Gå til innhold

Terminklubb september/oktober 09


Gjest imli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye :)

Da er vi i gang damer!

Hvem er nestemann tro ;)

Jeg vil gjerne være nestemann, for nå er jeg klar... meeen... går vel laaangt over tida jeg sikkert :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være nestemann, for nå er jeg klar... meeen... går vel laaangt over tida jeg sikkert :(

Krysser fingre for at du ikke må vente så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til Imli!

Jeg håper ikke å være nestemann ut, akkurat nå er det kasser overalt, og babysenga er i biter og storebror bør ha en liten innkjøring i barnehagen først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg gjerne frivillig til å være nestemann. ;) Men det er mange som står i køen før meg, og jeg har ikke akkurat tro på at det blir baby med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge vi ikke havner på samme sykehuset alle, så kan vi jo gjerne få i morgen alle som vil, eller hva :D

Også kan Murf få rydda ut først :)

Hadde vært så enkelt om man visste akkurat datoen man skulle føde altså! Lettvint liksom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dato hadde vært greit, ja! Det er litt nervepirrende at det kan skje i morra eller i løpet av de neste fem ukene (overtid beregnet). Sist hadde jeg ingen forvarsler, regner ikke med noe denne gangen heller.

Til tross for halsbrann, bekkenløsning og tung mage, jeg synes det er stor stas å være gravid! Kanskje derfor jeg gjerne vil at det skal vare en stund til? Trolig mitt siste svangerskap også, litt vemodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står dere i kø for å være nestemann ut, og jeg krysser fingrene for at jeg blir sistemann. Hadde mamma på besøk forrige uke, og når hun så hvordan vi bor (vi leier billig av slekten hans, fordi det er ett oppussingsprosjekt) så ble det fart på leilighetsjakten vår, gitt. Så nå skal vi flytte inn i ny leilighet 1. oktober (litt før, men vi bor der offesielt fra da). Og det er så mye å gjøre. Spesielt siden jeg knapt kan gå. Vondt bekken har jeg sluppet unna, så da måtte det jo bare bli en stygg senebetennelse i foten i stedet. :P

Men, alt rotet jeg får til når jeg skal rydde og organisere overasker meg gang på gang. Nå ligger store deler av det vi lagret i boden ut over spisebordet og gulvet for å sorteres, og rundtomkring det ligger det babytøy og annet dill som må sorteres og vaskes og pakkes og gudene må vite hva. Og oppi alt dette tror jeg tulla i magen har glemt hvordan man sover, jeg syns aldri hun ligger i ro lengre, så jeg er nå smertelig klar over at jeg har ribbein. x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Er her ennå! Håper å være gravid en uke til, vi har ikke barnevakt til kommende storebror til fødselen før om en uke, og skjer det i løpet av uka, så må jeg føde alene mens mannen tar vare på gutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye rart man skal lure på! Jeg har den siste tida vært innmari tørst, har dere det sånn? Også har ikke navelen "poppa" enda, når gjør den egentlig det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det blitt baby! 11 dager før termin kom gutten, 2925 gram og 47 cm. :) Utrolig godt å være ferdig!

Svipa: Jeg var egentlig utrolig tørst de to siste månedene jeg, har aldri drukket så mye i mitt liv, drakk gjerne en liter vann til middag hver dag. Nå burde jeg jo fortsette med det for å få i gang ammingen ordentlig, men greier det overhodet ikke.

Navlen poppet faktisk ikke. Jeg var overbevist om at den skulle det, for den var rimelig flat ganske lenge, og den bulte ut hvis jeg lo eller hostet. Men nå har den krøpet langt innover igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er altså Rimipakken, Liberopakken, Bampakken og Apotekpakken i boks. Er det noen andre pakker man bare MÅ ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er bampakken??

Her kom en deilig gutt 9 dager før termin! Livet er herlig og det nytes!!!

Gratulerer med gutten, Smile! Høres ut som dere har det bra!

Her er det termindagen idag, og den går nok uten at det skjer noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...