Gå til innhold

Jeg leser, derfor er jeg.


Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så deilig med litt ordentlig sommervær!

Jeg har aldri vært i Tromsø, men har veldig lyst til å dra dit en gang. Vi får vel stoppe innom der når vi en gang kommer opp for å besøke deg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å slippe å fyre, men vet hvor drepende det kan bli når stua blir for varm.

Jeg har heldigvis gode luftemuligheter, og det blåser en del her, så det går som regel fint å få gjennomtrekk. :) Heldigvis. :jepp:

Så deilig med litt ordentlig sommervær!

Ja, denne våren er rett og slett fantastisk. Sollys som flommer nærmest døgnet rundt...

Jeg har aldri vært i Tromsø, men har veldig lyst til å dra dit en gang. Vi får vel stoppe innom der når vi en gang kommer opp for å besøke deg :jepp:

Da håper jeg ikke dere har tenkt å vente lenge, er bare drøyt 1 1/2 år igjen av bindingstiden min her oppe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ut i streik i morgen tidlig. Hadde jo egentlig håpet vi skulle slippe... Som HTV har det vært mye å gjøre, rimelig sliten. Sovet dårlig i det siste, bare drømt om streiken og planlagt i drømme, og i det hele tatt. Var veldig spennende i natt, med mekling på overtid. Men nå er det brudd, og vi starter med streikearbeidet i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, lykke til med streiken. Håper den blir kortvarig.

(jeg ar aldri vært med på en streik, eller på en arbeidsplass hvor noen streiker, så jeg synes nesten det høres litt spennende ut :sjenert: ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mest slitsom, egentlig. Er jo streikeleder hos oss... Men, vi kan i det minste ikke trappe opp, vi har allerede tatt ut alle medlemmer hos oss. :skratte:

Burde hatt solkrem i ansiktet i dag! Tror jeg er litt solbrent i ansiktet. (Står jo streikevakt i tillegg til organiseringen). I morgen blir det solkrem hvis været er like knall som i dag, selv om vi ikke kommer til å stå like lenge som i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner å bo i by. Og da mener jeg virkelig by, ikke disse småbyene vi har hauger av i Norge. By med kaféer, konserter, et uteliv som ikke preges av "bygdefylla", kino som viser gode filmer... Jeg savner å kunne ta med boka mi og sette meg på kafé skulle jeg kjede meg en søndag. Et vettugt kollektivtransporttilbud!

I tilleg savner jeg muligheten til å komme seg utenlands uten at det skal koste skjorta. Og vennene mine sørpå. De vennene som fortsatt gidder å holde kontakt, og som jeg treffer nå og da når jeg er nedover.

Ellers gleder jeg meg til sommerferien min. Skal til Island og Irland, samt et kortere stopp i Oslo. Fortsatt uendelig lenge til (to måneder). Men det skal bli godt å komme seg vekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med streiken? Håper dere har like strålende vær som det vi har!

Så deilig med ferie å glede seg til. Jeg begynner å bli klar for en ny ferie snart, men det blir nok ikke noe annet enn hytteferier i år. Du får kose deg litt ekstra for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en deilig ferie!

Ja, jeg tror den blir fantastisk. Forventningene er i hvert fall høye. ;)

Hvordan går det med streiken? Håper dere har like strålende vær som det vi har!

Som jeg sa under streikevakta i dag: Man vet man bor i Nord-Norge når man kler seg med vinterklær i juni. ;)

Været har vært opp og ned, egentlig. Lørdag var det kjempeflott og varmt, tirsdag hadde vi sludd og stiv kuling. Ganske kaldt i dag også, men i det minste opphold og det var relativt vindstille.

Ellers håper vi på at KS snart skal ta til vettet og kommer til forhandlingsbordet. Vågengen viser ikke mye vilje, og er rimelig steil. Men som hun sa, hun jeg snakket med fra mitt forbunds sentralstyre: Hun kommer fra NHO, hvor de faktisk har en helt annen tradisjon enn i det offentlige... Så per i dag ser det ikke så lyst ut, og det kan se ut til at det blir en lang streik.

Så deilig med ferie å glede seg til. Jeg begynner å bli klar for en ny ferie snart, men det blir nok ikke noe annet enn hytteferier i år. Du får kose deg litt ekstra for meg!

Hehe. Kan jeg nok. ;) Kanskje jeg ser deg når jeg er innom Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har mamma på besøk. Hun skal være her til mandag, kom på onsdag. Jeg føler meg allerede utslitt... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 5 uker senere...

Ikke sant?

Ellers har jeg forelsket meg i Island. Det er fantastisk fint her! Trist at jeg forlater landet i natt/i morgen. Men, det fine er jo at jeg setter nesa mot Dublin! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo, Dublin er herlig, og gleder meg til å dra dit, men Island er også fantastisk! Har det veldig fint her. Har blogget nesten alle dagene her bortsett fra i går og i dag. :) (Mener jeg sendte en lenke til deg tidligere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...