Gå til innhold

Jeg leser, derfor er jeg.


Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da hadde jeg fått spikret datoene for Oslo-turen: Lander kvelden 9. september og reiser igjen kvelden 13. Mandag og tirsdag er det full pakke med fagforeningskurs. I helgen bor jeg hos ei venninne.

Ellers avga jeg min stemme i går. Jeg fikk ikke stemt på mitt eget parti, siden vi ikke stiller liste ved kommunevalget, men på fylkestingsvalget fikk jeg gitt min stemme. Godt å ha det unnagjort, på valgdagen er jeg jo i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De bindene så kjempefine ut :Nikke:

Ja, kjempefine. Og slettes ikke noe dyrere enn de jeg kjøpte på Etsy, når man tar med frakt. Ble ikke frakt på disse, siden jeg tilfeldigvis var i samme by som hun som selger dem forrige helg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tre uker til jeg reiser til Oslo, og allerede begynner timeplanen å se full ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Bruker være sånn. Når jeg reiser nedover i fagforeningsærend er det sjeldent mye tid til overs til å gjøre andre ting. Men det er dyrt å reise...

Ser høsten blir travel. Skal både undervise i dans (helgekurs), på dans selv og på fagforeningsgreier. I november kommer jeg til å tilbringe mange dager i Oslo/Oslo-området, men de blir delevis fylt med dansefestival og fagforeningsmøte. Flybillettene er i boks, resten ordner seg forhåpentlig. Kun siste helgen som ikke er 100% i boka.

Jeg har fått uka før jul fri fra jobb, så reiser nedover kvelden søndag 18. desember. Skal til Oslo først, og blir der til formiddagen den 22., så da har jeg 19., 20. og 21. til å gjøre Oslo-ting.

Men travel høst tror jeg blir bra. Da går tiden fort, og vips er mørketida over! Merker jeg allerede har begynt å grue meg til den. Blir fort mørkere om kveldene nå. Allerede begynner det å mørkne i sjutiden.

Når det gjelder lesing, holder jeg som vanlig på med flere bøker om gangen. Leser A Game of Thrones, Jane Austen-bøker (omigjen), samt noen andre bøker. Godt å ha litt å velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!

Ja, det er virkelig ikke noe jeg tar for gitt! Men reiser oppover igjen 2. juledag og jobber i romjula. Prøver å være fleksibel, sånn at andre kan få ta fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir veldig rart å være her i romjula. Prøver å hinte til venner sørpå at det er et bra tidspunkt å komme på besøk. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da er romjulsproblemet løst: Kommer til å undervise dans på kveldstid. Håper folk synes det er en god idé og blir med! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og nå planlegges et arrangement på et galleri her også, jeg skal i møte med dem om ei drøy uke. Der skal jeg bl. a. opptre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke:

Men jeg må få sydd om kostymet mitt til det... Og det er rene marerittet. Chiffon er noe drit å sy i, masse stoff som flyr til alle kanter. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...