Gå til innhold

Jeg leser, derfor er jeg.


Bokalven

Anbefalte innlegg

Om jeg ikke hadde nok lyst til å besøke India før jeg så The Best Exotic Marigold Hotel, så fikk jeg i hvert fall lyst etter. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror kanskje muligens jeg er i ferd med å utvikle et aldri så lite crush... :sjenert:

Kan ikke si mer nå, tiden får vise hva som skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje muligens jeg er i ferd med å utvikle et aldri så lite crush... :sjenert:

Kan ikke si mer nå, tiden får vise hva som skjer...

Koselig!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på date på lørdag. Det er på dagtid. Jeg aner ikke hva man har på seg på slikt. Har ikke datet på lenge. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro med date da. Hva og hvor skal dere??? Noe casual pent vil jeg tenke meg passer, kommer jo litt an på været da så klart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moro med date da. Hva og hvor skal dere??? Noe casual pent vil jeg tenke meg passer, kommer jo litt an på været da så klart. :)

Skal møtes i byen, men ingen faste planer utover det. Hvis det er pent, kunne man sikkert benket seg på en benk (hah) ved vannet, men jeg tror det er spådd snø... :forvirret:

Jeg har ikke vært på en date på lenge, og sist var det med noen jeg kjente i utgangspunktet. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spådd snø faktisk... *urgh* Men jeg ville nok tatt på meg noen klær jeg liker og som jeg føler meg fin i, uten at det er overpyntet. Om du skjønner hva jeg mener???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spådd snø faktisk... *urgh* Men jeg ville nok tatt på meg noen klær jeg liker og som jeg føler meg fin i, uten at det er overpyntet. Om du skjønner hva jeg mener???

Njaei... Har aldri skjønt hva "casual pent" er... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal kle meg casual pent så tar jeg på meg en jeans jeg liker (har ikke så mange akkurat nå så det blir en av de få jeg har) eller et greit skjørt og en litt fin overdel - litt pyntet, uten å se ut som om jeg skal på fest + at jeg sminker meg pent uten å overdrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som nesten aldri sminker meg... (Nå om våren blir det lett "kladdete", siden jeg ikke tenker meg om/glemmer at jeg har sminka meg, og gnir meg i øynene innimellom...)

Ønsker meg jeans. Eier ikke et eneste par. Finner aldri noe som passer, som jeg liker og som jeg har råd til. (Lei av doble boutgifter!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med date. Tror noe casual-pent vil gjøre seg. Se an været er også lurt, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeans er vanskelig å finne, derfor kjøpte 3 like par i fjor når jeg fant noen jeg likte og som var fine på meg. :fnise:

Og sminke trenger jo ikke å være så mye, om man ikke sminker seg til vanlig så holder det jo med maskara og kanskje litt i øyenbrynene for å markere øynene mer.

Tenker du finner noe som du liker og som blir bra. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans er vanskelig å finne, derfor kjøpte 3 like par i fjor når jeg fant noen jeg likte og som var fine på meg. :fnise:

Smart! Begynner å bli noen år siden sist jeg kjøpte meg jeans, da kjøte jeg to par av samme, siden jeg omsider fant noe jeg likte. Må ha vært i 2006 eller deromkring! Siste paret gikk i søpla etter rideturen på Island, da innså jeg at de hadde gjort sitt. Totalt utslitt.

Og sminke trenger jo ikke å være så mye, om man ikke sminker seg til vanlig så holder det jo med maskara og kanskje litt i øyenbrynene for å markere øynene mer.

Øyenbrynene? Jeg sminker aldri brynene, de er jo mørke fra før (nesten svarte). Vippene er også mørke i utgangspunktet. (Overrasker nok mange, siden jeg jo egentlig er blondine, under den røde hårfargen).

Tenker du finner noe som du liker og som blir bra. :klem:

Føler halve klesskapet er til vask, og siden jeg har program hver ettermiddag etter jobb, rekker jeg ikke vaske noe heller. :sukk:

~*~

Hører på Christina Perri sin sang Jar Of Hearts. Passer godt til humøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med date :jepp: Gleder meg til å høre hvordan det gikk.

Det viktigste er å ha på seg noe man føler seg komfertabel i. Jeg ville nok valgt et halvlangt skjørt og en kledelig topp. Er ikke så komfertabel med sminke utenom fest, så det kan du droppe og du vil. Lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende med date :jepp: Gleder meg til å høre hvordan det gikk.

Det viktigste er å ha på seg noe man føler seg komfertabel i. Jeg ville nok valgt et halvlangt skjørt og en kledelig topp. Er ikke så komfertabel med sminke utenom fest, så det kan du droppe og du vil. Lykke til :klemmer:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daten på lørdag gikk vel bra. Jeg vet fortsatt ikke hva jeg føler og tenker rundt det hele, men det ser ut til at det blir en ny date på torsdag. Er en del ting jeg må finne ut av...

~*~

Nå er jeg supersliten. Sov veldig dårlig i natt, av ulike grunner, men startet arbeidsdagen med en times yogaøkt. Deretter var det full fres på jobb, svært hektisk dag. Etter jobb var det å komme seg hjem og spise, før jeg dro på dansetrening. Dansinga er supermorsom, men krevende. Sitter på det meste av veien hjem med ei av de andre på kurset, men har også et stykke jeg må gå hjem, så får en fin gåtur også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ny date på torsdag. Har veldig mange tanker som svirrer rundt i hodet mitt. Men, jeg er og blir en tenker. Sånn er det bare.

Vurderte egentlig å gå på kino i kveld, men er veldig sliten etter ei lang arbeidsuke. Tror jeg bare blir hjemme. Etter jobb i dag drakk jeg kaffe med en kompis, og det var hyggelig, men nå kjenner jeg at energinivået er på bunnen. Tenkte å se "Med åpne øyne" på DVD, som jeg har lånt på biblioteket. Har bok og tegneserie også. Ben & Jerry's har jeg også. Så alt er vel egentlig duket for kvelitetstid med meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...