Gå til innhold

Terminklubb september/oktober 09


Gjest imli

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen ødemer (ennå) men har hørt støttestrømper skal være bra ja! Helst sånne som går helt opp.

Her blir det sommerferie rundt St.Hans tror jeg! Jeg har jo aldri ferie da ;) Men da skal i alle fall mannen være hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nienna: Sikkert lurt for deg og barnet med en sykmelding!

Takk for tipset, jenter. Støttestrømper skal jeg kjøpe straks lønna går inn... leste om det for en stund siden, men hadde helt glemt det :) Men jeg kommer virkelig til å føle meg gammel når jeg går og spør om det samme som bestemor liksom... på apoteket, hehe :D

Men i dag har jeg fri, og i kveld kommer mannen hjem etter ei uke borte... herlig!!!

Ha en super pinse da folkens!!! Har dere store planer? Her blir det nok en fisketur oppi fjellet tenker jeg. Jeg fisker litt, men leser og koser meg også, mens mannen fisker og fisker. Herlig :)

Endret av Molly80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det stor fest i morgen, pappa blir 50. Så da skal ungen på overnatting og vi skal på "voksenfest" ;)

Ha en fin pinse alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vil krysse fingrene for meg? Skal til hudlege i morgen, og til tross for at jeg ikke finnes religiøs ber jeg nå om at det er noe de kan gjøre. Svangerskapet mitt kom sammen med en diger dose utslett (90% av kroppen, ca), som holder meg våken om nettene (og dagene desverre), og har sørget for at jeg er 10kg lettere nå, enn før svangerskapet (nå skal det nevnes at jeg var rimelig stor før svangerskapet da, så jeg er ikke undervektig eller noe nå). Og om ikke hudlegen kan gjøre noe, så blir dette første og siste svangerskap. x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes virkelig ille ut Nienna, håper legen kan gjøre noe for deg. *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for kryssede fingre, de hjalp tydeligvis. =D

Jeg ser for øyeblikket ut som en fin mix av en neger med heftige pigmentflekker, en meget misslykket selvbruning og som noe dyppet i møkk. Jeg ble sendt rett i ett lilla bad, som ble brunt i det jeg reiste meg og begynte å tørke. Ser idiotisk ut (spesielt magen, ser leopardmønstret ut), men det hjalp. Masse resepter på diverse kremer, så går helt i surr for meg. En om morgen og ettermiddag, en morgen og kveld and so on. x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes jo nesten spennende ut - skulle gjerne sett deg nå :fnise:

Men får virkelig håpe det hjelper da!

Vi har vært på ultralyd i dag for å sjekke veksten til minibebis pga medisinbruket mitt. Alt stod bra til, og babyen (som sannsynligvis er ei jente, fikk vi vite i dag) ligger helt fint på gjennomsnittet på veksten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes ikke gøy ut å se sånn ut....

Her har jeg i allefall funnet ut at jeg er unntaket som bekrefter reglen, jeg blir nemlig ikke fortere brun, sånn man liksom skal bli som gravid.. sukk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra at de nå har blitt så store at jeg ikke aner hva jeg skal tjore de med, oppfører puppene seg pent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånt bortsett fra at de fremdeles er ømme og store, så er det bra! Allerede litt råmelk, pussige greier.

Ferien min starter idag! Og det er suuupert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hai alle sammen!

Jeg også hører visst til her, om det ikke er for sent til å bli med da...

Vi venter vårt første barn, ei lita jente, og terminen er 13. oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hai alle sammen!

Jeg også hører visst til her, om det ikke er for sent til å bli med da...

Vi venter vårt første barn, ei lita jente, og terminen er 13. oktober.

Velkommen hit Scruffy! Ikke for sent å joine, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...