dag. ;) Håper flyttingen går fint og at du har noen til å hjelpe deg! :klemmer:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Dagens kosthold bør forbigås i stillhet. Urk. Brød, boller, wienerbrød og Anthon Berg-sjokolade. Godt, men ...det er torsdag. Sånn er det når man sitter stuck i bilen i sju timer (gud, for en dårlig unnskyldning!)

:fnise: Jeg hadde sikkert hatt akkurat sammen unnskyldningen, også hadde jeg skyldt på T fordi han kjøpte inn ting jeg ikke klarte å motstå.. :sjenert:

Lykke til videre med flytteprosjektet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Da er man omsider kommet på plass der jeg skal bo det neste året. Det eneste som mangler er internett, så nå sitter jeg på McDonald's og låner det trådløse nettet... Har ikke fått trent de siste dagene, men er forkjølet så det gjør egentlig ikke så mye. Har fått syklet en del i dag - måtte ha meg en rundtur rundt i byen for å bli litt kjent. Og når man roter seg bort blir jo turen ganske lang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått syklet en del i dag - måtte ha meg en rundtur rundt i byen for å bli litt kjent. Og når man roter seg bort blir jo turen ganske lang :)

:ler: Er ikke sjelden jeg har kunnet takke min dårlige stedssans for en skikkelig real tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Hehe. Jeg forsto ingenting en liten stund, men fant da veien til slutt! Nå er batteriet på pc'en øyeblikk tomt, så da får jeg vel komme meg avgårde. Kan liksom ikke sitte på McD. altfor lenge heller. Fikk uansett bestilt proteinpulver og to esker med 2Good-barer mens jeg satt her, så er godt fornøyd. Så får vi heller håpe at det dukker opp noe som minner om internettsignaler hjemme snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fragment

Takk, takk!

I dag har jeg bestilt årsabonnement på Spenst. Var såvidt innom og tittet, og det ser bra ut. Nyoppusset og fint, og med et solid utvalg av kondisjonsapparater, styrkeapparater og frivekter. Kun én fribenk, og det kan bli et problem i det verste rushet (mandag ettermiddag, for eksempel), men de hadde også minst én fastbenk. Jeg likte at kondisjonsapparatene hadde egen tv-skjerm, det er jeg ikke vant til.

Usikker på når jeg kommer i gang med treningen igjen, men vi skal ha fysiske tester på torsdag. Det blir blytungt, særlig løpingen. Bør få kjørt minst én økt før det, for å få kroppen tilbake i treningsmodus. Håper på at forkjølelsen gir seg slik at jeg får trent i morgen, eller i det minste på onsdag! En hel uke med treningsfri er noe jeg misliker sterkt...

(Og ja, jeg sitter på McDonald's igjen... Kun med en Sprite Zero, altså! :sjenert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Yes, da var man på nett igjen. Deilig å slippe stekeosen på McDonald's mens man sjekker mail, Facebook og KG...

Ingen trening i dag heller, dessverre. Er snufsete og litt tett ennå, og da er det ingen vits å slepe seg på trening. Usikker på om jeg trener i morgen eller sparer meg til torsdag, men kommer nok til å være tung i kroppen på de fysiske testene uansett. Litt surt, ettersom jeg har trent veldig bra i hele sommer. Styrketestene går nok som de ville gjort uten forkjølelsen, men kommer neppe til å løpe like bra på 3000 meter som jeg gjorde før sommeren (13 min og 58 sek). Heldigvis teller det ikke før til våren igjen, så det er ingen krise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God bedring! Kjedelig å bli syk når man har forberedt seg til noe. Du tar rotta på dem til våren :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Takk for det, begge to.

Nå som jeg har kjøpt meg et abonnement på Spenst, vurderer jeg å dra på noen spinningtimer. Har jo kjørt mye spinning på egen hånd det siste året, men har vel sannsynligvis ikke mulighet til dette nå som jeg går på et "offentlig" senter. Det er vel flere av dere andre som ofte går på spinningtimer - kan det anbefales? Jeg orker ikke noe aerobic eller lignende, ettersom jeg verken har rytme eller koordinasjon, så det er egentlig kun spinning som er aktuelt. Så... overtal meg. Jeg har aldri vært på organiserte timer på et treningssenter - noen gang, så det er vel en terskel man må over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på en økt en gang, så jeg er jo ikke den rette til å svare på akkurat det, men det er som alle andre instruktørledede økter; det kommer veldig an på instruktøren. Jeg skal prøve igjen, det er en grunn til at jeg bare har gjort en gang... instruktøren var ikke så veldig inspirerende. Nå skal jeg lete etter den rette :) Vi får lete "sammen" :gjeiper:

Endret av Miss Shorty
bare tull jo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...