Gå til innhold

Jeg leser, derfor er jeg.


Bokalven

Anbefalte innlegg

Veldig koselig å se deg igjen, Kara W! Turen hjem gikk helt fint, men hadde glemt hvor slitsomt det er å reise på den måten, med fly og lang busstur og sånn... Satser nok på å fly herfra heretter, selv om det er en del dyrere. ;)

Kom som sagt hjem i går, og følte meg helt kake. Tok et langt, varmt bad, med en av badebombene jeg kjøpte på Lush i Dublin. Deretter bestilte jeg hjemkjørt pizza, og så Breakfast at Tiffany's på DVD. :)

I dag har jeg fått unna klesvask, handlet mat (var litt tomt etter å ha vært bortreist i over to uker), pakket ut (!) og nå leser jeg pensum for kurset jeg skal på til helgen. Reiser nedover fredag kveld, så blir det to intense dager med kurs, før jeg reiser oppover igjen søndag kveld.

Ellers har jeg fått fri fredag 17. september, så da reiser jeg på Oslo Bokfestival! :hoppe: Kanskje du har lyst til å være med på noe der, Kara W? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellers har jeg fått fri fredag 17. september, så da reiser jeg på Oslo Bokfestival! :hoppe: Kanskje du har lyst til å være med på noe der, Kara W? :)

Det hørtes veldig koselig ut. Er det bare på fredagen eller hele helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele helga. :)

Da er det notert. Blir koselig :Nikke:

Pst: Har spurt deg om noe i dagboka di. ;)

Ja da. Slutt å mas :gjeiper: Jeg har ammetåke og husker ingen ting (eller var det nettopp derfor jeg trengtes å mase på :klø: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da. Slutt å mas :gjeiper: Jeg har ammetåke og husker ingen ting (eller var det nettopp derfor jeg trengtes å mase på :klø: )

Slutt og mas? Det dar var da ikke å mase? :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt og mas? Det dar var da ikke å mase? :snurt:

Nei, var jo derfor jeg satte på en :gjeiper: Jeg har jo også litt dårlig samvittighet for at jeg alltid er utrolig treg til å svare, så da er det lettest å fleipe det bort.

Håper du koser deg oppi nord, og at dere har bedre vær enn her nede. Etter en helg med strålende sol har vi fått masse regn og vind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var i ettårsdag i går. Herlige unger (var tilsammen ei på 9 mnd, ei på ett, ei på 4 og ei på 11). Men guriland - ble helt utslitt!

Ellers hadde jeg en tung kveld i går... Uff.

Våknet forkjølet i dag, passer ikke bra, får besøk av ei venninne sørfra i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Fatter og begriper ikke hvor tiden blir av?! Har ikke vært innom her siden før jeg dro på bokfestivalen! Beklager!

Har klart å booke alle helgene mine ut november og vel så det. Men jeg reiser hjem til jul, skal bli godt. Ikke for det - skal en tur til Oslo før den tid, skal nemlig på magedansfestival i november! :rødme: Blir noen tettpakkede dansedager!

Ellers? Tja... Hadde bursdag i går. ;) Jeg jobbet seint, som vanlig på mandager, deretter var jeg ute og spiste med venner. Hadde generelt en fantastisk fin dag. Bakte kake og hadde med på jobb også. Kom hjem relativt sent. Pappa hadde forsøkt ringe meg, men jeg var jo ikke så lett å få tak i. ;)

Men nå er det kvelden. So long, for now!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Oi... Begynner å bli lenge siden jeg var innom her. Har sikkert skjedd mye siden sist, men ikke noen store omveltninger. Bor samme sted, har samme jobb, og er like singel. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

:goodbye: Her er det annenhver dag med sol og snø. Ganske frustrerende! Men det er lysere om kveldene, og vi kan ane at det kanskje blir vår en gang i år også.

Savner deg, vennen :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her også.

Sånn er det... Fortsatt bare mars.

:goodbye: Her er det annenhver dag med sol og snø. Ganske frustrerende! Men det er lysere om kveldene, og vi kan ane at det kanskje blir vår en gang i år også.

Savner deg, vennen :klemmer:

Savner deg også!

Våren er nok et stykke unna her oppe. Og sommeren kommer neppe før tidligst juli... Men sånn er det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag leste jeg ut Menneskehavn av John Ajvide Lindqvist. Hvis du lurer på hvem forfatteren er, så er det samme forfatter som har skrevet La den rette komme inn. Boka var veldig god, spennende og godt skrevet. Noen oversetterfeil her og der, men ikke så mange at det ble irriterende. Egentlig foretrekker jeg å lese svenske forfatteres verker på svensk, men denne boka ble lest som e-bok i forbindelse med jobb, så da ble det sånn. Nå gleder jeg meg til å lese egne bøker, gjerne på mitt eget lesebrett. ;) Vurderer å kjøpe en e-bok av samme forfatter på svensk. Det er flere bøker han har skrevet jeg ikke har lest enda.

Ellers går livet sin vante gang. Jobb, trening, venner, bøker... Planen for i dag er å få unna en del husarbeid. Har mer lyst til å sitte under et pledd og lese bok, gjerne med en kopp te, men det går nok ikke. En av de få bakdelene med å bo alene: Man må gjøre alt husarbeid selv. ;) (Ellers synes jeg jo det er digg å bo helt for meg sel, og bare ha meg selv å tenke på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig skeptisk til lesebrett til å begynne med, men etter å ha sett litt på dem begynner jeg å lure på om de er fine. Eneste er vel at det ikke er like lett å bla i som vanlige bøker. Jeg sitter noen ganger og blar frem og tilbake for å huske hva som skjedde tideligere.

Du må gjøre alt husarbeidet selv, men du trenger også bare å rydde opp etter deg selv. Og så er det ingen som sier noe om du lar være! Noen ganger savner jeg å bo alene jeg også :Nikke:

Håper dagen din blir fin og at våren kryper nordover etterhvert :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...