Gå til innhold

Terminklubb september/oktober 09


Gjest imli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20. sept. kom den nydelige gutten vår :) Det ble ingen god fødsel, ble satt i gang pga. feber og oppkast, men det hele endte med keisersnitt... men gutten er frisk og nydelig, og det er jo det viktigste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Molly80! Så bra at gutten er frisk og rask :)

Er det noen som har hørt fra ~aravis~ forresten?

Her har vannet gått, så regner med at det blir fødsel i løpet av relativt kort tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye Svipa, Smile og Molly! :)

Her er det bare 7 dager igjen til lillegutt kommer!

Keisersnitt om en uke? Lykke til!

Her har jeg vært på overtidskontroll og UL, men ikke mer enn murringer ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta kom fredag, seks dager over termin. En god fødsel, omtrent like mange åpningstimer som sist, men kun 5 min pressing istedet for 1,5 time. GOd form og vi er allerede hjemme hos kjempestolt storebror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp! Denne gangen kan jeg jo gå og sitte normalt allerede. Selv etter to fødsler aner jeg ikke hva pressetrang er, og det fikk jeg fortalt tydelig til jordmoren. Tror en kombinasjon at dett er fødsel to og at jordmor var veldig flink til å fortelle meg at nå MÅ du gjøre ditt og datt var redningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hvordan går det med dere damer? Er det mange igjen som går å venter enda?

Her nyter vi den søte barseltid, med alt det innebærer ;) Lillemannen er ikke den mest krevende, men han holder oss i ånde for det :ler: Liker deres barn å bade forresten? Min hater det, så enden på visa ble at han får dusje sammen med meg i steden, for se dét liker han, den lille raringen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til de som har fått hilse på sine små. ^^

Jeg vandrer fremdeles rundt og venter, og blir mer og mer utålmodig for hver dag som går, og det enda til jeg ikke har termin før på fredag. Men nå har samboeren vært litt utspekulert da, så nå satser jeg på at hun ikke kommer før lørdag. Jeg har nemlig mast på ham at han skal anlegge skjegg igjen i sikkert ett halvt år nå, og nå har han bestemt seg for at kommer hun på eller før termin, så tar han skjegget, venter hun til etterpå beholder han det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Blir så misunnerlig på alle som nyter barseltid..

Her går jeg rundt og ønsker meg tidsmaskin, så magenknipperioden kan gå over, og vi kan komme oss mer ut. Savner å jobbe jeg... Vi har gode perioder også altså, og gutten min har ikke kolikkgråtinga, men styrer og styrer med magen, dag og natt. Mor og barn blir sliten av sånt gitt! Men heldigvis har han gode stunder hvor han stråler og smiler :)

Angående bading så liker han det ja. Vi har kjøpt tommy-tub, sånn bøtte som er laga for bading av babyer. Sitter oppreist. Han raper og plasker og koser seg, veldig smertelindrene på magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trasig med mageplager!

Jeg kjenner også på at det kan være litt langsomt hjemme i barsel. Jeg er nok ikke den fødte husmor... Og selv om lillemannen er riktig hyggelig selskap store deler av tiden, dekker han på ingen måte behovet mitt for kontakt med andre voksne ;)

Nå sitter jeg bare å venter på at han skal sovne, slik at jeg kan ta meg en dusj, før vi kan ut å trille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...